بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

پذیرش امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه؛ جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که یکی از دانشگاه های برتر کشور است از تاریخ 18 خرداد سال 1399 از بین متقاضیان امریه سربازی، اقدام به جذب نیرو میکند. جذب نیروی امریه ای از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی از رشته های مهندسی انجام میشود. سربازان امریه در این دانشگاه در حوزه های مرتبط با تحصیل خود به کار گرفته میشوند. همچنین وظایف محوله به سربازان امریه ای با توجه به پروژه ها و طرح های این سازمان مشخص میشود. بدین ترتیب سربازان امریه با بهره گیری از تخصص  و دانش خود تجربه کافی برای حضور در محیط کار را پیدا میکنند و از طرف دیگر، نیروی متخصص مورد نیاز دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی نیز تامین خواهد شد.

مشمولان وظیفه ای که مهارت های لازم برای همکاری در این پروژه ها را داشته باشند و تاریخ اعزام آنها به سربازی با تاریخ جذب امریه این سازمان مطابقت داشته باشد، بایستی درخواست خود را در سامانه جذب امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی به ثبت برسانند. در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

شرایط مورد نیاز برای امریه سربازی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی 

پذیرش سرباز امریه در جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تحت شرایط خاصی انجام میشود. یعنی مشمولان وظیفه علاوه بر داشتن یکی از شرایط پنجگانه مورد نیاز برای امریه شدن باید شرایط جذب نیرو در جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی را نیز، داشته باشند. این شرایط طی فراخوان این سازمان در دستزس متقاضیان قرار گرفته است که به قرار زیر میباشند:

  • مشمولان وظیفه ای که متقاضی اخذ امریه در سازمان جهاد دانشگاهی هستند نباید هیچگونه غیبتی داشته باشند، لذا ارائه برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت الزامی است.
  • متقاضیان باید مدرک دانشگاهی معتبر و مورد تایید جهاد دانشگاهی داشته باشند. علاوه بر این داشتن برخی مهارت های تخصصی از دیگر شرایط لازم برای امریه شدن در این ارگان است.
  • خدمت در این ارگان 24 ماه است و سربازان امریه امکان استفاده از کسری های خدمت سربازی را نخواهند داشت. سربازان امریه بعد از این مدت 24 ماه ترخیص میشوند و این سازمان تعهدی برای استخدام آنها نخواهد داشت.
  • حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ امریه از این سازمان مدرک کارشناسی است لذا دارندگان مدارک پایین تر مجاز به ثبت نام نمیباشند.

رشته های تحصیلی مورد نیاز امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین

به گزارش مرکز مشاوره آویژه دارندگان مدرک دانشگاهی در یکی از رشته های تحصیلی گروه مهندسی مجاز به ثبت نام برای امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی میباشند. لازم به ذکر است که صرفا داشتن این مدرک برای پذیرش امریه کافی نیست بلکه داشتن مهارتهای تخصصی مرتبط با پروژه های این سازمان نیز مطرح است. رشته های تحصیلی و مهارت های مورد نیاز برای امریه این سازمان به شرح زیر است:

  • مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا در رشته مهندسی مخابرات_ میدان؛ متقاضیان باید به طراحی ادوات پسیو و اکتیو مایکروویو و آنتن تسلط داشته باشند.
  • کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی مخابرات، سیستم؛ متقاضیان فارغ التحصیل از این رشته بایست توانایی پیاده سازی مدولاسیونهای دیجیتال روی سخت افزار را داشته باشند.
  • دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا رشته مکانیک سومین دسته از مشمولان هستند که میتوانند در سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی مشغول به خدمت شوند. این گروه باید مهارت های لازم در حوزه نرم افزار solidwork، catiرا داشته باشند.

بدیهی است افرادی که تسلط کافی بر این مهارتها را داشته باشند، شانس بیشتری برای اخذ پذیرش امریه سازمان مذکور دارند.

ثبت نام امریه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی از بین واجدین شرایط امریه، به شکل اینترنتی ثبت نام به عمل میاورد. لذا مراجعه حضوری برای انجام ثبت نام امریه در این سازمان امکان پذیر نیست. بر این اساس داوطلبان باید اطلاعات و رزومه علمی خود را به آدرس اینترنتی research@jdnasir ایمیل کنند. این مدارک ارسالی باید اطلاعات شناسنامه ای، تاریخ اعزام به خدمت سربازی، رشته و مدرک تحصیلی، مهارت های علمی و عملی و... را شامل شود. افرادی که شرایط لازم را دارا باشند، برای انجام مصاحبه و گزینش دعوت میشوند.

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه آسان قدس رضوی
امریه سربازی اداره برق امریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سربازی شهرداری ها

خدمات نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره امریه خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: مرکز مشاوره آویژه //https://avije.org/

https://www.eghtesad100.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-89/132473-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

  • ۰۳/۰۵/۱۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی