بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

خدمت به مردم، رسالتی ارزشمند و والا است. اگر قلبی مهربان و روحی خدمتگزار دارید، بانک پاسارگاد فرصتی استثنایی برای شما فراهم کرده است. با پیوستن به این مجموعه، می‌توانید ضمن اشتغال در محیطی حرفه‌ای و پویا، از طریق ارائه خدمات بانکی به مشتریان، به جامعه خود یاری برسانید.

بانک پاسارگاد به‌عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور، در بازه‌های زمانی مختلف جهت تکمیل نیروی انسانی، فراخوان دعوت‌ به همکاری را در سایت اختصاصی خود منتشر می‌کند.

عناوین شغلی امور بانکی محبوبیت بالایی در بین متقاضیان دارد؛ از این‌رو سالانه افراد بسیاری برای استخدام در آزمون بانک پاسارگاد شرکت می‌کنند.

قبولی و پذیرش متقاضیان در گرو داشتن شرایط لازم برای ورود به آزمون استخدامی است، از این‌رو شرایط استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۳ | ثبت نام آزمون استخدامی، توسط مراجع ذی‌صلاح، در سایت اختصاصی بانک پاسارگاد منتشر و در دسترس افراد علاقمند به مشاغل مورد نیاز در بانک پاسارگاد قرار می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر متقاضیان با شرایط و مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد، در ادامه با ما همراه باشید.

زمان‌بندی استخدام بانک پاسارگاد 1403

ثبت نام و استخدام بانک پاسارگاد هر ساله و در بازه زمانی متفاوتی انجام می‌شود. متقاضیان برای اطلاع از زمان انتشار فراخوان، باید به سامانه دعوت‌ به همکاری بانک پاسارگاد به نشانی hrm.bpi.ir مراجعه کنند تا از مراحل و شرایط آزمون استخدامی آن مطلع شوند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام به‌صورت اینترنتی به سایت معرفی‌شده توسط بانک، مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند. جالب است بدانید در استخدام بانک پاسارگاد، برخلاف سایر آزمون‌های استخدامی، آزمون کتبی برگزار نمی‌شود.

متقاضیان با ارائه مدارک و ارسال رزومه خود، می‌توانند شانس خود را برای ورود به بانک پاسارگاد امتحان کنند. پس‌از ارسال رزومه متقاضیان، مدارک و شرایط آن‌ها توسط مسئولین مربوطه بررسی می‌شود و در صورت تایید، برای افراد واجد شرایط، مصاحبه تخصصی تعیین خواهد شد.

در نهایت برای تعیین پذیرفته‌شدگان، امتیاز افراد در مراحل اداری ارزیابی و بر اساس آن، عناوین شغلی مرتبط با آن‌ها نیز مشخص می‌گردد. در حال حاضر فراخوان دعوت‌ به همکاری بانک پاسارگاد فعال است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند خود را برای کسب شغل مورد نظر، محک بزنند.

دفترچه استخدام بانک پاسارگاد

به‌طور معمول در آزمون‌های استخدامی، شرایط مربوط به ثبت نام، مدارک لازم و … تحت عنوان دفترچه راهنما، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. بانک پاسارگاد رویه متفاوتی را برای ارائه شرایط لازم متقاضیان در پیش گرفته است و شرایط لازم را با عنوان دفترچه راهنما منتشر نمی‌کند.

بلکه تمامی موارد لازم را در سایت اختصاصی خود به نشانی hrm.bpi.ir در دسترس داوطلبان و افراد علاقمند به شرکت در استخدامی قرار می‌دهد. بانک پاسارگاد عناوین شغلی و شرایط لازم را به‌تدریج و در بازه‌های زمانی مختلف، در سایت خود به‌روزرسانی می‌کند؛ متقاضیان با مراجعه به سایت پاسارگاد می‌توانند از شرایط عمومی جهت شرکت در آزمون نیز مطلع شوند.

رویه متفاوت بانک پاسارگاد تنها در ارائه دفترچه راهنما، نخواهد بود؛ این بانک برای جذب نیرو اقدام به انتشار فراخوان دعوت به‌همکاری می‌کند. متقاضیان پس‌از ارسال رزومه، بدون برگزاری آزمون و گرفتن تاییدیه از طرف بانک پاسارگاد، برای مصاحبه دعوت می‌شوند.

اگر چه رویه و قوانین جذب نیروی بانک پاسارگاد با دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی متفاوت است؛ اما گاهی بر اساس نیاز شعب خود در شهرها و استان‌های مختلف لازم می‌داند برای جذب نیرو، به برگزاری آزمون استخدامی به‌صورت کتبی، نیز بپردازد.

بانک پاسارگاد برای هر یک از عناوین شغلی، شرایط اختصاصی مربوط به آن را در نظر گرفته است. به این صورت که برای هر عنوان شغلی، رشته و گرایش مرتبط، مقطع و مدرک تحصیلی لازم، استان‌های مورد نظر جهت جذب نیرو، محدودیت سنی داوطلب، روند ثبت نام، مدارک لازم و نحوه ارسال را در سایت خود، در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

علاوه‌بر این، بانک پاسارگاد قوانین و ضوابط مشخصی را برای متقاضیان در نظر گرفته است، متقاضیان با مطالعه تمامی موارد، می‌توانند ثبت نام خود را در آزمون استخدامی انجام دهند و منتظر دعوت به مصاحبه از سوی بانک باشند.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد 1403

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک پاسارگاد هستند باید دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی رشته شغلی انتخابی، جهت دعوت به مصاحبه و پذیرش نهایی باشند. شرایط عمومی و اختصاصی لازم، توسط بانک پاسارگاد تعیین و در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

ضروری است که افراد تمامی توانایی‌ها و مهارت‌های لازم را برای عنوان شغلی مورد نظر داشته باشند؛ در غیر این صورت، فرصت استخدام را از دست خواهند داد. در ادامه به معرفی شرایط لازم جهت استخدام در بانک پاسارگاد می‌پردازیم.

شرایط عمومی

  • دارای سلامت کامل جسم و روان با تایید پزشکان معتمد
  • عدم سوء‌ پیشینه کیفری
  • پذیرش داوطلبان بومی و شهر مورد تقاضا
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم پزشکی (ویژه آقایان)
  • گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات (کلیه مقاطع تحصیلی)
  • تسلط به زبان عربی (ویژه متقاضیان شهر مشهد)
  • دارای مدرک ICDL (ویژه متقاضیان شغل مسئول دفتر)

شرایط اختصاصی

بانک پاسارگاد برای استخدام متقاضیان در هر یک از عناوین شغلی مختلف، شرایط اختصاصی مجزایی را در نظر گرفته است. در واقع به بررسی کامل، توانمندی‌ها و شرایط لازم جهت استخدام نیرو مورد نیاز، می‌پردازد. برای درک بهتر به شرایط اختصاصی تعیین‌شده در عناوین شغلی مختلف امور بانکی در جدول زیر توجه کنید:

 

عنوان شغلی بانک‌داری مسئول دفتر امور حقوقی انفورماتیک نگهبان
مدرک تحصیلی حداقل لیسانس حداقل لیسانس حداقل لیسانس حداقل لیسانس دیپلم، فوق دیپلم ( 2 سال سابقه کار)
محدودیت سنی متولدین 01/01/1375 به ‌بعد (ویژه خانم‌ها)

 

متولدین 01/01/1373 به ‌بعد (ویژه آقایان)

متولدین 01/01/1371 به ‌بعد (ویژه خانم‌ها)

 

متولدین 01/01/1369 به بعد (ویژه آقایان)

متولدین 01/01/1370 به ‌بعد (ویژه خانم‌ها)

 

01/01/1368 به ‌بعد (ویژه آقایان)

متولدین 01/01/1365 به ‌بعد (ویژه خانم‌ها)

 

01/01/1363 به‌ بعد (ویژه آقایان)

متولدین 01/01/1374 به ‌بعد
رشته تحصیلی مورد پذیرش حسابداری (کلیه گرایش‌ها)، اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌ها)، مدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی، بیمه، امور بانکی، امور مالی، IT، آمار (کلیه گرایش‌ها)، ریاضی (کلیه گرایش‌ها)، حقوق (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (گرایش سخت‌افزار و نرم‌افزار) زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، روابط عمومی، روان‌شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم تربیتی، زبان فرانسه، زبان عربی، جامعه‌شناسی (کلیه گرایش‌ها) رشته حقوق در کلیه گرایش‌ها مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی IT (کلیه گرایش‌ها)، علوم کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها) رشته خاصی مد نظر نیست.
استان‌های مورد پذیرش سیستان‌وبلوچستان (شهر چابهار)، البرز (شهر کرج)، اصفهان (شهر اصفهان)، آذربایجان شرقی (شهر تبریز)، کرمان (شهرهای سیرجان، رفسنجان، کرمان)، خراسان رضوی (شهر مشهد)، کهگیلویه و بویراحمد (شهر یاسوج) تهران (شهر تهران)، خوزستان (شهر اهواز)، آذربایجان شرقی (تبریز) سمنان (شهر سمنان)، هرمزگان (شهر بندرعباس)، تهران (شهر تهران)، مازندران (آمل، بابل، تنکابن، ساری)، خوزستان (شهر اهواز)، قم ( شهر قم) تهران (تهران) تهران (تهران)، فارس ( شیراز)

 

مدارک لازم در ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

همان‌طور که گفته شد، بانک پاسارگاد برای استخدام نیروی مورد نیاز خود، آزمون کتبی برگزار نخواهد کرد. متقاضیان با تکمیل فرم اینترنتی، درج اطلاعات شخصی و تحصیلی و بارگذاری مدارک لازم، ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

قرارگیری مدارک متقاضی در سایت بانک سرمایه، به‌منزله اتمام مرحله اول است؛ بررسی شرایط اختصاصی در رشته‌های شغلی مرتبط توسط مسئولین در مرحله بعدی انجام می‌شود و مرتبط‌ترین و مناسب‌ترین موارد برای انجام مراحل بعدی، در اولویت قرار می‌گیرند. دقت داشته باشید مدارک لازم و تکمیل فرم ثبت نام، به‌درستی انجام شود؛ در غیر این‌صورت ثبت نام بلااثر خواهد بود.

پونزمدارک لازم برای ثبت نام در استخدام بانک پاسارگاد، به این شرح است:

  • اسکن عکس پرسنلی 4*3 (واضح، تمام‌رخ، رنگی و سالم باشد، در فرمت jpg و دارای حجم کم‌تر از 400 کیلوبایت)
  • اسکن کارت ملی
  • اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات)
  • اسکن آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل مدرک لیسانس
  • اسکن کارت پایان خدمت هوشمند (ویژه آقایان)
  • اسکن آخرین حکم کارگزینی
  • اسکن پروانه وکالت ویژه داوطلبان آزمون کارشناس حقوقی
  • اسکن مدرک ICDL ویژه داوطلبان آزمون مسئول دفتری
  • ارسال رزومه کاری به آدرسjobs@bpi.ir

نحوه ثبت نام استخدام بانک پاسارگاد

برای ثبت نام در استخدامی بانک پاسارگاد، قبل‌از هر اقدامی باید شرایط استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۳ | ثبت نام آزمون استخدامی را بررسی کنید. متقاضیان در صورت دارابودن شرایط لازم، می‌توانند به سایت بانک پاسارگاد مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند؛ پس‌از انجام ثبت نام، متقاضیان در انتظار فراخوان دعوت به مصاحبه خواهند بود.

ثبت نام در فراخوان بانک پاسارگاد به‌صورت اینترنتی و الکترونیکی، با مراجعه به سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir و ورود به سیستم الکترونیکی دعوت‌به همکاری صورت می‌گیرد. متقاضیان با ورود به این سامانه، ثبت اطلاعات لازم و بارگذاری مدارک تعیین‌شده، ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی