بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

فهرست پایگاه های «انتخاب رشته کنکور» هر شهرستان

وزارت آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزانی که قصد دارند در آزمون کنکور شرکت کنند، پایگاه‌های مشاوره تحصیلی راه‌اندازی کرده است. این پایگاه‌ها در سراسر کشور وجود دارند و هدف اصلی آنها ارتقاء سطح آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحان کنکور و همچنین کمک به آنها در انتخاب رشته دلخواه است. مشاوره انتخاب رشته کنکور آویژه به شما کمک میکند تا بهترین تصمیم را برای انتخاب رشته خود بگیرید.

هر شهرستان یا منطقه ۲ پایگاه مشاوره دارد. یکی از این پایگاه‌ها در مرکز مشاوره شهرستان یا منطقه قرار دارد و دیگری در یکی از مدارس با کیفیت و مشهور این منطقه. مشاوران این پایگاه‌ها دانش‌آموزان را در انتخاب رشته مناسب و نیز تهیه برنامه درسی و آمادگی برای کنکور راهنمایی می‌کنند.

برای حفظ توحید در ارائه خدمات مشاوره، وزارت آموزش و پرورش یک شیوه‌نامه تدوین کرده است. این شیوه‌نامه شامل دستورالعمل‌ها و تشریفاتی است که پایگاه‌ها باید بر اساس آن عمل کنند. مشاورانی که در مدارس انتخاب می‌شوند، باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته باشند.

در شهر تهران، ۴۸ پایگاه مشاوره وجود دارد. همچنین در شهرستان‌های تهران، ۱۵ پایگاه فعال هستند. این پایگاه‌ها دارای تأییدیه رسمی از وزارت آموزش و پرورش هستند و توانایی ارائه مشاوره کارآمد را دارند.

بیشتر بخوانید: چگونه برای دانشگاه انتخاب رشته کنیم؟

به منظور استفاده از خدمات مشاوره این پایگاه‌ها، دانش‌آموزان باید به پایگاه‌هایی که توسط وزارت آموزش و پرورش معرفی شده‌اند، مراجعه کنند. این پایگاه‌ها تنها مکان‌های مجاز برای ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان هستند. استفاده از مراکز غیرمجاز و بدون تأیید از سوی وزارت آموزش و پرورش ممنوع است.

اهمیت این پایگاه‌ها در این است که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را در انتخاب رشته کنکور بگیرند و آمادگی لازم را برای موفقیت در آزمون کنکور پیدا کنند.

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی