بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

آغاز جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد از بین واجدین شرایط، نیروی امریه میگیرد. مشمولانی که توانایی و مهارت لازم برای همکاری با این سازمان را دارند میتوانند به جای اعزام به پادگانها و مراکز نظامی در این سازمان مشغول به خدمت شوند. بدین ترتیب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، با کمترین هزینه ها نیروی مورد نیاز خود را از بین مشمولان وظیفه تامین میکند. از طرفی مشمولان وظیفه با امریه شدن در این سازمان تجربیات لازم برای حضور در بازار کار را کسب میکنند. سربازان امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد نیازی به پوشیدن لباس فرم و یا انجام پستهای شبانه ندارند.

خدمت امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد مدت 24 ماه طول میکشد. لذا مشمولان دارای کسری خدمت شانس زیادی برای پذیرش در این سازمان ندارند چون در صورت اخذ کسری، نمیتوانند این دوره دو ساله را تکمیل کنند. در ادامه همراه مشاورین مرکز مشاوره آویژه باشید.

مهلت فراخوان جذب امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد تمدید شد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مهلت فراخوان جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد تا تاریخ 20/05/1399 تمدید شد. علاقه مندان میتوانند نهایتا تا این تاریخ برای ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند. بدیهی است به درخواست هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. نکته قابل توجه این است که مشمولان باید برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت داشته باشند سربازان غایب مجاز به دریافت امریه از هیچ سازمانی نیستند. تاریخ اعزام به خدمت درج شده روی این برگه باید مصادف با تاریخ دقیق امریه گیری این سازمان باشد. لذا مشمولان باید دو یا سه ماه قبل از تاریخ جذب نیروی امریه، برای اعزام اقدام کنند.

شرایط لازم برای دریافت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد کدامند؟

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و طبق فراخوان جذب امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، متقاضیان امریه باید شرایط اعلام شده از سوی این سازمان را دارا باشند. این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم بندی شده است. شرایط عمومی مواردی را شامل میشود که توسط سازمان وظیفه مطرح میشود و شامل موارد زیر است:

  • داشتن برگه معافیت از رزم
  • مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور
  • مشمولان متاهل
  • مشمولانی که جز نخبگان و نفرات برتر دانشگاه ها هستند
  • مشمولان عضو خانواده ایثارگران
  • مشمولان متقاضی خدمت در مناطق دور افتاده و محروم

داشتن حداقل یکی از این شرایط برای امریه شدن در این سازمان الزامی است. علاوه بر این موارد یکسری شرایط اختصاصی نیز وجود دارد که مطابق با قوانین و مقررات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص شده است. برخی از این شرایط اختصاصی به شرح زیر میباشد:

  • مشمولان نباید هیچگونه نسبت فامیلی نسبی یا سببی با کارکنان سازمان داشته باشند.
  • مدت خدمت امریه 24 ماه میباشد.
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در یکی از رشته های تحصیلی مورد نیاز سازمان
  • سربازان امریه از بین مشمولان بومی انتخاب میشوند.
  • محل خدمت سربازان امریه با نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص میشود و امکان جابجایی وجود ندارد.
  • حقوق و مزایای سربازان امریه مانند دیگر سربازان وظیفه و تحت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح کشور مشخص میشود.

[caption id="attachment_36069" align="aligncenter" width="650"]شرایط لازم برای دریافت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی[/caption]

تاثیر دانشگاه محل تحصیل در پذیرش امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، یکی از معیارهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، دانشگاه محل تحصیل مشمولان میباشد. این سازمان معمولا از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور نیرو میگیرد. بر همین اساس لیست دانشگاه های مورد پذیرش این سازمان به قرار زیر است:

  1. دانشگاه های دولتی: از قبیل دانشگاه تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، چمران اهواز، کرمانشاه، گیلان و دانشگاه های دولتی مراکز استانها
  2. دانشگاه های آزاد اسلامی: علوم و تحقیقات تهران، تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، واحدهای علوم تحقیقات در مراکز استان ها

فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه ها شانس بیشتری برای اخذ امریه از سازمان مدیریت و برنامهریزی کهکیلویه و بویر احمد دارند.

مدرک تحصیلی مورد پذیرش برای امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

علاوه بر دانشگاه محل تحصیل، رشته و معدل دوره دانشگاه نیز از دیگر عوامل مهم برای جذب سرباز امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد است. از جمله رشته های مورد نیاز این سازمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهندسی عمران
  • اقتصاد
  • حسابداری
  • مدیریت در تمام گرایش ها
  • کامپیوتر و...

حداقل معدل لازم برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی 16 و برای سایر رشته های 17 میباشد. بدین ترتیب هر چقدر سوابق علمی متقاضیان بهتر باشد، شانس بیشتری برای امریه شدن در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد دارند. لازم به ذکر است که هر یک از سربازان امریه در پست مرتبط با تخصص و رشته تحصیلی خود به کار گرفته میشود.

[caption id="attachment_36070" align="aligncenter" width="650"]لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد  رشته های مورد نیاز جهت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی[/caption]

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد 

به گزارش مرکز مشاوره آویژه کلیه ی متقاضیان امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد موظف به ارائه مدارک لازم برای تایید صلاحیت خود برای اخذ امریه هستند. لیست این مدارک را در ادامه آوردیم:

  • برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی معدل دار
  • تصویر صفحات شناسنامه فرد مشمول و در صورت تاهل تصویر شناسنامه همسر
  • تصویر گواهی نخبگی برای مشمولان نخبه
  • معرفی نامه از سازمان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و...
  • رزومه و سوابق کاری و علمی
  • و...

متقاضیان باید تمام این مدارک را در زمان ثبت نام اینترنتی و یا مراجعه حضوری در دست داشته باشند. ناقص بودن مدارک میتواند مانعی برای اخذ امریه باشد.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و ... محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کادری مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سربازی:

اگر دارای تحصیلات عالی باشید ما به شما در ‍پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سربازی:

در قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سربازی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی شامل استفاده از کسری خدمت سربازی باشند ولی حتی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند تا بتوانید بهترین انتخاب را( در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.

منبع: مرکز مشاوره آویژه //https://avije.org/

https://www.eghtesad100.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-89/132473-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

  • ۰۳/۰۵/۱۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی