بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

۱۲۳ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ

دانشگاه علمی کاربردی با هدف نزدیک کردن علم و اشتغال ها و ارتقای سطح دانش فنی مشاغل مختلف در سال 1370 تاسیس شد. رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل حوزه های مختلفی می شود لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ تصدیق کننده این موضوع است. ارگان های دولتی و خصوصی با توجه به نیازشان اقدام به تاسیس مراکز علمی کاربردی در شهرهای مختلفی کرده اند تا بدین وسیله بتوانند هم دانش فنی کارکنان خود را افزایش دهند، و هم زمینه مناسبی برای جذب نیروی متخصص خود فراهم کنند. همچنین اصناف مختلف به صورت علمی تر فعالیت خود را در حوزه شغلی خود انجام دهند و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ انجام شود.

دانشگاه علمی کاربردی نیز همچون دانشگاه های سراسری وآزاد دارای مدرک معتبر از وزارت علوم هستند. همچنین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می پذیرد. افراد شاغل می توانند با ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دانش فنی و مهارت های خود را ارتقا دهند و برای کار خود آماده تر شوند. همچنین دانشجویان می توانند با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ از مزایای ارتقا مدرک تحصیلی استفاده کنند. کافیست از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مرکز ارائه دهنده رشته مراجعه نمایید و اطلاعات دقیق تر را دریافت کنید.

نحوه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. در این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می باشد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز در برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ وجود ندارد. اما در برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن در رشته ای که قصد تحصیل در آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پدرشان در این شغل مشغول به کار هستند در نظر گرفته شود. شما می توانید با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ به مرکز علمی کاربردی مد نظرتان مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ

دانشگاه علمی کاربردی در دو ترم مهر و بهمن ماه کلاس برگزار می کند. برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ باید طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام انجام شود و پس از اعلام نتایج، با ارائه مدارک لازم به دانشگاه، ثبت نام تکمیل شود. از آنجا که یکی ازاهداف دانشگاه های علمی کاربردی بهبود شرایط شغلی افراد نیز می باشد، بعضی از رشته ها کلاس ها را بعد از ظهر برگزار می کنند یا شرایط خاصی در نظر می گیرند که شما می توانید با مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از آنها اطلاع پیدا کنید. همچنین در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ از امکاناتی که دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سلف و … آگاهی پیدا کنید. از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کبودرآهنگ می توانید دانشگاه مد نظرتان را انتخاب کنید و با برقراری ارتباط با مرکز مد نظرتان اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ در مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ مقطع کاردانی را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

استان نام رشته ترم ارائه مقطع مرکز علمی کاربردی
همدان کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین مهر کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی فنی برق – برق صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی فنی صنایع شیمیایی – رنگ سازی مهر کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین بهمن کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی فنی برق – برق صنعتی بهمن کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی بهمن کاردانی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ در مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف در گرایش ها و مقاطع مختلف واحد درسی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط در مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که در شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. در زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
همدان مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی مهر کارشناسی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان مهندسی فناوری پلیمر – رنگ سازی مهر کارشناسی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهر کارشناسی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت
همدان مهندسی فناوری صنایع شیمیایی بهمن کارشناسی علمی کاربردی شرکت تولید رنگ و مواد شیمیایی الوان ثابت

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کبودرآهنگ

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان

تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1370 با هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مدرک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که در حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به تاسیس دانشگاه کرده اند که در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گرگان می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف با توجه به ظرفیتشان در رشته های مختلف در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید با استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان آگاه شوید.

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان

دانشگاه های علمی کاربردی هم توسط بخش خصوصی و هم دولتی تاسیس می گردد. به همین دلیل مراکز خصوصی و دولتی مختلفی در سطح شهر گرگان تاسیس شده است و رشته های دانشگاه علمی کاربردی مختلف پذیرای دانشجویان علاقه مند به رشته های مد نظرشان باشند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و هم کارشناسی دانشجو می پذیرد و دانشجویان می توانند با بالا بردن دانش فنی خود شرایط کاری خود را بهبود دهند. در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان ، شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و اطلاعات مربوط به لیست مراکز دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش هر کدام و شهرهایی که رشته های مد نظر شما را ارائه می­دهد آورده شده است. همچنین در زیر به مراکزی که در گرگان وجود دارند اشاره شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

استان شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آدرس شماره تماس
گلستان گرگان علمی کاربردی هلال احمر استان گلستان گرگان – بلوار شهید کلانتری (کمربندی) – روبروی میدان بار انقلاب – ابتدای خیابان بویه 017-32626694
گلستان گرگان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان گرگان – خیابان ملاقاتی پنجم – کوچه ششم 017-32325064
گلستان گرگان علمی کاربردی خانه کارگر واحد گرگان گرگان – انتهای ویلاشهر – بعد از شهرک جوادالائمه 017-32174668
گلستان گرگان علمی کاربردی دادگستری کل استان گلستان گرگان – خیابان کمربندی – شهرک ویلاشهر – انتهای شهرک آسایش 017-32148604
گلستان گرگان علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان گلستان گرگان – پل فتح باغ – ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان 0171-12182709
گلستان گرگان علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان گرگان – کیلومتر 3 جاده گرگان – آق قلا 017-32642732
گلستان گرگان علمی کاربردی شرکت تعاونی پیشگامان علوم و فنون نوین گلستان گرگان – خیابان شهید بهشتی – نرسیده به میدان کریمی – مقابل خیابان نوبخت 017-32146281
گلستان گرگان علمی کاربردی شرکت پیگیر گرگان – کوی افسران – پلاک 23 017-32423097
گلستان گرگان علمی کاربردی گرگان 1 گرگان – کمربندی – شهرک حافظ – انتهای خیابان چهارم 017-32620915
گلستان گرگان علمی کاربردی گرگان 2 گرگان – بلوار شهید کلانتری (کمربندی) – خیابان دانشگاه – کوچه دانشجو 16 017-32121063
گلستان گرگان علمی کاربردی گرگان 3 گرگان – شهرک امام – کوچه چهارم (بیست متری نهضت) – نبش نهضت 2 017-32132100

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی گرگان

از آنجا که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان بدون آزمون کنکور است، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. همچنین سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغلی که دارای شغلی متناسب با رشته مورد نظر هستند، و ایثارگران در نظر گرفته شده است که به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. لازم است که برای ثبت نام در ترم مهرماه یا بهمن ماه و طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی گرگان مورد نظر اقدامات لازم انجام شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها با یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی باید با آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان در مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. در هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید تا بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید در زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و در رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. با توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان بدون کنکور است، مدرک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین در هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و در دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرگان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

 

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان اصفهان تاسیس شده و در در گلپایگان – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار سپاه وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گلپایگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گلپایگان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گلپایگان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی گلپایگان با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – خدمات مشاوره املاک

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گلپایگان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی گلپایگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان نیز 199 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی گلپایگان

دانشگاه علمی کاربری گلپایگان در استان اصفهان و در گلپایگان – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار سپاه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 031-57240051 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گلپایگان

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به گلپایگان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گلپایگان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان گلستان تاسیس شده و در در گرگان – کیلومتر 3 جاده گرگان – آق قلا وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور فنی و حرفه ای گرگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

بدون کنکور فنی و حرفه ای گرگان توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی صنایع چوب – تولید مبلمان
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان نیز 103 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای گرگان در استان گلستان و در گرگان – کیلومتر 3 جاده گرگان – آق قلا واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 017-32642732 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای گرگان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گرگان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در گناباد – ساختمان شماره 1: بیدخت- خیابان امام خمینی(ره) – خیابان شهید مفتح -مفتح 5- پلاک 14 ساختمان شماره 2: بیدخت- ساختمان هلال احمر وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی نیز 115 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی در استان خراسان رضوی و در گناباد – ساختمان شماره 1: بیدخت- خیابان امام خمینی(ره) – خیابان شهید مفتح -مفتح 5- پلاک 14 ساختمان شماره 2: بیدخت- ساختمان هلال احمر واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 051-57332242 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر

تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1370 با هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مدرک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که در حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به تاسیس دانشگاه کرده اند که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف با توجه به ظرفیتشان در رشته های مختلف در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید با استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر آگاه شوید.

نحوه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی کاشمر

در اکثر دانشگاه ها و رشته ها پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی شرایط خاصی ندارد و همه افراد می توانند بدون نیاز به شرکت در کنکور و سختی های آن در این دانشگاه ها ثبت نام کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می پذیرید. با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر و رشته مورد علاقه تان می توانید دانشگاه مربوطه را انتخاب نمایید. علاوه بر این، برای شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برخی رشته ها، سهمیه ای برای ایثارگران، افراد بومی و نیز افراد شاغل در آن رشته ها در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر برای بسیاری از رشته ها نیاز به شرایط خاصی ندارد. شما با مراجعه به مراکز علمی کاربردی مد نظرتان در زمان مناسب، می توانید ثبت نام را انجام داده و به تحصیل در این دانشگاه ها مشغول شوید.

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کاشمر

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی در مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر برای برخی از رشته ها تنها در مهر ماه و برای برخی تنها در بهمن ماه انجام می شود. با توجه به جدول لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر می توانید رشته ها و زمان ثبت نامشان را مشاهده کنید و در زمان مناسب اقدام کنید. همچنین بهتر است که حتماً از این لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه نمایید و از زمان های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاشمر برای هر یک از رشته ها با خبر شوید. علاوه بر این می توانید برای اطلاع دقیق تر از زمان برگزاری کلاس ها و شرایط شرکت در کلاس ها، اطلاعات درون دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید و یا تنها با یک تماس از مشاوران ما کمک بگیرید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر در مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر مقطع کاردانی را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

استان نام رشته ترم ارائه مقطع مرکز علمی کاربردی
خراسان رضوی کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی شهرسازی مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی گیاه پزشکی مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی معماری – معماری شهری مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری مهر کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی بهمن کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده بهمن کاردانی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر در مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف در گرایش ها و مقاطع مختلف واحد درسی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط در مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که در شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. در زیر برای شما لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  بدون کنکور کاشمر که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
خراسان رضوی کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری مهر کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهر کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهر کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده مهر کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری بهمن کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر
خراسان رضوی مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات بهمن کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاشمر

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در گناباد – شهرک شهید مدنی- خیابان مهارت وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور فنی و حرفه ای گناباد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد نیز 103 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای گناباد در استان خراسان رضوی و در گناباد – شهرک شهید مدنی- خیابان مهارت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 051-57287811 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای گناباد ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

نکاتی پیرامون رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، لیست وسیعی را در بر می گیرد؛ از طرفی به دلیل اینکه دانشگاه ها روبه توسعه و گسترش هستند، هر ساله رشته هایی به این لیست اضافه می شود.

از این رو اطلاعات موجود در مورد رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، محدود به دفترچه ثبت نام علمی کاربردی سال گذشته است و برای اطلاع دقیق از رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، باید دفترچه مربوط به ورودی مهر را که معمولا در دهه سوم مرداد ماه توسط سازمان سنجش ارائه می گردد مطالعه و بررسی کرد.

همچنین در خصوص رشته های کارشناسی (یا رشته های کاردانی) ورودی بهمن، می توانید در نیمه دوم دی ماه دفترچه علمی کاربردی بهمن ماه که در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد را دریافت نموده و آن را مورد مطالعه قرار دهید.

از شما دعوت می کنیم در ادامه این مقاله با آویژه همراه باشید تا به بررسی رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1402 بپردازیم.

توضیحات تکمیلی در رابطه با رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

تمامی رشته های لیست شده در دفترچه کارشناسی علمی کاربردی، برای هر دو مقطع (کاردانی، کارشناسی) بدون آزمون ورودی است.

در واقع با این کار دانشگاه جامع علمی کاربردی بستر را فراهم ساخت که داوطلبانی که شرایط و یا توانایی کنکور دادن را ندارند و یا اگر هم کنکور داده اند ولی در رشته ای که دوست داشتند پذیرفته نشده اند، بتوانند بدون آزمون ورودی در رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شوند و تحصیلات خود را ادامه دهند.

این موضوع که دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت و تایید وزارت علوم است، به این دانشگاه و مدرک صادر شده علمی کاربردی ارزش و اعتبار داده است.

تنها نکته قابل تامل این است که مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور علمی کاربردی ارائه نمی شود و کارشناسی آخرین مقطعی است که دانشگاه علمی کاربردی در آن دانشجو پرورش می دهد.

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی موجود است.

داوطلبان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور، ابتدا باید در مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به خوبی لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنند و سپس از طریق ثبت نام کاردانی به کارشناسی برای پذیرش در دانشگاه، 30 رشته را به عنوان رشته های مورد علاقه خود انتخاب کنند که در نهایت با توجه پیشینه تحصیلی خود و بر اساس معدل کاردانی آن ها، در یکی از 30 رشته ای که انتخاب کرده اند پذیرفته می شوند.

تا این جای کار متقاضیان باید متوجه شده باشند که در زمان کمی که به عنوان مهلت ثبت نام در اختیار دارند، فرایند مطالعه لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و سپس ثبت نام را انجام دهند، که این کار دقت و تجربه را می طلبد.

برای دریافت مشاوره ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، می توانید با کارشناسان متخصص ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی در خصوص انتخاب رشته و ثبت نام در رشته های کارشناسی علمی کاربردی

همانطور که اشاره کردیم، فرایند مطالعه رشته های گوناگون و تصمیم گیری در رابطه با انتخاب رشته و ثبت نام در بازه کوتاهی (مهلت ثبت نام) دقت و تجربه زیادی می طلبد.

در این راستا کارشناسان و مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه آمادگی این را دارند که با ارائه یک مشاوره تحصیلی تخصصی و کامل اطلاعات کافی در خصوص لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و ظرفیت های هر کدام از آن ها در دانشگاه های مختلف، جدیدترین تغییرات اعمال شده، شرایط لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها و سهمیه های مختلف در اختیار متقاضیان قرار دهند و راه را برای آنها در جهت یک انتخاب رشته کاربردی و اساس هموار کنند.

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل مجموعه بزرگی از رشته های مختلف می شوند که همگی در چهار گروه اصلی جا دارند.

پونزاین چهار گروه به ترتیب زیر است:

 صنعت

 فرهنگ و هنر

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 کشاورزی

همانطور که گفتیم، متقاضیان از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این موقعیت را دارند که در هر کدام از زیر شاخه های این چهار گروه اصلی ثبت نام کنند.

تنها پارامتری که در ثبت نام بدون کنکور برای متقاضیان ارزیابی می شود و معیار پذیرش در هر رشته است، معدل مقطع قبلی آن ها است که در زمان ثبت نام علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی معدل کاردانی معیار است.

بعضی از رشته های مهم کارشناسی علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بسیار زیاد است، از همین رو به تعدادی از رشته های پرطرفدار در ادامه اشاره می کنیم.

پونزگروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی:

  • مربیگری کودک
  • مهمانداری هواپیما
  • تاکسیرانی
  • حقوق
  • جهانگردی
  • بازاریابی
  • آتش نشانی
  • امور اداری
  • مطب داری
  • حسابداری
  • امور گمرکی
  • روانشناسی ورزشی

پونزگروه آموزشی کشاورزی:

  • آب و خاک زهکشی
  • انتقال آب
  • دامپروری
  • گیاه پزشکی
  • شیلات
  • باغبانی
  • منابع طبیعی

پونزگروه آموزشی فرهنگ و هنر:

  • زبان
  • گریم
  • کارگردانی
  • نوازندگی
  • بازیگری
  • هنر های نمایشی
  • خبرنگاری
  • انیمیشن
  • طراحی لباس
  • آشپزی
  • گرافیک

پونزگروه آموزشی صنعت:

  • پالایش گاز
  • صنایع غذایی
  • مخابرات مترو
  • برق
  • مخابرات
  • متالوژی
  • نقشه کشی صنعتی
  • صنایع چاپ
  • کامپیوتر
  • جوشکاری
  • مکانیک
  • فناوری اطلاعات

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران جامع ترین لیست از رشته های کارشناسی علمی کاربردی است.

دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران همانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت (ورودی بهمن ماه و مهر ماه) دانشجو می پذیرد و برای افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز دانشگاه علمی کاربردی را دارند تنها معیار پذیرش در هر رشته، سوابق تحصیلی است.

داوطلبان بر اساس علاقه مندی و اولویت بندی های مد نظر خود می توانند از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  تهران 30 رشته را در فرم ثبت نام وارد کنند و محدودیتی برای انتخاب نوع رشته ندارند و لزومی ندارد حتما رشته ای که انتخاب می کنند متناسب یا شبیه رشته مقطع کاردانی آنها باشد.

در نهایت بر اساس معدل کاردانی افراد، آنها در یکی از 30 رشته ای که انتخاب کرده اند پذیرفته می شوند.

نکاتی پیرامون رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

دانشگاه علمی کاربردی تهران رشته هایی همچون پزشکی، مامایی، دندان پزشکی، رادیوتراپی، پرستاری، اتاق عمل، هوش بری و دیگر رشته های زیر مجموعه شاخه های علوم پزشکی و پیراپزشکی را ارائه نمی دهد.

همچنین بعضی از رشته های شاخه صنعت مثل مهندسی هوافضا، مهندسی هسته ای و مهندسی پزشکی را ارائه نمی دهد.

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز، همگی بدون آزمون ورودی هستند.

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز مختص به دفترچه علمی کاربردی سال 99 است.

رشته های مهندسی

پونزجدول شماره 1، لیست رشته های مهندسی بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربری شیراز بشرح زیر است:

اطلاعات (امنیت، تجارت الکترونیک، طراحی وب، فناوری اطلاعات)
مکانیک (خودرو، تاسیسات)
طراحی و نقشه کشی صنعتی
بهره برداری (نیروگاه)
مهندسی جوش
کنترل (ابزار دقیق)
شبکه توزیع برق
شبکه انتقال برق
الکترونیک صنعتی
ICT (بهره برداری، دیتا، مخابرات سیار)

پونزجدول شماره 2، لیست رشته های مهندسی بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربری شیراز بشرح زیر است:

گیاه پزشکی (مدیریت آفات)
باغبانی (تولیدات گلخانه ای، گیاهان زینتی، گیاهان دارویی و معطر)
منابع طبیعی
صنایع لاستیک
مهندسی منابع (آب های سطحی)
معماری
مهندسی عمران (تمام گرایش ها)
محیط زیست ( بازیافت پسماند ، کنترل آلاینده )
شبکه های کامپیوتری
صنایع غذایی (گوشتی و لبنی)
بهداشت
سخت افزار

رشته های کارشناسی

پونزجدول شماره 1، لیست رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربری شیراز بشرح زیر است:

آماد و پشتیبانی در سوانح
تربیت بدنی (مربیگری آمادگی جسمانی)
تربیت مربی (پیش دبستانی)
حقوق (ارشاد در امور مدنی و کیفری، ثبتی، دستیاری قضایی)
امور گمرکی
حسابداری (پروژه ها، خدمات و تولیدات صنعتی و کشاورزی، دولتی، مالی، بیمه اشخاص )
مدیریت (تمامی گرایش ها)
بهداشت حرفه ای
مددکاری اجتماعی (خانواده)
آسیب شناسی اجتماعی (پیشگیری از اعتیاد)

پونزجدول شماره 2، لیست رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربری شیراز بشرح زیر است:

عکاسی خبری
فیلم نامه نویسی
مجری گری
عکاسی (مد و پوشاک)
مترجمی همزمان انگلیسی
سینما (کارگردانی)
معماری (طراحی محیط بیرونی)
خبرنگاری (اجتماعی و فرهنگی)
گرافیک (تصویرسازی)
روابط عمومی (امور رسانه، رفتار اجتماعی و افکار سنجی)
مرمت و احیاء بناهای تاریخی
اطلاعات نظامی
پدافند غیرعامل

خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین، خدمتی از مرکز مشاوره آویژه می باشد و کارشناسان مجرب این مجموعه، آماده پاسخگویی به سوالات شما در کمترین زمان ممکن هستند.

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در سال 1402 آشنا کنیم.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، می بایست در موعد مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و با دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه مطلع شوند.

چنانچه سوال یا ابهامی در زمینه انتخاب رشته دارید یا نیاز به دریافت مشاوره تخصصی را احساس می کنید، با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب این مجموعه شما را در سریعترین زمان ممکن راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

سوال علامتلیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شامل چه مواردی می شود؟

این رشته ها بسته واحد دانشگاهی متفاوت بوده و به طور کلی تمامی گروه های انسانی، تجربی و ریاضی را در برمی گیرد.

سوال علامتآیا پذیرش در رشته های موجود در لیست دفترچه کارشناسی علمی کاربردی، با آزمون ورودی است؟

تمامی رشته های لیست شده در دفترچه کارشناسی علمی کاربردی، برای هر دو مقطع (کاردانی، کارشناسی) بدون آزمون ورودی است.

سوال علامتشرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران چیست؟

دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران همانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت (ورودی بهمن ماه و مهر ماه) دانشجو می پذیرد و برای افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز دانشگاه علمی کاربردی را دارند، تنها معیار پذیرش در هر رشته، سوابق تحصیلی است.

 

برای مشاوره در زمینه لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1402

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

با ارائه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، فرصت مناسبی برای متقاضیانی که مدرک دیپلم دارند ایجاد شده، تا به راحتی و بدون کنکور وارد دانشگاه شوند. دانشگاه های جامع علمی کاربردی هر ساله در دو نیمسال تحصیلی اقدام به ارائه لیست رشته های بدون کنکور میکنند و داوطلبان میتوانند براساس سوابق تحصیلی خود در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نمایند، که در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره های حرفه ای با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش منتشر شد

دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه هایی است که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه را در رشته های مختلف تحصیلی پذیرش میکند. برخی رشته های مربوط به حوزه ی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی در لیست این رشته ها قرارا دارند. لازم به ذکر است که رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی برای دوره های مختلف کاردانی، کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد اعلام شده است. همانند سالیان گذشته علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه میتوانند بدون نیاز به شرکت در کنکور و تنها با دارا بودن شرایط لازم همچون مدرک دیپلم، موفق به اخذ پذیرش در این دانشگاه شوند. رشته های پر طرفداری همچون حقوق، حسابداری، بازیگری، نوازندگی و… در این لیست قرار دارند.

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه دسته بندی شده اند:

رشته های مربوط به گروه صنعت که شامل مواردی همچون:

  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی فنی برق
  • کاردانی فنی مخابرات
  • کاردانی فنی نقشه کشی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات
  • کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو
  • کاردانی فنی کنترل و… میباشد.

فارغ التحصیلان این رشته ها مهارت های فنی و کاربردی لازم برای ورود به بازار کار را دریافت میکنند.

رشته های حوزه ی کشاورزی که شامل:

  • کاردانی فنی آب و خاک
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • مهندسی فناوری دامپروری
  • رشته تولید قارچ
  • رشته تولید مرکبات
  • رشته تولید نهال
  • رشته باغبانی
  • رشته فرآوری پسته
  • رشته تولید خرما
  • رشته تولید زیتون
  • پرورش صنعتی طیور و… میباشد.

باید این نوید را به داوطلبان داد که رشته های مربوط به فرهنگ و هنر که از رشته های پر طرفدار هستند نیز بخشی از  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را تشکیل میدهند. این رشته ها شامل مواردی همچون:

  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی حرفه ای طراحی لباس
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی
  • رشته امور فرهنگی
  • رشته ویراستاری
  • رشته کتابداری
  • رشته امور موزه
  • رشته تبلیغات
  • رشته روابط عمومی
  • رشته تربیت مربی قرآن کریم
  • رشته فرهنگ کودک و نوجوان
  • رشته مداحی
  • رشته خبرنگاری
  • کاردانی نوازندگی و… میباشد.

برخی رشته های دیگر همچون، کاردانی حرفه ای حقوق، کاردانی حرفه ای حسابداری، کاردانی حرفه ای حسابداری، کاردانی مدیریت کسب و کار و… نیز در حوزه ی مدیریت و خدمات اجتماعی قرار میگیرند. ارائه ی این رشته ها نیز هر ساله در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد. که جهت اطلاع دقیق تر از رشته ها میتوانید با مشاوران آویژ در ارتباط باشید.

شرایط قبولی رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط قبولی در این دانشگاه مانند سالیان گذشته از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین مراکز دانشگاهی علمی کاربردی به اطلاع داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه میرسد. لازم به ذکر است که این شرایط با توجه به نوع دوره و مقطع تحصیلی متفاوت میباشد. مثلا برای افرادی که میخواهند در دوره کاردانی ثبت نام کنند داشتن مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید از ضروریات میباشد. همچنین برای متقاضیان دوره های کارشناسی داشتن مدرک تحصیلی کاردانی اهمیت دارد. دانشگاه علمی کاربردی نیز به مانند دیگر دانشگاه های کشور شرایط عمومی دارد که شامل نداشتن اعتیاد، عدم سو سابقه و فساد اخلاقی، نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی و… میباشد. علاوه بر این متقاضیان آقا که تا کنون وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نکرده اند و یا معافیت تحصیلی ندارند نمیتوانند در این دانشگاه و هیچ دانشگاه دیگری ادامه تحصیل دهند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخبار و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099071985 تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

اهدف رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی در دسته دانشگاه های نیمه دولتی قرار می گیرد. مراکز آموزشی علمی کاربردی وابسته به علوم، تحقیقات و فناوری می باشند. هدف از راه اندازی این مراکز آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت های شغلی افراد می باشد. یکی از اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی مشارکت دادن سازمان ها و شرکت هایی است که افراد با قرار گرفتن در محیط کاری آنها بهتر می توانند، توانمندی شغلی خود را به دست آورند و در جهت بهبود و ارتقاء آنها تلاش کنند. از طرفی خود این سازمان ها و نهادهای ذیربط که در آموزش نیروهای متخصص نیز درگیر می شوند، می توانند از این افراد در سطوح مختلف جایگاه های شغلی بهره بگیرند. در کل ماهیت شکل گیری دانشگاه علمی کاربردی فعال سازی بخش های خصوصی و دولتی در زمینه دانش و کار می باشد.

شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

باید توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. به صورت کلی شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت که در اواسط مرداد و اوایل بهمن ماه هر سال می باشد صورت می گیرد. پذیرش و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع صورت می گیرد:

  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور است. ورود به مقطع کاردانی به کارشناسی بر اساس معدل دوره قبل صورت می پذیرد. برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی می بایست شرایط ذیل را داشته باشید.

  • دارا بودن دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم
  • برخورداری از حداقل قدرت فیزیکی برای رشته انتخابی توسط دانشجو
  • شرایط معافیت نظام وظیفه
  • داشتن شرایط اختصاصی هر یک از واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

باید توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی داوطلبان می بایست گواهینامه پایان تحصیلات در مقطع دیپلم خود را به مراکز آموزشی ارائه نمایند؛ در غیر این صورت قبولی فرد مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (سایت هم آوا)

سامانه دانشگاه علمی کاربردی یا سایت هم آوا سامانه ای است که تمام فعالیت های دانشجویان این دانشگاه در آن صورت می گیرد. به این لحاظ سایت هم آوا مرجع دانشگاه علمی کاربردی می باشد. از جمله عملیات هایی که دانشجویان می توانند در این سامانه انجام دهند می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ثبت نام
  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • دریافت معرفی نامه

جالب است بدانید که حتی اگر متقاضی تدریس در دانشگاه علمی کاربردی باشید می بایست در سایت هم آوا مراحل تقاضای خود دنبال کنید. نام قبلی سایت هم آوا سامانه سجاد بود که بعد از بهینه سازی جایگزین سامانه سجاد گردید. برای ورود به سامانه هم آوا باید مراحل زیر را طی کنید:

  • کد کاربری
  • کلمه عبور

باید بدانید که کد کاربری شما همان کد ملی است و کلمه عبور شماره شناسنامه فرد که البته برای افرادی که شماره شناسنامه آنها با کد ملی شان یکسان می باشد یا شماره شناسنامه ندارند، می توانند از کد ملی استفاده کنند. در صورتی که رمز عبور خود را تغییر بدهید و فراموش کرده باشید می بایست به واحد آموزش خود مراجعه کنید و کلمه عبور جدید را دریافت نمایید.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی1401– 1402

نرخ شهریه دانشگاه علمی کاربردی یکی از موضوعاتی است که در این دفترچه انتخاب واحد به آن اشاره شده است. شهریه این دانشگاه هر ساله با افزایش 10 الی 20 درصدی همراه است که مقدار این شهریه به شکل جداول زیر میباشد:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

گروه آزمایشی شهریه کاردانی ناپیوسته (تومان) شهریه کارشناسی ناپیوسته (تومان)
صنعت 1,940,000 – 2,500,000 2,270,000 – 2,415,000
فرهنگ و هنر 1,850,000 – 2,600,000 2,250,000 – 3,260,000
مدیریت و خدمات اجتماعی 1,500,000 – 2,400,000 2,050,000 – 2,600,000
کشاورزی 1,850,000 – 2,500,000 2,400,000 – 3,000,000

 

در پایان

در این مقاله به بررسی رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی و زیر شاخه های آنها پرداختیم و جزئیات بیشتری راجب شهریه مقاطع مختلف این دانشگاه نیز ارائه کردیم اگر متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی هستید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، میتوانید از طریق شماره زیر با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

دروس ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه گروه هایی میباشد؟

لیست دروس شامل 4 گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی است.که جزئیات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402 چقدر است؟

شهریه دانشگاه علمی کاربردی1401 -1402 در قالب یک جدول در این مقاله درج شده است.

 

برای مشاوره در زمینه رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی شامل چه شاخه هایی است؟ وبلاگ

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

رشته های علمی کاربردی بدون کنکور

دیگر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به طبع تعداد بیشتری از موارد بالا در مقطع کاردانی وجود دارد . از نمونه های موجود بالا چند مورد دیگر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران را نام میبریم که بصورت زیر است :

  • کاردانی حرفه ای بازرگانی خدمات مشاوره املاک
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی مشاوره حقوقی اصناف
  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی
  • کردانی حرفه ای مترجمی زبان فرانسوی آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت
  • کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مروج سیاسی
  • کاردانی حرفه ای امور ایمنی و حفاظت سازمانی
  • کاردانی حرفه ای امور بانکی
  • کاردانی حرفه ای تامین فیزیکی اطلاعات
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری مالیاتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری شرکتهای بیمه
  • کاردانی حرفه ای حقوق ارشاد و معاضدت قضایی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز را نیز در این بخش مورد بررسی قرار میدهیم . در لیست رشته های علمی کاربردی شیراز هم تمامی رشته های ذکر شده در بالا جای میگیرد . از رشته های علمی کاربردی شیراز به موارد زیر اشاره خواهیم کرد :

  • مهندسی فناوری منابع طبیعی سامانه های اطلاعات جغرافیایی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه بیمه اشخاص
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری اجتماعی و فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی مد و پوشاک
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • مهندسی فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مجری گری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز در مقطع کارشناسی

در لیست رشته های علمی کاربردی شیراز مواردی همچون زیر گروه های کشاورزی ، هنر و صنعت وجود دارد . از رشته های علمی کاربردی شیراز به انتخاب موارد زیر را هم میتوان نام برد :

  • کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح غیرطبیعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن
  • مهندسی فناوری مکانیک تاسیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT بهره برداری از سیستم های مخابراتی
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT دیتا
  • مهندسی فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات
  • مهندسی فناوری اطلاعات طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • مهندسی فناوری جوش
  • مهندسی فناوری اطلاعات طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری مکانیک ماشین افزار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون

رشته های علمی کاربردی شیراز مقطع کاردانی

دانشگاه علمی کاربردی شیراز نیز یک واحد دانشگاهی بزرگ است که مراکز مختلفی در شهرستان های دیگر استان فارس دارد . در لیست رشته های رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز در مقطع کاردانی میتوان موارد زیر را نام برد :

  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • کاردانی فنی مکانیک تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی گرافیک
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی باغبانی گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی دامپروری پرورش صنعتی طیور
  • کاردانی فنی دامپروری پرورش صنعتی گاو
  • کاردانی فنی صنایع غذایی شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی نان
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی

دیگر رشته های مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

در لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شیراز موارد زیر نیز اهمیت فراوانی دارند :

  • کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک ماشین افزار
  • کاردانی فنی کامپیوتر سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT )
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی فنی عمران حمل و نقل شهری
  • کاردانی فنی عمران سازه های مترو
  • کاردانی فنی معماری معماری شهری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای خدمات سلامت دارویاری
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتر

دیگر موارد لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی نا پیوسته دانشگاه علمی کاربردی چند رشته به جا مانده وجود دارد که در این مطلب آن ها را برای شما ذکر میکنیم . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل تمامی زیر گروه های آموزشی است . از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • کارشناسی حرفه ای مترجمی / خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • مهندسی فناور ی تجهیزات پزشکی / اتاق عمل
  • مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
  • مهندسی فناور ی کنترل / ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابدار ی مالی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری مالیاتی
  • مهندسی فناوری کنترل / فرایند
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی در انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرستاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • آدرس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

ادامه لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی

در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور همچنین رشته های مربوط به زیر گروه ریاضی و هنر نیز وجود دارد . از نمونه های جا مانده رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور میتوان موارد زیر را نام برد :

  • مهندسی فناور ی اطلاعات / خدمات رایانه ای در شهرداری
  • مهندسی فناوری ارتباطات رسانه ای
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات دیتا
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای سینما / کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای انیمیشن / کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری دولتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور نمایشگاهی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
  • کارشناسی حرفه ای روابط عموم ی / الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی / امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگار ی / ورزشی

چند رشته به جای مانده از لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی

در ابتدای اولین متن به رشته های علمی کاربردی اشاره کردیم و تنها تعداد اندکی از آنها را در مقطع کاردانی نام بردیم . در این پاراگراف به چند نمونه دیگر از رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی اشاره میکنیم :

  • کاردانی حرفه ای تاکسی رانی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی / ویراستاری
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای خوشنویسی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای سینما / تصویر برداری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات / اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی / امور موزه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی فنی مخابرات مترو
  • کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت
  • کاردانی فنی رسانه / روستایی
  • کاردانی حرفه ای سینما / جلوه های ویژه
  • (ICT) تجهیزات صدابرداری
  • کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق

ادامه لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه متن بالا در مورد رشته های علمی کاربردی میتوان به موارد زیر اشاره کرد ، ( البته نکته مهم این است که در اینجا رشته ها با ذکر گروه آزمایشی و به ترتیب نیستند ) :

  • کاردانی حرفه ای بازرگانی / مشاوره حقوقی اصناف
  • کاردانی حرفه ای حقوق / ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق / نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی فنی برق / توزیع
  • کاردانی فنی رسانه / ارتباطات فنی
  • کاردانی حرفه ای سینما / فیلم سازی
  • کاردانی حرفه ای سینما / فیلم نامه نویسی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای معماری / معماری داخلی

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در هر مقطع تحصیلی به طبع مدارکی مورد نیاز است . از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع تحصیلی کاردانی دارا بودن مدرک دیپلم میباشد . این دانشگاه برای ثبت نام کردن دانشجویان مقطع کارشناسی در هیچ رشته و گرایشی مدرک پیش دانشگاهی لازم ندارد مگر در رشته هایی که شورای عالی آموزش مصوب کرده باشد . از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی میتوان موارد زیر را نام برد :

  1. اصل مدرک دیپلم
  2. اصل کارت ملی
  3. اصل شناسنامه
  4. اصل کاربرگ 103 ( یعنی گواهی اشتغال به کار )
  5. کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  6. 6 قطعه عکس تمام رخ 4 × 3
  7. کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
  8. آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر ( برای پذیرفته‌ شدگان شاغل )
  9. اصل کاربرگ 103 ( فرم تاییدیه معدل )

برای اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس

لیست دانشگاه های علمی کاربردی کشور

در لیست دانشگاه های علمی کاربردی کشور که بسیار گسترده هستند موارد زیر اهمیت بسیاری دارند :

دانشگاه علمی و کاربردی کرمانشاه دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان دانشگاه علمی و کاربردی خراسان جنوبی دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی دانشگاه علمی و کاربردی گلستان دانشگاه علمی و کاربردی لرستان دانشگاه علمی و کاربردی مازندران دانشگاه علمی و کاربردی مرکزی دانشگاه علمی و کاربردی هرمزگان دانشگاه علمی و کاربردی همدان دانشگاه علمی و کاربردی یزد دانشگاه علمی و کاربردی کرمان دانشگاه علمی و کاربردی کهکیلویه و بویراحمد دانشگاه علمی و کاربردی ایلام دانشگاه علمی و کاربردی بوشهر دانشگاه علمی و کاربردی پست و مخابرات دانشگاه علمی و کاربردی چهارمحال و بختیاری دانشگاه علمی و کاربردی قم دانشگاه علمی و کاربردی کردستان دانشگاه علمی و کاربردی خراسان شمالی دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان دانشگاه علمی و کاربردی زنجان دانشگاه علمی و کاربردی سیستان و بلوچستان دانشگاه علمی و کاربردی فارس دانشگاه علمی و کاربردی قزوین

سخن آخر با خوانندگان مطالب فوق

تحصیل در هر رشته و زمینه ای در ابتدا نیاز به یک شناخت فردی بسیار قوی دارد . شاید شما جز دسته افرادی باشید که شناخت فردی بسیار ضعیفی دارید و تنها به دلخواه و خوشایند دیگران رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده اید . مهم است بدانید که کار شما بسیار غلط و مخرب است و میتواند به آینده شما لطمه بسیاری وارد کند . در جهان امروز و دنیای مدرن در عصر جدید کسی به این نکته که در یک خانواده پزشک یک هنرمند وجود داشته باشد اهمیتی نمیدهد و همه به دنبال راهی برای پیشرفت و کمک به کشور خود و یافتن استعداد خود هستند . در این زمینه شما همراهان همیشگی میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایید . این مرکز هر گونه مشاوره تحصیلی اعم از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

برای مشاوره در زمینه لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1403 وبلاگ

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید

  • جللال میری