بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

۱۴۱ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه

دانشگاه علمی کاربردی با هدف نزدیک کردن علم و اشتغال ها و ارتقای سطح دانش فنی مشاغل مختلف در سال 1370 تاسیس شد. رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل حوزه های مختلفی می شود لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه تصدیق کننده این موضوع است. ارگان های دولتی و خصوصی با توجه به نیازشان اقدام به تاسیس مراکز علمی کاربردی در شهرهای مختلفی کرده اند تا بدین وسیله بتوانند هم دانش فنی کارکنان خود را افزایش دهند، و هم زمینه مناسبی برای جذب نیروی متخصص خود فراهم کنند. همچنین اصناف مختلف به صورت علمی تر فعالیت خود را در حوزه شغلی خود انجام دهند و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناوه انجام شود.

دانشگاه علمی کاربردی نیز همچون دانشگاه های سراسری وآزاد دارای مدرک معتبر از وزارت علوم هستند. همچنین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می پذیرد. افراد شاغل می توانند با ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دانش فنی و مهارت های خود را ارتقا دهند و برای کار خود آماده تر شوند. همچنین دانشجویان می توانند با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناوه از مزایای ارتقا مدرک تحصیلی استفاده کنند. کافیست از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مرکز ارائه دهنده رشته مراجعه نمایید و اطلاعات دقیق تر را دریافت کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخبار و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099071985 تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی گناوه

در اکثر دانشگاه ها و رشته ها پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی شرایط خاصی ندارد و همه افراد می توانند بدون نیاز به شرکت در کنکور و سختی های آن در این دانشگاه ها ثبت نام کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می پذیرید. با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه و رشته مورد علاقه تان می توانید دانشگاه مربوطه را انتخاب نمایید. علاوه بر این، برای شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برخی رشته ها، سهمیه ای برای ایثارگران، افراد بومی و نیز افراد شاغل در آن رشته ها در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناوه برای بسیاری از رشته ها نیاز به شرایط خاصی ندارد. شما با مراجعه به مراکز علمی کاربردی مد نظرتان در زمان مناسب، می توانید ثبت نام را انجام داده و به تحصیل در این دانشگاه ها مشغول شوید.

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی گناوه

دانشگاه علمی کاربردی در دو ترم مهر و بهمن ماه کلاس برگزار می کند. برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی گناوه باید طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام انجام شود و پس از اعلام نتایج، با ارائه مدارک لازم به دانشگاه، ثبت نام تکمیل شود. از آنجا که یکی ازاهداف دانشگاه های علمی کاربردی بهبود شرایط شغلی افراد نیز می باشد، بعضی از رشته ها کلاس ها را بعد از ظهر برگزار می کنند یا شرایط خاصی در نظر می گیرند که شما می توانید با مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از آنها اطلاع پیدا کنید. همچنین در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناوه از امکاناتی که دانشگاه علمی کاربردی گناوه به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سلف و … آگاهی پیدا کنید. از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه می توانید دانشگاه مد نظرتان را انتخاب کنید و با برقراری ارتباط با مرکز مد نظرتان اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه در مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه مقطع کاردانی را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام بهترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی کنید.

استان نام رشته ترم ارائه مقطع مرکز علمی کاربردی
بوشهر کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی برق – برق صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی مکانیک خودرو مهر کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کاردانی فنی مکانیک خودرو بهمن کاردانی علمی کاربردی بندرسازان گناوه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه در مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف در گرایش ها و مقاطع مختلف واحد درسی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط در مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که در شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. در زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
بوشهر کارشناسی حرفه ای امور گمرکی مهر کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE) مهر کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال مهر کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهر کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کارشناسی حرفه ای امور گمرکی بهمن کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE) بهمن کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه
بوشهر مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات بهمن کارشناسی علمی کاربردی بندرسازان گناوه

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

برای مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناوه 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

علمی کاربردی بندرسازان گناوه

دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه

دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه توسط سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان بوشهر تاسیس شده و در در گناوه – کیلومتر 3 جاده گناوه- دیلم وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی

  • شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
  • ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
  • مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه

دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرسازان گناوه ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بندرسازان گناوه

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بندرسازان گناوه میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بندرسازان گناوه با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بندرسازان گناوه

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بندرسازان گناوه شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بندرسازان گناوه نیز 215 است. شما می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما در تماس باشید.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بندرسازان گناوه

دانشگاه علمی کاربری بندرسازان گناوه در استان بوشهر و در گناوه – کیلومتر 3 جاده گناوه- دیلم واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 077-33148712 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بندرسازان گناوه

مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

برای مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرسازان گناوه 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم

تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1370 با هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مدرک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که در حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به تاسیس دانشگاه کرده اند که در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف با توجه به ظرفیتشان در رشته های مختلف در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید با استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم آگاه شوید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخبار و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099071985 تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دیلم

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. در این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می باشد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز در برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم وجود ندارد. اما در برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن در رشته ای که قصد تحصیل در آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پدرشان در این شغل مشغول به کار هستند در نظر گرفته شود. شما می توانید با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم به مرکز علمی کاربردی مد نظرتان مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دیلم

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی در مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم برای برخی از رشته ها تنها در مهر ماه و برای برخی تنها در بهمن ماه انجام می شود. با توجه به جدول لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم می توانید رشته ها و زمان ثبت نامشان را مشاهده کنید و در زمان مناسب اقدام کنید. همچنین بهتر است که حتماً از این لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه نمایید و از زمان های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم برای هر یک از رشته ها با خبر شوید. علاوه بر این می توانید برای اطلاع دقیق تر از زمان برگزاری کلاس ها و شرایط شرکت در کلاس ها، اطلاعات درون دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید و یا تنها با یک تماس از مشاوران ما کمک بگیرید.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم در مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم مقطع کاردانی را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
بوشهر کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی برق – برق صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی گازرسانی مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی مکانیک خودرو مهر کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده بهمن کاردانی علمی کاربردی دیلم

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم در مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف در گرایش ها و مقاطع مختلف واحد درسی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط در مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که در شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. در زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
بوشهر کارشناسی حرفه ای امور گمرکی مهر کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی مهر کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهر کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهر کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی بهمن کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی بهمن کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات بهمن کارشناسی علمی کاربردی دیلم
بوشهر مهندسی فناوری صنایع شیمیایی بهمن کارشناسی علمی کاربردی دیلم

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

برای مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

علمی کاربردی دیلم

دانشگاه علمی کاربردی دیلم یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دیلم ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی دیلم

دانشگاه علمی کاربردی دیلم توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان بوشهر تاسیس شده و در در دیلم – انتهای خیابان شهدای جنوبی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی دیلم شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
  • مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دیلم

دانشگاه علمی کاربردی دیلم به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دیلم ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دیلم

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دیلم میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی دیلم با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دیلم ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی گازرسانی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دیلم ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دیلم ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دیلم ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دیلم

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی دیلم شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی دیلم نیز 199 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی دیلم

دانشگاه علمی کاربری دیلم در استان بوشهر و در دیلم – انتهای خیابان شهدای جنوبی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 077-33242830 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دیلم

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دیلم

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی دیلم مراجعه نمایند. شما می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره آویژه تماس برقرار کنید.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به دیلم ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

برای مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی دیلم

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربردی با هدف نزدیک کردن علم و اشتغال ها و ارتقای سطح دانش فنی مشاغل مختلف در سال 1370 تاسیس شد. رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل حوزه های مختلفی می شود لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان تصدیق کننده این موضوع است. ارگان های دولتی و خصوصی با توجه به نیازشان اقدام به تاسیس مراکز علمی کاربردی در شهرهای مختلفی کرده اند تا بدین وسیله بتوانند هم دانش فنی کارکنان خود را افزایش دهند، و هم زمینه مناسبی برای جذب نیروی متخصص خود فراهم کنند. همچنین اصناف مختلف به صورت علمی تر فعالیت خود را در حوزه شغلی خود انجام دهند و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان انجام شود.

دانشگاه علمی کاربردی نیز همچون دانشگاه های سراسری وآزاد دارای مدرک معتبر از وزارت علوم هستند. همچنین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی صورت می پذیرد. افراد شاغل می توانند با ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دانش فنی و مهارت های خود را ارتقا دهند و برای کار خود آماده تر شوند. همچنین دانشجویان می توانند با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان از مزایای ارتقا مدرک تحصیلی استفاده کنند. کافیست از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مرکز ارائه دهنده رشته مراجعه نمایید و اطلاعات دقیق تر را دریافت کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخبار و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099071985 تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. در این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می باشد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز در برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان وجود ندارد. اما در برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن در رشته ای که قصد تحصیل در آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پدرشان در این شغل مشغول به کار هستند در نظر گرفته شود. شما می توانید با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان به مرکز علمی کاربردی مد نظرتان مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربردی در دو ترم مهر و بهمن ماه کلاس برگزار می کند. برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان باید طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام انجام شود و پس از اعلام نتایج، با ارائه مدارک لازم به دانشگاه، ثبت نام تکمیل شود. از آنجا که یکی ازاهداف دانشگاه های علمی کاربردی بهبود شرایط شغلی افراد نیز می باشد، بعضی از رشته ها کلاس ها را بعد از ظهر برگزار می کنند یا شرایط خاصی در نظر می گیرند که شما می توانید با مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از آنها اطلاع پیدا کنید. همچنین در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان از امکاناتی که دانشگاه علمی کاربردی برازجان به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سلف و … آگاهی پیدا کنید. از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان می توانید دانشگاه مد نظرتان را انتخاب کنید و با برقراری ارتباط با مرکز مد نظرتان اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان در مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان مقطع کاردانی را ببینید و با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام بهترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی کنید.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
بوشهر کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری ورزش معلولین مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی مهر کاردانی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی مهر کاردانی علمی کاربردی برازجان
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف مهر کاردانی علمی کاربردی برازجان
بوشهر کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کاردانی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی مهر کاردانی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر کاردانی حرفه ای روابط عمومی مهر کاردانی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار مهر کاردانی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی مهر کاردانی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان در مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف در گرایش ها و مقاطع مختلف واحد درسی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط در مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که در شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. در زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

استان مرکز علمی کاربردی ترم ارائه مقطع نام رشته
بوشهر کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد مهر کارشناسی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی مهر کارشناسی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کمتوان ذهنی مهر کارشناسی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی مهر کارشناسی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر
بوشهر کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی مهر کارشناسی علمی کاربردی برازجان
بوشهر کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی مهر کارشناسی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری مهر کارشناسی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره
بوشهر مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی مهر کارشناسی علمی کاربردی شهرداری شبانکاره

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول   

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

برای مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان تصدیق کننده این موضوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مدرک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در زیر دانشگاه های علمی کاربردی برازجان آورده شده است که در هر یک رشته های مختلفی در مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان می توانند با مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و با انتخاب از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که در ادامه آورده شده است، به همراه داشته باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخبار و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر با مشاورین مجرب در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره با 9099071985 تماس بگیرید

مرکز مشاوره آویژه

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان

در شهرهای مختلف مراکز گوناگونی تاسیس شده است که در هر یک رشته های مختلفی ارائه می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و با توجه به شرایط مراکز، ممکن است هر یک از این مقاطع ارائه گردد. برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید به راحتی با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. در زیر لیست دانشگاه های علمی کاربردی موجود در برازجان آورده شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود به دانشگاه مد نظر خود مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید. دفترچه ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی را می توانید از لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دریافت کنید. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان با ما تماس بگیرید.

استان شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آدرس شماره تماس
بوشهر برازجان علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر برازجان – خیابان شهید عباسپور 077-34241286
بوشهر برازجان علمی کاربردی برازجان برازجان – خیابان شهید عباسپور 077-34249130
بوشهر برازجان علمی کاربردی شهرداری شبانکاره برازجان – شهر شبانکاره – خیابان بسیج- رو به روی مسجد النبی 077-34853006

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی برازجان

یکی از مزیت های دانشگاه علمی کاربردی این است که پذیرش در آن بدون کنکور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است. شما می توانید با در دست داشتن مدارک لازم که در ادامه بیان می شود، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و ثبت نام را انجام دهید. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان برای دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و باید در زمانی که مهلت ثبت نام وجود دارد، مقدمات لازم را انجام دهید. لازم است با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغل در رشته مورد نظر و ایثارگران وجود دارد و در صورتی که شرایط لازم را دارید با ارائه مدرک مورد نظر از سهمیه در نظر گرفته شده استفاده نمایید. برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان شما می توانید به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها با یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی باید با آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان در مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. در هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید تا بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید در زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و در رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. با توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان بدون کنکور است، مدرک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین در هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و در دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

برای مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی برازجان 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

 

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان بوشهر تاسیس شده و در در برازجان – خیابان شهید عباسپور وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری ورزش معلولین
  • کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کمتوان ذهنی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر نیز 115 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر در استان بوشهر و در برازجان – خیابان شهید عباسپور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 077-34241286 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر مراجعه نمایند. شما می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره آویژه تماس برقرار کنید.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

 

برای مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان استان بوشهر 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی برازجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی برازجان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربردی برازجان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان بوشهر تاسیس شده و در در برازجان – خیابان شهید عباسپور وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی برازجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند/

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربردی برازجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی برازجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی برازجان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی برازجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی برازجان با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برازجان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برازجان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برازجان ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برازجان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی برازجان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی برازجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی برازجان نیز 199 است. شما می توانید برای آگاهی از بهترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربری برازجان در استان بوشهر و در برازجان – خیابان شهید عباسپور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 077-34249130 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی برازجان

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : نا مشخص
  • سلف سرویس : نا مشخص
  • خوابگاه : نا مشخص

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برازجان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی برازجان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به برازجان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

برای مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی برازجان 

از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

همه ساله در آذر ماه، مشمولان زیادی به خدمت دوره ضرورت اعزام می شوند. این دوره یک فرصت ارزشمند برای رشد و تعالی جوانان است. در این دوره، مشمولان با اصول و مبانی نظامی و انتظامی آشنا می شوند و همچنین فرصت می یابند تا در زمینه های مختلف شخصیتی خود رشد کنند.

خدمت دوره ضرورت فرصتی برای کسب مهارت های نظامی و انتظامی است. مشمولان در این دوره با اصول و مبانی تیراندازی، آموزش های رزمی، آموزش های دفاعی، آموزش های امداد و نجات، و همچنین آموزش های عقیدتی و سیاسی آشنا می شوند. این مهارت ها می تواند در زندگی آینده مشمولان بسیار مفید باشد.

خدمت دوره ضرورت یکی از مهم‌ترین وظایف و تکالیف قانونی هر شهروند ایرانی است. این خدمت علاوه بر اینکه موجب تقویت روحیه ملی و میهنی در جوانان می‌شود، فرصتی ارزشمند برای کسب آموزش‌های نظامی و انتظامی و همچنین رشد و تعالی شخصیتی آنان است.

خدمت دوره ضرورت در واقع یک دوره آموزشی و تربیتی است که طی آن مشمولان با اصول و مبانی نظامی و انتظامی آشنا می‌شوند. این آموزش‌ها شامل مباحثی همچون تیراندازی، آموزش‌های رزمی، آموزش‌های دفاعی، آموزش‌های امداد و نجات، و همچنین آموزش‌های عقیدتی و سیاسی است. چنانچه سوالی در این باره دارید با مشاوره نظام وظیفه آویژه در میان بگذارید.

علاوه بر آموزش‌های نظامی، خدمت دوره ضرورت فرصتی ارزشمند برای رشد و تعالی شخصیتی مشمولان نیز هست. در این دوره، مشمولان با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند که می‌تواند به آنها کمک کند تا در زمینه‌های مختلف شخصیتی خود رشد کنند. این چالش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سازگاری با شرایط جدید و دوری از خانواده و دوستان
  • یادگیری کار گروهی و همکاری با دیگران
  • مدیریت زمان و انجام کارهای سخت و دشوار
  • تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و خودباوری

اهمیت خدمت دوره ضرورت:

خدمت دوره ضرورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی بر زندگی مشمولان داشته باشد. از جمله این تأثیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت روحیه ملی و میهنی
  • کسب آموزش‌های نظامی و انتظامی
  • رشد و تعالی شخصیتی
  • کسب مهارت‌های زندگی
  • ایجاد فرصت‌های شغلی

تدابیر سازمان وظیفه عمومی فراجا برای تسهیل اعزام مشمولان:

سازمان وظیفه عمومی فراجا با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، تلاش می‌کند تا فرآیند اعزام مشمولان به خدمت دوره ضرورت را تسهیل کند. از جمله این تدابیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدور برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش به صورت الکترونیکی و از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10
  • ارائه مشاوره و راهنمایی به مشمولان و خانواده‌های آنان در خصوص فرآیند اعزام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا و کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی

خدمت دوره ضرورت یک دوره مهم و ارزشمند در زندگی هر جوان ایرانی است. از این رو، انتظار می‌رود مشمولان عزیز با آگاهی از اهمیت و ضرورت این خدمت، با آمادگی کامل و روحیه‌ای انقلابی، خود را برای حضور در این دوره آماده کنند. شما می توانید برای آگاهی در این زمینه و اطلاع از معافیت پزشکی اعصاب و روان با مشاوران ما در تماس باشید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

خدمت سربازی، یکی از مهم ترین مقاطع زندگی هر مرد ایرانی است. این دوران، فرصتی برای کسب مهارت های مختلف، آشنایی با جامعه و انجام وظایف اجتماعی است.

خدمت سربازی، علاوه بر وظایف نظامی، فرصتی برای کسب مهارت های مختلف نیز هست. این مهارت ها می تواند در زمینه های مختلف مانند صنایع، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر باشد. کسب مهارت در دوران سربازی، می تواند زمینه اشتغال سربازان را پس از پایان خدمت فراهم کند.

در سال های اخیر، دولت تلاش کرده است تا با ارائه تسهیلات و امکانات مختلف، خدمت سربازی را برای جوانان جذاب تر و مفیدتر کند. یکی از این اقدامات، ارائه تسهیلات اشتغال زایی به سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای است.

سربازان وظیفه در دوران خدمت خود علاوه بر انجام وظایف نظامی، می توانند با شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنند. این مهارت ها می تواند زمینه اشتغال سربازان را پس از پایان خدمت فراهم کند. چنانچه سوالی در این زمینه دارید با مشاوره نظام وظیفه آویژه تماس برقرار کنید.

در سال های اخیر، دولت با ارائه تسهیلات اشتغال زایی به سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای، تلاش کرده است تا زمینه اشتغال پایدار این افراد را فراهم کند. این تسهیلات شامل موارد زیر است:

  • تسهیلات اشتغال زایی 150 میلیون تومانی: این تسهیلات با سود 4 درصد به سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای که در دوران خدمت خود گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت کرده اند، تعلق می گیرد. متقاضیان این تسهیلات می توانند از این مبلغ برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنند.
  • کسر خدمت یک ماهه برای سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای: سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای از یک ماه کسر خدمت برخوردار می شوند. این کسر خدمت می تواند به کاهش مدت زمان خدمت سربازی کمک کند.

توسعه مهارت آموزی سربازان:

با توجه به اهمیت مهارت آموزی سربازان، دولت در سال های اخیر تلاش کرده است تا زمینه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به سربازان را فراهم کند. در این راستا، قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای سربازان کرده است.

در سال 1402، بیش از 1 میلیون و 100 هزار نفر از سربازان وظیفه در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کردند. این دوره ها در زمینه های مختلف از جمله صنایع، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر برگزار شده است.

مزایای تسهیلات اشتغال زایی سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای:

تسهیلات اشتغال زایی سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای مزایای زیر را دارد:

  • ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای سربازان: این تسهیلات می تواند به سربازان کمک کند تا پس از پایان خدمت خود، کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به طور مستقل درآمدزایی کنند.
  • کاهش آسیب های اجتماعی: اشتغال سربازان می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی کمک کند.
  • افزایش رضایتمندی سربازان: سربازان از اینکه پس از پایان خدمت خود می توانند به طور مستقل درآمدزایی کنند، احساس رضایتمندی بیشتری می کنند.

تسهیلات اشتغال زایی سربازان دارای مهارت فنی و حرفه ای، یکی از اقدامات مهم دولت برای حمایت از این افراد و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای آنها است. این تسهیلات می تواند مزایای زیادی برای سربازان، جامعه و کشور داشته باشد. برای آشنایی با معافیت پزشکی اعصاب و روان کلیک کنید.

  • جللال میری