بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش مرکز مشاوره آویژه جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه صنعتی اصفهان با اخذ مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، اقدام به جذب سرباز امریه میکند. جذب نیروی امریه در این سازمان به منظور بهره وری از دانش فارغ التحصیلان دانشگاهی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز انجام میشود. این ارگان از بین متقاضیان واجد شرایط به شکل اینترنتی ثبت نام به عمل میاورد. لذا داوطلبان باید به سامانه امریه جهاد دانشگاهی اصفهان مراجعه کنند و از هر گونه مراجعه حضوری بپرهیزند.

ظرفیت پذیرش نیروی امریه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان توسط سازمان وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح مشخص میشود و تنها تعداد محدودی را شامل میشود که این تعداد نیز از بین افراد با شرایط بهتر انتخاب میشود.

امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

مهلت ثبت نام برای امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان طی انتشار فراخوانی مهلت ثبت نام برای امریه سربازی در این سازمان را نهایتا تا 15 تیر ماه اعلام کرده است. داوطلبان باید تا پایان این تاریخ نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. ارائه برگه اعزام به خدمت که حاوی تاریخ دقیق اعزام به خدمت مشمولان وظیفه است برای این مرحله الزامی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد معلمی بدون آزمون حتما این مقاله سایت آویژه را حتما بخوانید: استخدام معلمی بدون آزمون

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان برای تکمیل نیروی مورد نیاز خود از طریق امریه، شرایط خاصی را مطرح کرده است که مهم ترین این شرایط به ترتیب زیر میباشند:

  • متقاضیان باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از رشته های مورد نیاز این سازمان را داشته باشند. این رشته ها شامل مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع میباشد.
  • علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی معتبر داشتن سوابق کارهای پژوهشی و اجرایی در حوزه های هوش مصنوعی، داده کاوی و تسلط به نرم افزارهای R و... از دیگر شرایطی است که متقاضیان امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان باید داشته باشند.
  • جذب امریه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان تنها از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و دوره های روزانه انجام میشود. لذا دانش آموختگان دوره های شبانه، پیام نور، آزاد و... در این سازمان پذیرش نمیشوند.
  • داشتن معدل بالای 18 برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و معدل 18 و نیم برای فارغ التحصیلان دوره دکترا یکی دیگر از این شرایط است.
  • سربازان امریه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان نمیتوانند از هیچگونه کسری خدمت استفاده کنند و موظف به گذراندن دو سال دوره خدمت در این ارگان میباشند.
  • این مقاله مرکز مشاوره آویژه را حتما بخوانید: کسری خدمت فرزندان ایثارگران

مدارک مورد نیاز برای امریه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

افراد واجد شرایط برای امریه شدن در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان باید مدارک و مستنداتی را به این سازمان تحویل دهند که تایید کننده صلاحیت آنها باشد. این مدارک به شرح زیر است:

  • ارائه مدرک تحصیلی معتبر
  • ارائه رزومه علمی و پژوهشی در حوزه های تخصصی مرتبط با فعالیت این سازمان
  • برگه اعزام به خدمتی که فاقد غیبت باشد.
  • تعهدنامه مبنی بر نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی با کارکنان این سازمانلطفا مقاله کارشناسان آویزه در مورد وثیقه خروج از کشور را حتما بخوانید: میزان وثیقه خروج از کشور

خدمات مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: مرکز مشاوره آویژه// https://avije.org/

  • ۰۳/۰۵/۰۲
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی