بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

۹۵ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهران

دانشگاه‌ها فرصت‌های زیادی را برای دانشجویان فراهم می‌کنند. این فرصت‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف تحصیلی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی باشند. دانشگاه علمی کاربردی مهران نیز با ارائه رشته‌های متنوع و باکیفیت، فرصت‌های زیادی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

دانشگاه علمی کاربردی مهران با ارائه رشته‌های متنوع در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا در رشته‌های مورد علاقه خود تحصیل کنند. این دانشگاه همچنین با بهره‌گیری از کادر علمی مجرب و امکانات آموزشی و پژوهشی پیشرفته، زمینه را برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم می‌کند.

علاوه بر این، دانشگاه علمی کاربردی مهران فرصت‌های زیادی را در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان فراهم می‌کند. این دانشگاه با حمایت از فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان، زمینه را برای شکوفایی استعدادهای پژوهشی آنها فراهم می‌کند. همچنین، با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوع، زمینه را برای رشد و تعالی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم می‌کند.

لیست رشته های علمی کاربردی مهران

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهران می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهران و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مهران هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر * می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به مهران است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی مهران

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهران بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی مهران می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی مهران در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه مهران شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مهران در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی ر نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مهران مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
طلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – سازه های پیش ساخته برق صنعتی
آسانسور و پلهبرقی عمران – امور پیمان ها مکانیک خودرو
تعمیرات ماشین آلات صنعتی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری صنایع شیمیایی – پالایش گاز

رشته های کاردانی علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهران در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مهران هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کاردانی علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی مهران ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
امور دفتری پیشگیری انتظامی انتظامات و حراست فیزیکی
مدیریت کسب و کار مددکاری خانواده مربیگری پایه آمادگی جسمانی
حرفه ای حسابرسی امور فرهنگی امداد و نجات شهری
حقوق قضایی مدیریت – امور اداری حقوق ثبتی

رشته های کاردانی علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی مهران به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی مهران در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
طلا و جواهر – گوهرنشانی طراحی لباس
طراحی گرافیک امور فرهنگی

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی مهران

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی مهران از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی مهران در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مهران می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی مهندسی فناوری طراحی وب مهندسی فناوری برق صنعتی
مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر کارشناسی حرفهای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی مهران رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی مهران مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهران کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری آمادگی جسمانی کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی کارشناسی حرفه ای حقوق ارشاد و معاضدت قضایی
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری مالیاتی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری بهای تمام شده

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی مهران در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی مهران را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی مهران آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی مهران مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مهران می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه مهران هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهران

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دهلران

دانشگاه علمی کاربردی دهلران، با بهره‌گیری از امکانات آموزشی مدرن، به دانشجویان خود کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، مهارت‌های لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنند.

علاوه بر این، دانشگاه علمی کاربردی دهلران، با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت، به افراد شاغل کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهند و در شغل خود موفق‌تر شوند.

اگر شما نیز به دنبال یک دانشگاه با امکانات آموزشی مدرن هستید که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنید، دانشگاه علمی کاربردی دهلران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رشته های کاردانی علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دهلران مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
طلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – سازه های پیش ساخته برق صنعتی
آسانسور و پلهبرقی عمران – امور پیمان ها مکانیک خودرو
تعمیرات ماشین آلات صنعتی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری صنایع شیمیایی – پالایش گاز

رشته های کاردانی علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دهلران در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دهلران هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کاردانی علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی دهلران* ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
امور دفتری پیشگیری انتظامی انتظامات و حراست فیزیکی
مدیریت کسب و کار مددکاری خانواده مربیگری پایه آمادگی جسمانی
حرفه ای حسابرسی امور فرهنگی امداد و نجات شهری
حقوق قضایی مدیریت – امور اداری حقوق ثبتی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دهلران به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دهلران در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
طلا و جواهر – گوهرنشانی طراحی لباس امور فرهنگی

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دهلران

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دهلران از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی دهلران در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دهلران می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی مهندسی فناوری طراحی وب مهندسی فناوری برق صنعتی
مهندسی فناوری شبکههای انتقال برق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی دهلران رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی دهلران مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دهلران کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری آمادگی جسمانی کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی کارشناسی حرفه ای حقوق ارشاد و معاضدت قضایی
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری مالیاتی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری بهای تمام شده

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دهلران در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دهلران را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی دهلران آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی دهلران مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دهلران می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه دهلران هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دهلران

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دره شهر

دانشگاه علمی کاربردی دره شهر با بهره مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته، محیطی مناسب برای یادگیری و رشد دانشجویان فراهم کرده است. این امکانات شامل کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه، سالن های ورزشی و ... هستند.

لیست رشته های علمی کاربردی دره شهر

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دره شهر می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دره شهر و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر دره شهر می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به دره شهر است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی دره شهر

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دره شهر بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی دره شهر می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی دره شهر در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه دره شهر شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
طلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – سازه های پیش ساخته برق صنعتی
آسانسور و پلهبرقی عمران – امور پیمان ها مکانیک خودرو
تعمیرات ماشین آلات صنعتی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری صنایع شیمیایی – پالایش گاز

رشته های کاردانی علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دره شهر در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کاردانی علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
امور دفتری پیشگیری انتظامی انتظامات و حراست فیزیکی
مدیریت کسب و کار مددکاری خانواده مربیگری پایه آمادگی جسمانی
حرفه ای حسابرسی امور فرهنگی امداد و نجات شهری
حقوق قضایی مدیریت – امور اداری حقوق ثبتی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دره شهر به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دره شهر در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
طلا و جواهر – گوهرنشانی طراحی گرافیک امور فرهنگی

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دره شهر

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دره شهر از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی دره شهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی مهندسی فناوری طراحی وب مهندسی فناوری برق صنعتی
مهندسی فناوری شبکههای انتقال برق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی دره شهر رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی دره شهر مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دره شهر کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری آمادگی جسمانی کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی کارشناسی حرفه ای حقوق ارشاد و معاضدت قضایی
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری مالیاتی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری بهای تمام شده

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دره شهر در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی دره شهر آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی دره شهر مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دره شهر می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه دره شهر هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دره شهر

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر

دانشگاه علمی کاربردی بوشهر، دانشگاهی است که با توجه به نیازهای بازار کار، رشته های خود را طراحی و ارائه می کند. این دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر برای بازار کار، به دنبال پاسخگویی به نیازهای روز جامعه است.

دانشگاه علمی کاربردی بوشهر با بهره گیری از امکانات آموزشی و پژوهشی پیشرفته، به دنبال تربیت افرادی است که بتوانند در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر، فرصتی است برای علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه که می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

لیست رشته های علمی کاربردی بوشهر

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بوشهر و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر * می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به بوشهر است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی بوشهر

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بوشهر بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی بوشهر می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی بوشهر در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه بوشهر شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
نرم ا فزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک خودرو برق صنعتی
تجهیزات و ماشین آ لات بنادر ایمنی کار و حفاظت فنی آسانسور و پله برقی
مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – امور پیمانها صنایع شیمیایی – پالایش گاز
مکانیک – تعمیرات ماشینآلات صنعتی بازرسی جوش  

رشته های کاردانی علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بوشهر در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
گیاه پزشکی

رشته های کاردانی علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیش دبستانی تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
حقوق ثبتی مدیریت – امور اداری حسابداری امور مالی
حقوق قضایی مربیگری پایه فوتبال امور اداری
مدیریت کسب و کار حسابداری بهای تمام شده امور بیمه
بازرگانی – امور گمرکی تکنولوژی آموزشی آرایش و پیرایش زنانه
پیرایش مردانه اطفای حریق شهری مددکاری خانواده

رشته های کاردانی علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی بوشهر به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی بوشهر در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
صنایع دستی – فرش دستباف دوخت و تکنولوژی لباس تربیت مربی قرآن کریم
هنرهای تجسمی – عکاسی طراحی لباس طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بوشهر

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بوشهر از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی بوشهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری امنیت اطلاعات مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی بوشهر رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی بوشهر مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی
کارشناسی حرفهای مدیریت دفتر کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بوشهر در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی بوشهر* آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی بوشهر مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه بوشهر هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بوشهر

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهریار

دانشگاه علمی کاربردی شهریار در شهر شهریار واقع شده است. این شهر در نزدیکی مرکز استان تهران قرار دارد و دسترسی به آن از طریق وسایل حمل و نقل عمومی آسان است. این امر برای دانشجویانی که در تهران یا شهرهای اطراف آن سکونت دارند، مزیت محسوب می‌شود.

دانشگاه علمی کاربردی شهریار، در فاصله نزدیکی از مرکز استان تهران قرار دارد. این امر، دسترسی دانشجویان به امکانات شهری و رفاهی را آسان می‌کند. علاوه بر این، دانشجویان می‌توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، به راحتی به دانشگاه رفت و آمد کنند.

لیست رشته های علمی کاربردی شهریار

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهریار می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهریار و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شهریار هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر شهریار می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به شهریار است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

 

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی شهریار

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهریار بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی شهریار می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی شهریار در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه شهریار شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهریار در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی شهریار نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهریار مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
معماری داخلی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلا و جواهر – ریخته گری
الکترونیک صنعتی اینترنت و شبکه های گسترده صنایع چوب – تولید مبلمان
شبکه های رایانه ای پشتیبانی وب و شبکه های اجتماعی برق صنعتی
ماشین افزار تاسیسات مکانیکی ساختمان لجستیک و تامین قطعات خودرو
نقشه کشی صنعتی ربات مکانیک خودرو
اویونیک هواپیما آسانسور و پله برقی برنامه سازی کامپیوتری
هوانوردی – خلبانی PPL دیسپچری پرواز تعمیر و نگهداری هواپیما
شیمی آزمایشگاهی – غذایی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی ساخت و تولید قالب های فلزی
تجهیزات پزشکی اتاق عمل ساخت و تولید قالب های فورج صنایع غذایی – نان
داده کاوی تجهیزات دندانپزشکی تجهیزات تصویربرداری پزشکی – رادیوگرافی

رشته های کاردانی علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهریار در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهریار هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
– پرورش صنعتی گاو گیاهان دارویی و معطر تولیدات باغی

رشته های کاردانی علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی شهریار ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
حقوق قضایی روابط عمومی مدیریت کسب و کار
حسابداری امور مالی حقوق ثبتی تربیت مربی مهدکودک
امور بانکی گردشگری بازاریابی
مربیگری پایه ورزش رزم ملی ایران حسابرسی تربیت مربی پیش دبستانی
امور بیمه مربیگری پایه آمادگی جسمانی ی – مربیگری پایه کشتی
مراقبت سالمندان جمع آوری اطلاعات نظامی امداد سوانح

رشته های کاردانی علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی شهریار به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی شهریار در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی تربیت مربی قرآن کریم طراحی گرافیک
سینما – تدوین فیلم حرفه ای گریم طراحی لباس
نوازندگی ساز ایرانی کمک کارگردانی سینما – فیلمنامه نویسی
امور فرهنگی هنرهای تجسمی – عکاسی  

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شهریار

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شهریار از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی شهریار در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهریار می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
مهندسی فناوری لجستیک و زنجیره تامین خودرو مهندسی فناوری شبکه های رایانه ای مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
کارشناسی حرفه ای پدافند غیرعامل مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری هوانوردی – خلبانی مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری ساخت و تولید –
قالبسازی
مهندسی فناوری علوم داده مهندسی فناوری برنامه سازی وب کارشناسی حرفه ای حقوق فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع غذایی – شیر و فرآوردههای لبنی مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده مهندسی فناوری مراکز داده و مجازی سازی
مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی مهندسی فناوری بازرسی جوش مهندسی فناوری آسانسور و پله برقی
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT – مخابرات نوری مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT – مخابرات سیار مهندسی فناوری صنایع شیمیایی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری دامپروری – پرورش اسب مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی گاو

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی شهریار رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی شهریار مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهریار کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای خدمات بازرگانی بین المللی کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار کارشناسی حرفه ای مدیریت خدمات حمل و نقل بین المللی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرف های مدیریت سلامت – خانواده و مراقبت سالمندان کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
کارشناسی حرفه ای مربیگری فوتبال کارشناسی حرفه ای حسابداری بهای
تمام شده
کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل
کارشناسی حرفهای مددکاری اجتماعی – خانواده کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای میراث فرهنگی – امور موزه

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی شهریار در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی شهریار را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی شهریار آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم کارشناسی حرفه ای بازیگری کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی
کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی
کارشناسی حرفه ا ی مجریگری کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی شهریار مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی شهریار می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه شهریار هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهریار

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی کمتر است. این امر باعث می‌شود که دانشگاه علمی کاربردی دیلم برای بسیاری از داوطلبان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه باشد.

دانشگاه علمی کاربردی دیلم با ارائه رشته‌های متنوع و کاربردی، فرصتی مناسب برای تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را فراهم می‌کند. داوطلبان می‌توانند با توجه به علاقه و استعداد خود، در رشته‌های مورد نظر خود در این دانشگاه ثبت نام کنند و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

دانشگاه علمی کاربردی دیلم با بهره‌مندی از کادر آموزشی مجرب و امکانات آموزشی مناسب، زمینه را برای تحصیل و کسب مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار برای دانشجویان فراهم می‌کند.

دانشگاه علمی کاربردی دیلم با هدف توسعه و ارتقای کیفیت آموزش، برنامه‌های آموزشی خود را به صورت مستمر به‌روزرسانی می‌کند. این امر باعث می‌شود که دانشجویان این دانشگاه بتوانند با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری آشنا شوند.

دانشگاه علمی کاربردی دیلم با هدف توسعه و ارتقای مهارت‌های دانشجویان، برنامه‌های آموزشی مختلفی را در قالب کارگاه‌ها، دوره‌های کارآموزی و کارورزی ارائه می‌کند. این امر باعث می‌شود که دانشجویان این دانشگاه علاوه بر دانش نظری، مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را نیز کسب کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دیلم مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
نرم ا فزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک خودرو برق صنعتی
تجهیزات و ماشین آ لات بنادر ایمنی کار و حفاظت فنی آسانسور و پله برقی
مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – امور پیمانها صنایع شیمیایی – پالایش گاز

رشته های کاردانی علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دیلم در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دیلم هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
گیاه پزشکی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی دیلم ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیش دبستانی تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
حقوق ثبتی مدیریت – امور اداری حسابداری امور مالی
حقوق قضایی مربیگری پایه فوتبال امور اداری
مدیریت کسب و کار حسابداری بهای تمام شده امور بیمه
بازرگانی – امور گمرکی تکنولوژی آموزشی آرایش و پیرایش زنانه
پیرایش مردانه اطفای حریق شهری مددکاری خانواده

رشته های کاردانی علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دیلم به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دیلم در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
صنایع دستی – فرش دستباف دوخت و تکنولوژی لباس تربیت مربی قرآن کریم
هنرهای تجسمی – عکاسی طراحی لباس طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دیلم

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دیلم از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی دیلم در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دیلم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری امنیت اطلاعات مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات مهندسی فناوری بازرسی جوش  

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی دیلم رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی دیلم مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی
کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتر کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دیلم در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دیلم را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی دیلم آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی دیلم مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دیلم می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه دیلم هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دیلم

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دشتی

دانشگاه علمی کاربردی دشتی با ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی، آینده ای روشن را برای جوانان رقم می زند. این دانشگاه با تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر، زمینه اشتغال و کارآفرینی را برای جوانان فراهم می نماید.

لیست رشته های علمی کاربردی دشتی

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دشتی می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دشتی و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دشتی هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر دشتی می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به دشتی است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

 

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی دشتی

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دشتی بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی دشتی می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی دشتی در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه دشتی شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دشتی در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی دشتی نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دشتی مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
نرم ا فزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک خودرو برق صنعتی
تجهیزات و ماشین آ لات بنادر ایمنی کار و حفاظت فنی آسانسور و پله برقی
مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – امور پیمانها صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  بازرسی جوش مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دشتی در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دشتی هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
گیاه پزشکی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی دشتی ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیش دبستانی تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
حقوق ثبتی مدیریت – امور اداری حسابداری امور مالی
حقوق قضایی مربیگری پایه فوتبال امور اداری
مدیریت کسب و کار حسابداری بهای تمام شده امور بیمه
بازرگانی – امور گمرکی تکنولوژی آموزشی آرایش و پیرایش زنانه
پیرایش مردانه اطفای حریق شهری مددکاری خانواده

رشته های کاردانی علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دشتی به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی دشتی در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
صنایع دستی – فرش دستباف دوخت و تکنولوژی لباس تربیت مربی قرآن کریم
هنرهای تجسمی – عکاسی طراحی لباس طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دشتی

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی دشتی از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی دشتی در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دشتی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری امنیت اطلاعات مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  مهندسی فناوری بازرسی جوش مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی دشتی رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی دشتی مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دشتی کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی
کارشناسی حرفهای مدیریت دفتر کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دشتی در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی دشتی را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی دشتی آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی دشتی مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دشتی می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه دشتی هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دشتی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کنگان

دانشگاه علمی کاربردی، یکی از دانشگاه‌هایی است که برای شاغلین نیز شرایط مناسبی را فراهم کرده است. این دانشگاه با برگزاری کلاس‌های آموزشی در ساعات غیر اداری، امکان تحصیل همزمان با کار را برای شاغلین فراهم می‌کند.

بنابراین، اگر شما شاغل هستید و به دنبال تحصیل در دانشگاه هستید، دانشگاه علمی کاربردی کنگان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رشته های کاردانی علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنگان مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه آموزشی صنعت
اینترنت و شبکه های گسترده مکانیک تاسیسات صنعتی مکانیک خودرو
بازرسی جوش برق صنعتی پالایش گاز
ایمنی کار و حفاظت فنی ابزار دقیق  

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

داوطلبانی که به رشته های گروه کشاورزی علاقه دارند می بایست یکی دیگر از واحدهای علمی کاربردی را انتخاب نمایند زیرا دانشگاه علمی کاربردی کنگان این شاخه از رشته ها را در نیمسال اول ارائه نمی دهد.

رشته های کاردانی علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی کنگان ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیشدبستانی مربیگری پایه آمادگی جسمانی اطفای حریق شهری
روابط عمومی حقوق ثبتی حسابداری امور مالی
امور اداری ابزار دقیق  

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

اگر از علاقمندان به رشته های فرهنگ و هنر هستید می بایست یکی دیگر از واحد های علمی کاربردی را انتخاب نمایید زیرا دانشگاه علمی کاربردی کنگان این گروه از رشته ها را ارائه نمی دهد.

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی کنگان

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی کنگان از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی کنگان در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنگان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه آموزشی صنعت
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست مهندسی فناوری بازرسی جوش مهندسی فناوری برق صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات    

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

داوطلبانی که به رشته های گروه کشاورزی علاقه دارند می بایست یکی دیگر از واحدهای علمی کاربردی را انتخاب نمایند زیرا دانشگاه علمی کاربردی کنگان این شاخه از رشته ها را در نیمسال اول ارائه نمی دهد.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی کنگان رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی کنگان مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کنگان کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار    

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی کنگان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

اگر از علاقمندان به رشته های فرهنگ و هنر هستید می بایست یکی دیگر از واحد های علمی کاربردی را انتخاب نمایید زیرا دانشگاه علمی کاربردی کنگان این گروه از رشته ها را ارائه نمی دهد.

 

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی کنگان مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کنگان می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه کنگان هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کنگان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان

دانشگاه علمی کاربردی برازجان با ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، گامی به سوی پیشرفت را برداشته است. این دانشگاه با برخورداری از کادر آموزشی مجرب و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب، به تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

دانشگاه علمی کاربردی برازجان با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف، زمینه‌های مناسبی را برای اشتغال فارغ‌التحصیلان خود فراهم آورده است. این دانشگاه با ارائه آموزش‌های با کیفیت و کاربردی، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت منطقه ایفا می‌کند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
نرم ا فزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک خودرو برق صنعتی
تجهیزات و ماشین آ لات بنادر ایمنی کار و حفاظت فنی آسانسور و پله برقی
مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده عمران – امور پیمانها صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  بازرسی جوش مکانیک – تعمیرات ماشینآلات صنعتی

رشته های کاردانی علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی برازجان در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
گیاه پزشکی

رشته های کاردانی علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی برازجان ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیش دبستانی تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
حقوق ثبتی مدیریت – امور اداری حسابداری امور مالی
حقوق قضایی مربیگری پایه فوتبال امور اداری
مدیریت کسب و کار حسابداری بهای تمام شده امور بیمه
بازرگانی – امور گمرکی تکنولوژی آموزشی آرایش و پیرایش زنانه

رشته های کاردانی علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی برازجان به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی برازجان در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
صنایع دستی – فرش دستباف دوخت و تکنولوژی لباس تربیت مربی قرآن کریم
هنرهای تجسمی – عکاسی طراحی لباس طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی برازجان

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی برازجان از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی برازجان در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری امنیت اطلاعات مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  مهندسی فناوری بازرسی جوش مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی
    مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی برازجان رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی برازجان مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی
کارشناسی حرفهای مدیریت دفتر کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی برازجان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی برازجان را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی برازجان آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت
    کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی برازجان مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برازجان می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه برازجان هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برازجان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور تنگستان

دانشگاه علمی کاربردی تنگستان با ارائه رشته‌های متنوع در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، پاسخگوی نیازهای مختلف دانشجویان است. این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و ... دانشجو می‌پذیرد.

لیست رشته های علمی کاربردی تنگستان

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تنگستان می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تنگستان و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر تنگستان می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به تنگستان است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

 

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی تنگستان

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تنگستان بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی تنگستان می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی تنگستان در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه تنگستان شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
نرم ا فزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک خودرو برق صنعتی
تجهیزات و ماشین آ لات بنادر ایمنی کار و حفاظت فنی آسانسور و پله برقی
مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده عمران – امور پیمانها صنایع شیمیایی – پالایش گاز

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تنگستان در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
گیاه پزشکی

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
تربیت مربی پیش دبستانی تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
حقوق ثبتی مدیریت – امور اداری حسابداری امور مالی
حقوق قضایی مربیگری پایه فوتبال امور اداری
مدیریت کسب و کار حسابداری بهای تمام شده امور بیمه
بازرگانی – امور گمرکی تکنولوژی آموزشی آرایش و پیرایش زنانه
پیرایش مردانه اطفای حریق شهری مددکاری خانواده

رشته های کاردانی علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی تنگستان به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی تنگستان در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
صنایع دستی – فرش دستباف دوخت و تکنولوژی لباس تربیت مربی قرآن کریم
هنرهای تجسمی – عکاسی طراحی لباس طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست
    روابط عمومی

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تنگستان

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تنگستان از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی تنگستان در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی صنعت

 اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری برق صنعتی مهندسی فناوری ایمنی، سلامت و محیط زیست
مهندسی فناوری امنیت اطلاعات مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی کشاورزی

 امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی تنگستان رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی تنگستان مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تنگستان کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور مدیریت و خدمات اجتماعی
کارشناسی حرفه ای حقوق ثبت اسناد و املاک کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
کارشناسی حرفه ای حسابداری امور مالی کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی کارشناسی حرفه ای مدیریت امور اداری و منابع انسانی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی تنگستان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی تنگستان آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی تنگستان مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنگستان می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه تنگستان هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تنگستان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • جللال میری