بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

دریافت دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش، ستون فقرات هر جامعه‌ای است و توسعه پایدار هر کشوری در گرو تربیت نسلی فرهیخته و عالم است. شما با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 و انتخاب شغل معلمی، نقشی مؤثر در تربیت نسل آینده و رقم زدن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی ایفا خواهید کرد.

استخدام آموزش و پرورش و دبیری از جمله مشاغلی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. شغل های مربوط به اداره آموزش و پرورش به دلیل مزایایی که دارد برای بسیاری از افراد در رده های سنی مختلف جذاب است.

بنابراین زمانی که اداره آموزش و پرورش برای استخدام کمبود نیروهای خود آزمون استخدامی برگزار می کند، داوطلبان بسیار زیادی از سراسر کشور برای این آزمون ثبت نام می کنند.

اگر شما هم از علاقه مندان به فعالیت در اداره آموزش و پرورش هستید، آزمون آموزش و پرورش 1403 را از دست ندهید.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای سال ۱۴۰۳ هم مانند سال‌های قبل، توسط سازمان اداری استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

افرادی که علاقه‌مند به کار در زمینه‌های دبیری، هنرآموزی، یا مشاوره مدارس هستند، می‌توانند از طریق این آزمون برای استخدام اقدام نمایند.

درصورتیکه شما هم مایل به شرکت در این ازمون هستید و سوالی درباره آن دارید همین حالا با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان خبره ما بپرسید. خدمات موسسه آویژه به صورت یک پکیج کامل ارائه می شود و تمام ابزارهای لازم را برای رسیدن شما به اهدافتان فراهم خواهد کرد.

دریافت دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1403

اطلاعات لازم درباره نحوه استخدامی در این آزمون به صورت کامل و رسمی در دفترچه ازمون استخدامی اموزش و پروش موجود است. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پروش سال 1403 هنوز منتشر نشده است به محض انتشار دفترچه لینک دانلود آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

همچنین مشاوران خبره مرکز مشاوره آویژه آماده هستند تا تمام اطلاعات لازم و نکات اصلی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه تمام مواردی را که باید برای شرکت در این آزمون بدانید برای شما به طور کامل توضیح خواهیم داد.

درباره شرایط استخدام آموزش و پرورش 1403

برای پذیرش در این آزمون کلیه داوطلبان باید شرایط ثبت نام سال 1403 را که توسط سازمان آموزش و پرورش تعیین شده است را دارا باشند. درصورتی که واجد شرایط آزمون نباشید حتی در صورت پذیرش در آزمون امکان استخدام در این سازمان وجود نخواهد داشت.

شرایط استخدامی شامل 2 بخش است. بخش عمومی و بخش تخصصی. قوانین بخش عمومی برای تمامی واجدین شرایط به صورت مشترک لحاظ خواهد شد. بخش تخصصی آن بسته به هر رشته، موقعیت شغلی ، سن، تحصیلات و سایر موارد متفاوت خواهد بود.

اگر شما هم می خواهید تا اطلاعات کامل از ازمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 داشته باشید همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران خبره اویژه به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

شرایط عمومی

پونزاین شرایط برای تمامی داوطلبان مشترک است و همه داوطلبان برای پذیرش باید واجد این شرایط باشند. این شرایط عبارتند از:

  • داوطلبان باید تابعیت ایرانی داشته باشند.
  • داوطلبان باید اعتقاد به دین مبین اسلام داشته و یا معتقد به یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی باشند.
  • دداوطلبان موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.
  • اتمام خدمت سربازی و یا معافیت قانونی برای آقایان ضروری است.
  • دارا بودن سلامتی جسمانی مناسب برای انجام کار
  • داوطلبان نباید هیچ نوع سابقه محکومیت جزایی و یا اعتیاد به مواد مخدر داشته باشند.
  • داوطلبان نباید برای فعالیت در دستگاه های اجرایی ممنوعیت داشته باشند.
  • داوطلبان نمی توانند جزو نیروهای خرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
  • بازه سنی مورد پذیرش برای داوطلبان حداقل 20 سال تمام و داشتن حداکثر 40 سال تمام (لیسانس و فوق لیسانس) می باشد.

شرایط اختصاصی

پونزشرایط استخدامی اختصاصی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403​ عبارتند از :

  • نحوه گزینش و استخدام در پست های اداره آموزش و پروش و مشاغل مندرج در دفترچه راهنما بر اساس نیازها و به صورت بومی در هر منطقه انجام خواهد گرفت.
  • پذیرفته شدگان در آزمون مرحله اول و دوم ( آزمون کتبی و مصاحبه) باید آمادگی خود را برای شرکت در دوره های کارآموزی اعلام نمایند. در صورت عدم شرکت در دوره کارآموزی امکان استخدام برای هیچ یک از مشاغل موجود در دفترچه امکان پذیر نخواهد بود.
  • قبل از آغاز دوره کارآموزی داوطلبان موظف به ارائه مدرک ICDL و مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن می باشند. در صورتیکه در زمان آغاز دوره کارآموزی این مدارک را ندارید می توانید ضمانت دهید و تا قبل از اتمام دوره کارآموزی مدارک را ارائه کنید.
  • پس از موفقیت در دوره مهارت آموزی و شروع به فعالیت، گذراندن دوره های ضمن خدمت در فواصل زمانی مشخص الزامی است.
  • افراد فارغ التحصیل تربیت معلم، تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان به اداره آموزش و پرورش متعهد هستند بنابراین نمی توانند مجددا در این آزمون شرکت کنند و این قانون برای ازمون استخدامی سال 1403 نیز وجود خواهد داشت.
  • تعیین محل خدمت دقیق پذیرفته شدگان شغل محل های آموزش و پرورش بعد از پایان یافتن دوره کارآموزی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه انجام خواهد پذیرفت.
  • به منظور حفظ نیروهای استخدام شده، هرگونه تغییر سمت نیروهای استخدام شده در مشاغل گروه های مختلف این اداره و سایر دستگاههای اجرایی ممنوع می باشد. مگر در موارد خاص که پس از بررسی واحد طرح و با تأیید مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و معاونت آموزش وزارتخانه جا به جایی انجام خواهد گرفت.
  • نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش به صورت استانی خواهد بود و داوطلبان در شهر و استان محل زندگی خود دعوت به همکاری خواهند شد.

سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • سهمیه ایثارگران

داوطلبان ایثارگر در صورت مورد تایید بودن از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران با در نظر گرفتن سهمیه قانونی 5 تا 25 درصد و از طریق شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و با رعایت قوانین اعلام شده پذیرش خواهند شد.

  • سهمیه معلولین

جذب و استخدام معلولین مورد تایید کمیسیون پزشکی – توانبخشی سازمان بهزیستی از طریق شرکت در آزمون با در نظر گرفتن سهمیه قانونی (3 درصد) و طبق قوانین اعلام شده امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که اگر شامل این نوع از سهمیه هستید می بایست فقط مشاغل مناسب و انتخاب شده برای معلولان را انتخاب ن

  • حافظین قرآن

درصورتیکه جزو حافظان قرآن هستید جمعا تا 10 درصد به امتیاز و نمره نهایی آزمون شما اضافه خواهد شد.این میزان بسته به درجه و میزان حفظ قرآن کریم متفاوت است.

سهمیه بومی برای داوطلبان (به جز شهر تهران و مراکز استان های کشور)

بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، داوطلبان بومی شهرستانی (به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها) نسبت به سایر داوطلبان غیربومی اولویت خواهند داشت. بر این اساس، نمره کسب شده توسط داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی با مجموع وزن 40 درصد برای حیطه عمومی و 60 درصد برای حیطه اختصاصی و تخصصی با ضریب 1/4 محاسبه خواهد شد.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

درصورتیکه متاهل باشید و دو فرزند داشته باشید به صورت کلی تا سقف 10 درصد به امتیازات و درصد امتیاز امتحانی شما افزوده خواهد شد.

موارد ذکر شده بخشی از مهم ترین شرایط ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 1403 هستند که داوطلبان باید به آنها توجه ویژه داشته باشند. بهتر است برای تصمیم گیری بهتر از تمام شرایط و قوانین به صورت کامل اطلاع داشته باشید.

مشاوران خبره مرکز مشاوره آویژه اماده هستند تا تمام سوالات شما را پاسخ دهند و راهنمایی های کلیدی برای موفقیت در این آزمون را در اختیار شما قرار دهند.

اگر شما هم درباره مواردی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، توضیحات در مورد روال و مراحل ثبت نام در آزمون، شرایط انصراف یا ناتوانی در ادامه فرآیند استخدام، توضیحات درباره دوره‌های آموزشی مورد نیاز بعد از قبولی در آزمون، توضیح درباره مراحل معافیت یا استثناءات در استخدام، تفاوت‌ها و شرایط خاص برای دسته‌بندی‌های مختلف افراد مانند ایثارگران، معلولین و غیره، هرگونه محدودیت یا مقرراتی که ممکن است بر روی استخدام اعمال شود و ملزم به رعایت آن هستید دارید همین حالا با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مشاوران خبره ما پاسخگی صفر تا صد سوالات شما خواهند بود.

مایید.

  • ۰۳/۰۲/۰۶
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی