بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

استخدام آموزش و پرورش معلم پرورشی

به دنبال شغلی هستید که در آن بتوانید شاهد شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان باشید؟ مربی پرورشی بودن، فرصتی بی نظیر برای برقراری ارتباطی صمیمی با دانش آموزان و یاری رساندن به آنها در کشف توانایی هایشان است. با شرکت در آزمون استخدامی مربی پرورشی 1403، به جمع مربیان پرورشی با انگیزه و خلاق بپیوندید و در پرورش نسلی نوآور و خلاق سهیم باشید.

یکی از مباحث مهم مطرح در دوران تحصیل بحث آموزش و پرورش دانش آموزان است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به اهمیت این امر وزارت آموزش و پرورش اقدام به استخدام مربی پرورشی در سال 1403 کرده است.

تمامی افرادی که واجد شرایط و علاقه مند به این رشته برای فعالیت خود هستند می توانند در زمان انتشاردفترچه ازمون اقدام به ثبت نام برای این سمت شغلی کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود و واجدین شرایط پس از شرکت در آزمون و اخذ نمره قبولی و گذراندن دوره کار آموزی به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد.

استخدامی معلم تربیتی پرورشی نیز از همین طریق صورت می گیرد.

استخدام مربی پرورشی

استخدام مربی پرورشی برای کلیه مدارس کشور از طریق ازمون استخدامی آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت. اگر شما هم مایل هستید تا برای این موقعیت شغلی شانس خود را امتحان کنید، بهتر است زمان را از دست ندهید و از همین حالا شروع کنید. برای شروع با ما در آویژه تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق و کاربردی از نحوه برگزاری ازمون بدست آورید.

دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی 1403

آزمون استخدامی مربی پرورشی مثل تمامی سال ها در سال 1403 نیز برگزار خواهد شد. اولین مرحله برای قبولی در آزمون مربی پرورشی سال 1403 دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مطالعه آن است. دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود دفترچه در این صفحه قرار خواهد گرفت.

ابتدا باید تمامی موارد مربوط به شرایط و قوانین شرکت در آزمون را به دقت مطالعه کنید. درصورتیکه واجد شرایط برای شرکت در آزمون هستید مدارک مورد نیاز را اماده کرده و فرم انتهای دفترچه را به درستی تکمیل نمایید.

سپس برای ثبت نام از طریق سایت سنجش و آموزش کشور اقدام نمایید. پرسنل مرکز مشاوره آویژه اماده هستند تا به تمامی سوالات شما درباره نحوه شرکت در آزمون و اعلام نتایج به طور کامل پاسخ دهند.

شرایط آزمون استخدام مربی پرورشی 1403

همه‌ی افرادی که لیسانس علوم تربیتی دارند و به دنبال استخدام به عنوان مربی پرورشی سال 1403 هستند، باید دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را مطالعه کنند. این دفترچه حاوی تمامی قوانین، شرایط ( عمومی و تخصصی ) و ضوابط ثبت نام برای آزمون استخدامی معلم پرورشی است.

در ادامه شرایط جزئی و کلی ثبت نام آورده شده است.

شرایط عمومی جهت ثبت نام آزمون استخدامی دبیری پرورشی 1403

شرایط عمومی برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است. اما شما می توانید برای اطلاع از تمام مطالب کاربردی و مهم درباره ثبت نام مربی پرورشی و آزمون استخدامی همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای پذیرش در آزمون، مدارک مختلفی از دیپلم تا دکتری در رشته‌ی مورد نظر ضروری است. برای مثال موقعیت شغلی معلم پرورشی نیاز به مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در زمینه علوم تربیتی دارد. داوطلبان باید قادر به ارائه تمامی مدارک تحصیلی، مدارک ICDL، مورد نظر بعد از پذیرش در آزمون باشند.

محدودیت سنی برای ثبت نام در این ازمون وجود دارد و باید توجه داشته باشید که در محدوده سنی مشخص شده قرار بگیرید. امکان شرکت در دوره های کارآموزی بعد از قبولی در آزمون الزامی است و داوطلبان در صورتیکه امکان شرکت در دوره های آموزشی و کار آموزی را نداشته باشد، پذیرش نهایی صورت نخواهد گرفت.

همچنین داوطلبان موظف به پرداخت وجه تعیین شده جهت ثبت نام هستند. دقت داشته باشید که از منابع رسمی و سایت‌های معتبر وابسته به وزارت آموزش و پرورش یا سازمان‌های مربوطه اطلاعات را بررسی کنید تا اطلاعات صحیح و کامل را بدست آورید. همچنین پرسنل خبره مرکز مشاوره آویژه آماده هستند تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

شرایط عمومی برای آزمون استخدامی معلم پرورشی در سال 1403

  • داوطلب باید تابعیت ایرانی داشته باشد.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات و نداشتن سابقه محکومیت جزایی برای استخدام ضروری است
  • داوطلبان نباید برای استخدام در مراکز و خدمات دولتی هیچ گونه منع و ممنوعیتی داشته باشند.
  • داوطلبان باید به به دین اسلام به عنوان دین رسمی کشور و یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی معتقد باشند.
  • داوطلبان موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران را هستند.
  • اتمام خدمت سربازی و یا دارا بودن معافیت قانونی برای داوطلبان آقا ضروری است.
  • داوطلبان باید توانایی انجام وظایف محوله را داشته باشند و از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند.
  • داوطلبان نباید جزو نیروهای بازنشسته و یا خرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.
  • داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال تمامبرای استخدام ضروری است.

شرایط اختصاصی

پونزشرایط اختصاصی برای شرکت در ازمون استخدامی آموزش و پرورش در سمت معلم پرورشی 1403 عبارتند از:

  • گزینش نیروها برای پست معلم پرورشی بر اساس نیازها و و به صورت بومی توسط اداره آموزش و پروش انجام خواهد گرفت.
  • افرادی که برای سمت مربی پرورشی پذیرفته شده اند، برای اطلاع از نحوه شرکت در دوره‌های آموزشی، باید به سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس ac.ir مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.
  • برای پذیرفته شدگان آزمون معلم پرورشی تعهد 10 ساله برای خدمت وجود دارد و قبل از آغاز به کار داوطلب موظف به ارائه تعهد خواهد بود.
  • مدارک تحصیلی مورد نیاز برای هر سمت شغلی با توجه به سن داوطلبان تعیین می شود.
  • شرکت در دوره کارآموزی پس از پذیرش داوطلبان الزامی است. در صورت عدم شرکت در این دوره امکان استخدام برای هیچ گونه از مشاغل موجود در دفترچه امکان پذیر نخواهد بود.
  • برای شرکت در دوره کارآموزی داوطلبان باید مدرک ICDL و مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن را ارائه کنند. اگر در زمان شروع دوره کارآموزی امکان ارائه مدارک برای شما وجود ندارد می توانید تعهد داده و تا پایان دوره کارآموزی مدارک مورد نظر را تحویل دهید.
  • پس از اتمام دوره کار آموزی و شروع فعالیت، داوطلبان موظف به گذراندن دوره های آموزش ضمن خدمت هستند.
  • کلیه افرادی که به اداره آموزش و پرورش متعهد هستند از جمله افراد فارغ التحصیل تربیت معلم، تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان، نمی توانند مجددا در این آزمون شرکت کنند. این قانون برای ازمون استخدامی سال 1403 نیز وجود خواهد داشت.
  • تعیین محل خدمت دقیق پذیرفته شدگان مشاغل مورد نیاز، بعد از گذراندن موفقیت آمیز دوره کارآموزی، خواهد بود.
  • هرگونه تغییر سمت نیروهای استخدام شده در مشاغل گروه های مختلف این اداره به سایر دستگاه های اجرایی ممنوع است. مگر در موارد خاص که پس از بررسی و با تأیید مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و معاونت وزارتخانه این کار انجام خواهد پذیرفت.
  • نحوه جذب منابع انسانی در کلیه مشاغل آموزشی و تربیتی به صورت استانی و منطقه ای خواهد بود. بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی و پذیرش، فرد با توجه به استان و منطقه محل سکونت خود مشغول به فعالیت خواهد شد.
  • ۰۳/۰۲/۰۶
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی