بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

 


لازم است مدتی با رفتار جدیدمان باید زندگی کنیم . خود را با تغییرات جدید محک بزنیم . آیا ما در ایجاد این تغییرات موفق هستیم یا زمان هیجانات به همان رفتار گزشته برمیگردیم ؟ این همان چیزی است که با تست روانشناسی قبل از ازدواج مشخص میشود . هم برای ما و هم برای مشاورانی که قرار است راهنمای ما باشند . تست روانشناسی قبل ازازدواج درصد آمادگی مارا برای زندگی مشترک مشخص میکند . تست روانشناسی قبل از ازدواج میزان اشتراکات مارا با همسر آینده مان معلوم میکند . در این تستها مشخص میشود پاسخهای ما به سوالات قببل ازازدواج از روی مصلحت بوده یا واقعی ؟ پاسخهای ما دروغ بوده یا از روی خجالت و رودربایستی ؟ و همینطور میزان شناخت ما از رفتارهایمان مشخص میشود . برخی اوقات ما دروغ نمیگوییم اما درباره رفتارهای خود ناآگاه هستیم . خود را خوب نمیشناسیم . با رفتارهای خود به خوبی آشنا نیستیم .

 

تست روانشناسی قبل از ازدواج از تستهای مهمی است که حتما قبل از ازدواج باید انجام شود . بعد از اینکه سوالات قبل ازازدواج مطرح شد بهتر است تست روانشناسی قبل از ازدواج هم انجام شود . سوالات مطرح میشوند و پاسخها معمولا به گونه ای است که هردو طرف راضی به نطر میرسند . اما صحت و صغم این پاسخها با تست روانشناسی قبل از ازدواج مشخص میشود . آیا هنگام پاسخ دادن با طرف مقابل خود روراست بوده ایم ؟ و یا مهم تر از آن با خود رو راست بوده ایم ؟ برخی اوقات ما به رفتارهای خود واقف هستیم و تصمیم داریم برخی از آنها را تغییر دهیم . زمان این تغییر چه هنگام است ؟ درست ساعاتی یا هفته ای قبل از خواستگاری ؟ اگر اینگونه است زمان مناسبی به نظر نمیرسد . زمان تغییر حداقل یکسال قبل از خواستگاری است .

 

سوالات تست روانشناسی قبل از زدواج

سوالات تست روانشناسی قبل از زدواج

سوالات تست روانشناسی قبل ازازدواج زیرکانه تر از سوالات قبل ازازدواج میباشد . این سوالها  شما را به چالش میکشاند . سوالات تست روانشناسی قبل از ازدواج عمیق تر هستند . سوالهایی که درون شما را به برون ریزی وادار میکند . شما ممکن است به سوالی از نظر خودتان پاسخ خوبی داده باشید اما با پاسخهای دیگرتان تناقض داشته باشد . ممکن است پاسخ شما با تعریفی که ازخود دارید هماهنگ نباشد . یک روانشناس ماهر با طرح سوالات دیگر واقعیت درون شمارا کشف میکند . سوالات تست روانشناسی قبل از ازدواج بعد از سالها تحقیق و تجربه طرح شده اند تا واقعیت درون هرکس هویدا شود .  سوالات تست روانشناسی قبل از ازدواج برروی چندین نفر آزمایش شده اند تا روانشناسان به ماهیت پاسخها دست بیابند .

چالش های تست های ازدواج

پس برای اینکه در چالشهای عمیقتری تست نشوید بهتر است روراست باشید . با این روراستی شاید شما با فردی که انتخاب کرده اید ازدواج نکنید اما خود را محک زده اید . به این ترتیب میتوانید در پی زوج مناسب خود باشید تا پس از مدتی دچار شکست و پشیمانی نشوید . با انجام این تستها متوجه خواهید شد درونگرا هستید یا برو نگرا . همسر آینده شماهم همینطور . از وضعیت خود و همسر آینده خود مطلع خواهید شد . اهل تفکر هستید یا عجولانه تصمیم میگیرید .

کسانی که به سوالات بدون فکر پاسخ میدهند معمولا انسانهای سطحی و عجول هستند . آنها زود تصمیم میگیرند و زود هم پشیمان میشوند . در زندگی دغدغه دارند . این دغدغه ها در اثر تصمیم های عجولانه بوجود می آیند . اینگونه افراد استرس دارند و همیشه نگران هستند . بعد از تصمیمگیری حتی اگر اتفاق بدی نیفتد دچار تشویش میشوند . به همین ترتیب شاید نمیدانستید از سرعت پاسخ دادن به یک سوال میشود به خصوصیات و رفتار شخص پی برد .

در این راستا مرکز مشاوره روانشناسیخدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

 

  • ۹۹/۱۱/۰۹
  • جللال میری

تست های ازدواج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی