بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

مرکز مشاوره آویژه

برای دریافت گذرنامه یا ویزا جهت مهاجرت کردن به کشورهای دیگر، چه دارای کارت پایان خدمت سپاه باشید چه نباشید، شما باید یک وقت قبلی از نزدیک ترین سفارتخانه به خودتان دریافت نمایید. سپس هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید. سپس در مرحله بعدی بعد از مقرر شدن زمان معین برای حضور شما در سفارتخانه، مصاحبه ای بین شما و افسر کنسولگری سفارتخانه برگزار خواهد شد. وظیفه ی این افسر این است که تشخیص دهد که آیا شما صلاحیت و شرایط لازم و کافی برای مهاجرت کردن به کشوری دیگر را دارید یا خیر.

می توان گفت که به طور کلی این که شما در چه ارگانی خدمت کرده باشید برای کشورهای دیگر، اهمیت چندانی ندارد. البته یکی از معایب کارت پایان خدمت سپاه، این است که پروسه ی تأیید صلاحیت و دریافت ویزای خروج از کشور مشمولین شما کمی طولانی تر از افرادی است که در این ارگان خدمت نکرده اند.

دلیل این امر نیز  این است که در صورتی که شما در سپاه یا هر ارگان نظامی دیگری خدمت کرده باشید، معمولأ تحقیقاتی در رابطه با نوع فعالیت هایتان به عمل خواهد آمد. سپس در رابطه با صدور ویزای خروج از کشورتان تصمیم گیری خواهد شد.

دلیل این امر نیز  صدور بیانیه ها و دستورالعمل هایی از سوی دولت آمریکا بوده است. دولت این کشور، ممنوعیت مهاجرت کردن دارندگان کارت پایان خدمت سپاه یا سربازان سپاه ایران را لغو کرده است. این بدین معنی است که سربازان سپاه ایران می توانند با دریافت ویزا و ایجاد شرایط لازم به کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا، مهاجرت کنند. البته مهاجرت به آمریکا برای سربازان سپاه ایران، همچنان سخت تر از مهاجرت کردن آن ها به کشورهای دیگر است. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در خصوص مهاجرت دارندگان کارت پایان خدمت سپاه در اختیارتان قرار داده باشیم. همچنین امیدواریم شما بتوانید از طریق این نکات و اطلاعات، پروسه ی دریافت گذرنامه و مهاجرتتان را به آسانی و در کمترین زمان طی کنید.

همان طور که می دانید، امروزه عده زیادی در تلاش اند تا از طریق امتیازات تحصیلی خود، پروسه دریافت ویزا یا گذرنامه و مهاجرت خود را انجام دهند. بهتر است بدانید که سربازان سپاه یا دارندگان کارت پایان خدمت سپاه نیز می توانند از طریق امتیازات تحصیلی خود مهاجرت کنند. بنابراین از این بابت، هیچ گونه مشکلی آن ها را تهدید نخواهد کرد.

قبلا گفتیم که تنها مهاجرت کردن سربازان سپاه به کشوری مانند آمریکا، ممکن است مقداری بحث برانگیز باشد و سربازان را نگران سازد. دلیل این امر نیز  این است که کشور آمریکا به طور کلی، مقررات سخت گیرانه ای را با ایرانیان به اجرا گذاشته است. همچنین یکی از مقررات سخت گیرانه ی این کشور در رابطه با دریافت ویزا و مهاجرت کردن ایرانیان است.

مشاوره نظام وظیفه 

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • جللال میری

خدمت سربازی

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی