بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

جزئیات امریه سربازی,مشاوره جزئیات امریه سربازی,جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,مشاوره جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,

مشمولین خدمت سربازی همواره به دنبال راه هایی برای کسر خدمت سربازی خود و یا معافیت از آن و یا حتی آسان تر کردن خدمت سربازی خود هستند . راه های بسیار زیاد و متنوعی برای موارد اشاره شده وجود دارد که می توان به دریافت پروژه کسری خدمت سربازی و یا انواع معافیت های سربازی اشاره کرد که همکاران ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش می توانند کمک بسیاری در مورد شناخت کامل هر یک از این موارد به شما انجام دهند . یکی دیگر از موضوع مورد بحث مشمولین خدمت سربازی بحث امریه و مراحل اخذ امریه سربازی است که ما در این جا می خواهیم شرایط و مراحل اخذ امریه سربازی را برای شما به صورت کامل شرح دهیم .

افرادی که مشمول خدمت سربازی می شوند معمولا در نیرو های مانند ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و یا وزارت دفاع نظام وظیفه خدمت سربازی خود را می گذرانند . همچنین اداره ها و سازمان های دولتی هم می توانند از سربازان برای پر کردن کسری نیروی خود استفاده کنند . که این استفاده از سربازان باید مطابق با شرایط و ضوابطی باشد که نظام وظیفه عمومی مشخص می کند و به عنوان قوانین امریه سربازی معرفی می شوند .

امریه سربازی چیست ؟

طبق قوانین امریه سربازی سازمان ها و ارگان های دولتی اعم از دانشگاه ها ، فرمانداری ها ، شهرداری ها ، استانداری ها و دیگر ارگان های امریه گیر ، مورد تایید نظام وظیفه عمومی می توانند بخشی از پرسنل مورد نیاز خود را که با کمبود نیرو مواجه است را از طریق جذب سربازان وظیفه تامین کنند . مطابق با این قانون دستگاه مربوطه از ستاد کل نیروهای مسلح تقاضا می کند که سرباز مورد نظر در سازمان مذکور مشغول خدمت شود .

در صورت موافقت ستاد کل ، مشمولین امریه سربازی پس از گذراندن دوره آموزشی  به جای خدمت در پادگان های نظامی در ارگان در خواست کننده مشغول کار می شود .

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برق اامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سربازی شهرداری ها

مراحل اخذ امریه سربازی

برای اینکه بتوانید موفق به گرفتن امریه سربازی شوید باید با مراحل اخذ امریه خدمت سربازی و شرایط آن آشنا شوید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید . با دانستن مراحل اخذ امریه سربازی می توانید با شرایط امریه سربازی بدرستی آشنا شوید و کار های دریافت امریه خود را از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی پیش بگیرید . باید توجه داشته باشید که برای گرفتن امریه سربازی باید حداقل دو الی سه ماه زودتر از اعزام به خدمت سربازی و در زمان مناسب برای امریه سربازی اقدام کنید .

پیشنهاد می شود تمامی ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی را برای گرفتن امریه به خوبی بشناسید تا بتوانید در مدت زمان مناسب امریه سربازی دریافت کنید . از اولین مراحل اخذ امریه سربازی مراجعه به ارگان های امریه گیر مورد تایید نظام وظیفه عمومی است که شما باید خود را به آن ارگان ها معرفی کنید . شما در این سازمان به صورت یک کارمند ساده و معمولی گاها حتی با لباس شخصی خدمت خود را به صورت امریه می گذرانید . این شرایط تا پایان دوره خدمت شما ادامه خواهد داشت . پس از خدمت در ارگان مربوطه ، مشمولین کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهند کرد .

برای اطلاعات و شناخت کامل از مراحل اخذ امریه سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید . مشاوران ما در این مرکز پاسخگوی تمامی سوالات شما پیرامون نظام وظیفه و امریه سربازی خواهند بود .

آن چه از امریه سربازی لازم است بدانیم ؟

در سازمان و ارگانی که شما خدمت سربازی خود را به صورت امریه می گذرانید ، شما همانند یک نیروی وظیفه هستید و هیچگونه حقوقی اضافه بر حقوق سربازی ، به شما تعلق نمی گیرد . البته دیده شده که در اندک مواردی مشمولین امریه سربازی مقداری بیش تر از حقوق سرباز وظیفه دریافت می کنند .

از جمله مراحل اخذ امریه سربازی ارتباط با کارشناسان و کارمندان مربوط به ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی است . که معمولا در سازمان های دولتی یک نفر را مامور به رسیدگی کار های امریه آن سازمان می کنند . این ماموران معمولا با قسمت کار گزینی اداره یا سازمان مرتبط می باشند . برای اطلاع از شرایط امریه سربازی سازمان ها باید با ماموران مربوطه آن سازمان ارتباط بر قرار کنید و مراحل اخذ امریه خدمت سربازی را برای آن سازمان جویا شوید . همچنین شما باید قبل از رسیدن برگ سبز سربازی سازمان مورد نظر برای امریه را انتخاب کرده باشید تا در روند و مراحل اخذ امریه خدمت سربازی خود به مشکل برخورد نکنید .

 

شما باید طوری مراحل اخذ امریه سربازی را پیش ببرید که وقتی که خدمت آموزشی خود را می گذرانید ، کار های اداری تان به موقع انجام شود . در روز پایان آموزشی که موعد تقسیم نیرو ها فرا می رسد ، باید برگه امریه شما اماده باشد که به نظام وظیفه عمومی تحویل دهید و آنها مراحل لازم برای گذراندن سربازی شما را در آن سازمان به عنوان نیروی امریه را انجام دهند . پیشنهاد می شود برای اینکه در مراحل اخذ امریه سربازی به مشکل برخورد نکنید سعی کنید که از دو نهاد ، همزمان برای اخذ امریه اقدام نکنید که بعدا دچار مشکل نشوید .

سوالات متداول

  • آیا امکان انصراف از امریه سربازی وجود دارد ؟
  • مراحل امریه سربازی چقدر زمان بر است ؟
  • روند رسیدگی به امریه سربازی چقدر طول می کشد ؟
  • مزایا و معایب امریه سربازی چیست ؟
  • شرایط امریه سربازی چگونه است ؟
  • مدارک امریه سربازی کدامند ؟
  • چه کسانی می توانند امریه سربازی دریافت کنند ؟

برای پاسخ به این گومه سوالات می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه تماس گرفته و پاسخ آن ها دریافت کنید . مشاوران مجرب ما در این مرکز شما را به طور کامل با مراحل اخذ امریه سربازی آشنا کرده و در راه دریافت امریه سربازی کمک می کنند .

مشاوره نظام وظیفه

  • ۰۳/۰۱/۳۰
  • جللال میری

خدمت سربازی

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی