بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر

همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر یزد با همکاری و تلاش مشترک از سوی مرکز مشاوره این دانشگاه، و با حضور مشاوران با تجربه در حوزه آموزش و پرورش، به فعالیت خود پرداخته و اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای نموده است.

در گفت‌وگو با ایسنا، «محمود اشعاری»، رئیس دانشگاه علم و هنر، اظهار داشت: این دانشگاه با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی و در همین زمان با اعلام نتایج آزمون کنکور، برای دوازدهمین سال متوالی اقدام به ایجاد بستری مناسب و مؤثر برای کمک به مشاوره داوطلبان در انتخاب رشته تحصیلی کرده است. این فعالیت به همکاری اساتید گروه مشاوره و اساتید با تجربه و متعهد این استان انجام می‌شود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب رشته مناسب با مشاوره انتخاب رشته کنکور آویژه تماس بگیرید.

وی افزود: دانشگاه علم و هنر، که به وابستگی به جهاد دانشگاهی یزد اداره می‌شود، در این سال به منظور کاهش نگرانی‌ها و اضطراب‌های خانواده‌ها و داوطلبان، و به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان در انتخاب رشته تحصیلی، کارگاه‌هایی در زمینه رشته‌شناسی با حضور اساتید و اعضای هیئت علمی رشته‌های مرتبط نیز برگزار می‌کند.

محمود اشعاری، رئیس دانشگاه علم و هنر یزد، در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور راهنمایی داوطلبان کنکور و خانواده‌هایشان، به صورت حضوری و آنلاین، درباره تغییرات و مسائل جدید مرتبط با انتخاب رشته، اعلام کرد که این فعالیت با استقبال فراوان داوطلبان و خانواده‌ها همراه شده است.

او افزود: دانشگاه علم و هنر با تجربیات گذشته خود، با تعامل و دعوت از مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، کارگاه‌های آموزشی را برگزار کرده است تا داوطلبان و خانواده‌ها با تغییرات جدید و مسائل مهم در انتخاب رشته آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: چگونه برای دانشگاه انتخاب رشته کنیم؟

اشعاری اظهار داشت: به خوشبختی، دانشگاه علم و هنر با سابقه‌ای قوی، نه تنها داوطلبان منطقه یزد را در این مرکز مشاوره جذب کرده است، بلکه داوطلبان مناطق دیگر نیز با حضور مشاوران برجسته و تجربه‌دار، به صورت گروهی و فردی از مشاوره تحصیلی بهره‌برده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: داوطلبان و علاقه‌مندان به مشاوره انتخاب رشته، می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت نوبت مشاوره از طریق وب‌سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir اقدام کنند. 

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی