بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

نحوه دریافت کسری

اگر مایل به دریافت کسری خدمت سربازی هستید و از نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی اطلاع ندارید ٬ در ادامه با ما همراه باشید .

صفر تا صد نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظر سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح در جهت استفاده بهنه از توانایی علمی نخبگان وظیفه و استعدادهای برتر، اقدام به راه اندازی مرکز راهبردی نخبگان راهبردی نیروهای مسلح نموده است. در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

راه های ارتباطی :

  • رایانامه : Samna@sndu.ac.ir
  • کانال مرکز در پیام رسان سروش :@Nokhbegan_Sndu
  • لینک دانلود پیام رسان سروش :android.sapp.ir
  • تلفن : 3 -27353380 و 22951973

آدرس : تهران – اتوبان شهید بابایی – بعد از خروجی هنگام – ضلع شمال اتوبان – دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی – مرکز راهبردی نخبگان نیروهای مسلح

فرایند همکاری با نخبگان وظیفه و دانشجویان کسر خدمت

مسیر الف- اولین مراجعه نخبگان وظیفه (برای ورود به فرایند هدایت و جذب):

  • ۱. به آدرس سایت دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات کاربردی (داعا) به آدرس www.sndu.ac.ir و یا کانال سروش @nokhbegan_sndu مراجعه و سپس فایل اطلاعات اولیه همکاری علمی را دانلود کنید.
  • ۲. در کانال سروش یکی از دو شماره تلفن همراه کاربر مندرج در را نیز یادداشت کرده و در گوشی خود ذخیره کنید.
  • ۳. اطلاعات اولیه خود را در فرم وارد و به یکی از ۲ طریق زیر فایل Word آن را برای ما ارسال نمایید.

۱. در کانال سروش به یکی از دو تلفن همراه ارسال کنید.

۲. به آدرس رایانه ما (samna@sndu.ac.ir) بفرستید.

۴. از طریق تلفن همراه و کانال سروش یک پیغام و کد پیگیری دریافت خواهید کرد.

۵. برای جایابی و بررسی همکاری با لحاظ پیشنهاد خودتان و براساس اعلام نیاز سازمان نیروهای مسلح، ظرف حداکثر یک هفته، شما بطور کتبی به یکی از سازمان‌های دفاعی معرفی می‌شوید و نتیجه و چگونگی ارتباط با آن سازمان از طریق پیامک تلفن همراه به شما اطلاع داده می‌شود.

۶. لازم است در مهلت مقرر به سازمان تعیین شده بصورت حضوری مراجعه نمایید و بهتر است که قبلاً گزارشی از سوابق علمی خودتان را تهیه کرده باشید. سفارش ما این است که شما توانمندی‌های فعلی و تجربیات گذشته خود را برای مسئولان دفاعی بیان کنید، ولی تأکید نداشته باشید که فقط در همان راستا و مسیر تجربیات قبلی خودتان، طرح دفاعی به شما واگذار شود، بلکه اجازه دهید که کارشناسان دفاعی با توجه به سابقۀ علمی، شما را به مسیرهای جدیدی برای حل مسائل خودشان راهنمایی کنند و شما نیز ورود به حل مسائلی که به ظاهر برای شما تازگی دارد را شجاعانه بپذیرید.

۷. پیش‌بینی ما این است که فرایند توافق برای موضوع همکاری و تهیۀ یک پیشنهاده (Proposal) و اخذ نامۀ موافقت از سازمان دفاعی حدوداً ۲ هفته زمان می‌برد. مدارک لازم در این مرحله: ۲ قطعه عکس 4×3، تصویر شناسنامه و کارت ملی، تکمیل فرم همکاران، گواهی وضعیت تحصیلی از دانشگاه مربوط و یک نسخه از پیشنهاده می‌باشد.

۸. نامۀ موافقت سازمان همراه با متن پیشنهاده از طریق درگاه داخلی نیروهای مسلح برای ما ارسال می‌شود و به شما از طریق پیامک تلفن همراه اطلاع داده می‌شود.

۹. پس از دریافت موافقت سازمان دفاعی و انجام پاره‌ای ملاحظات و بررسی‌های مدیریت دانشی توسط کارشناسان مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا)، در صورت بلااشکال و مثبت بودن، نامۀ موافقت و شروع بکار به سازمان دفاعی اعلام می‌شود و از طریق پیامک تلفن همراه به آگاهی شما خواهد رسید. در صورت مثبت بودن نتیجه، تاریخ شروع بکار نخبه وظیفه، همان تاریخ موافقت سازمان خواهد بود. درصورت منفی بودن نتیجۀ بررسی، نخبه وظیفه به سازمان دفاعی دیگری معرفی خواهد شد.

۱۰. طول خدمت و همکاری علمی نخبه وظیفه ۱۴ ماه می‌باشد و پس ارزیابی مدیریت دانشی آن توسط مرکز نخبگان، نخبه وظیفه برای انجام دورۀ آموزشی ویژه معرفی می‌شود. پس از گذراندن این دوره، خاتمۀ خدمت نخبه وظیفه به سازمان نظام وظیفه برای صدور کارت پایان خدمت معرفی می‌شود. (البته انجام دورۀ آموزشی ویژه تحت شرایطی در زمان‌های دیگری نیز امکان‌پذیر است.)

۱۱. لازم است سازمان دفاعی در طول ۱۴ ماه همکاری نخبه وظیفه با ایشان، حداقل ۵ گزارش دوره‌ای از پیشرفت همکاری را برای مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا) ارسال نماید. (همکاری نخبه وظیفه در این زمینه می‌تواند تسهیل‌گر و بسیار مفید باشد.)

۱۲. مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا) در حال گردآوری نیازهای سازمان‌های دفاعی به رشته‌ها و گرایشات علمی دانشگاهی و همچنین عناوین پژوهشی مورد نیاز می‌باشد که پس از آماده شدن در همین سایت باطلاع می‌رسد تا جایابی و همکاری نخیگان وظیفه بهتر و سریعتر صورت گیرد.

مسیر ب – مراجعۀ دوم و بیشتر نخبگان وظیفه برای پیگیری بکارگیری و یا امور اداری :

به گزارش مرکز مشاوره آویژه  نخبگان وظیفه پس از شروع همکاری با سازمان‌های دفاعی ممکن است به برخی پشتیبانی‌ها در حیطۀ قانون از مرکز راهبردی نخبگان دفاعی نیاز داشته باشند، کانال ارتباطی سروش @nokhbegan_sndu و رایانامه samna@sndu.ac.ir مخصوص این امر می‌باشد. در صورت تشخیص کارشناس مرکز، امکان مراجعۀ حضوری نیز فراهم خواهد شد.

مشمولین دوره خدمت سربازی در صورت نیاز به مشاوره نظام وظیفه ، پرسش و پاسخ در زمینه خرید خدمت سربازی ، معافیت سربازی و… از ساعت 8 صبح الی 12 شب می توانید از خط ثابت با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره امریه خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: مرکز مشاوره آویژه //https://avije.org/

https://www.eghtesad100.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-89/132473-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

  • ۰۳/۰۵/۱۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی