بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

سربازان غایب و فراری خراسان شمالی مشمول عفو شدند

سربازان غایب و فراری خراسان شمالی عفو خواهند شد

به گزارش  این افراد با بازگشت به محل خدمت، عفو میشوند و تمام محرومیت های اجتماعی و مجازات هایی که برایشان مقرر شده، بخشوده میشود. لذا سربازانی که به هر دلیلی غیبت دارند و یا از محل خدمتشان فرار کرده اند باید در تاریخ مقرر شده خود را معرفی کنند تا بتوانند از این طرح استفاده کنند. اکثر سربازان بعد از فرار یا غیبت به دنبال راهی هستند که از این مجازات و محرومیتها رها شوند، حالا سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی این فرصت را در اختیار این افراد قرار داده تا با معرفی خودشان از این نگرانی راحت شوند. در ادامه با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

طرح بازگشت به سنگر برای سربازان غایب و فراری خراسان شمالی شروع شد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه سربازان غایب و فراری خراسان شمالی میتوانند همزمان با شروع  دهه کرامت یعنی از تاریخ 31 تیر ماه لغایت 18 مرداد ماه سال 1399 خودشان را معرفی کنند. طبق این گزارش افرادی که در این مهلت خودشان را معرفی کنند مشمول طرح بازگشت به سنگر میشوند و از مجازات حبس و اضافه خدمت و... به طور کامل عفو میشوند و میتوانند خدمت خود را از سر بگیرند.  چنین طرح هایی برای تشویق سربازان فراری برای بازگشت به خدمت در راستای اجرای قانون و تامین نیروی مورد نیاز نظام وظیفه انجام میشود که با استفاده از آن سربازان فراری نیز بدون تحمل اضافه خدمت و حبس از شر محرومیت هایی که با آن مواجه هستند، خلاص میشوند.

چگونگی عفو سربازان غایب و فراری خراسان شمالی و اقدامات لازم  

چگونگی عفو سربازان فراری و اقدامات لازم برای استفاده از این طرح یکی از سوالاتی است که برای مشمولان غایب و فراری مطرح است.

به گزارش مرکز مشاوره آویژه سربازان فراری میتوانند با معرفی خودشان به یگان خدمتی؛ و یا مراجعه به دادسرای نظامی استان، خودشان را برای اعزام مجدد به خدمت معرفی کنند. سربازان فراری که در زمان اداری به این سازمانها مراجعه کنند، به خدمت اعزام میشوند تا ادامه دوره خود را بدون مجازات حبس و اضافه خدمت و... طی کنند. در این طرح طول دوره خدمت سربازان فراری و غایب مطابق با همان سالی است که از خدمت فرار کرده اند. یعنی افرادی که در زمان اعزام به خدمت موظف به انجام خدمت 18 ماهه یا 24 ماهه بوده اند، الان نیز باید همین مدت را در پادگانهای مربوطه خدمت کنند.

مجازات سه ماه تا یک سال حبس در انتظار سربازان فراری و غایبی که خودشان را معرفی نکنند

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و به نقل از دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی؛ سربازان فراری و غایب در استان خراسان شمالی که خودشان را معرفی نکنند، نمیتوانند از ارفاقات قانونی استفاده کنند و مطابق با قوانین نظام وظیفه مجازات خواهند شد. مجازاتی که برای سربازان فراری و یا غایب در نظر گرفته شده، شامل موارد زیر است:

  • حبس و زندانی به مدت سه ماه تا یک سال یکی از انواع مجازات در نظر گرفته شده برای سربازان فراری میباشد که مدت زمان حبس برای سربازان با توجه به طول دوره غیبت مشخص میشود.
  • حبس در بند اختصاصی
  • اضافه خدمت یکی دیگر از مجازاتهایی است که در انتظار سربازان فراری است. این افراد بعد از معرفی و اعزام به خدمت باید دوره ی اضافه خدمت را نیز سپری کنند.

پس بهتر است افرادی که مشمول طرح بازگشت به سنگر میشوند، هر چه زودتر و پیش از به پایان رسیدن موعد مقرر، خودشان را معرفی کنند.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

به گزارش مرکز مشاوره آویژه یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و ... محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کادری مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سربازی:

اگر دارای تحصیلات عالی باشید ما به شما در ‍پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سربازی:

به گزارش مرکز مشاوره آویژه در قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سربازی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی شامل استفاده از کسری خدمت سربازی باشند ولی حتی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند تا بتوانید بهترین انتخاب را( در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.

منبع: مرکز مشاوره آویژه//https://avije.org/

لغو معافیت پزشکی

  • ۰۳/۰۵/۲۲
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی