بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

به تازگی، آقای امیررضا شاهانی، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در یک گفت‌وگو با یک خبرنگار از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعلام نموده‌اند که در سال تحصیلی جدید، دانشگاه برنامه‌های گوناگونی را در نظر گرفته است که به تمامی دانشجویان، به ویژه دانشجویان تازه وارد و همچنین دانشجویان سابق، ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: چگونه برای دانشگاه انتخاب رشته کنیم؟

برنامه‌های آغاز سال تحصیلی در دانشگاه شامل اقدامات مختلفی است. برای دانشجویان نوورود، دانشگاه برنامه‌ای به نام “اردو” برگزار خواهد کرد. این اردو، به همراه پدر و مادر دانشجویان نوورود، در قالب یک روز پر از فعالیت‌ها و توضیحات در مورد محیط و مقررات دانشگاه برگزار خواهد شد. این برنامه به دانشجویان فرصت می‌دهد تا با محیط دانشگاه و مسائل مختلف آن آشنا شوند.

اما این برنامه‌ها مختص دانشجویان نوورود نیستند. دانشجویان قدیمی نیز در پردیس‌های مختلف به برنامه‌هایی دعوت خواهند شد تا با اخبار و مسائل جدید دانشگاه آشنا شوند و در مورد آموزش و تحصیلات خود به‌روز شوند.

آقای شاهانی همچنین به اهمیت آموزش در دانشگاه اشاره کردند و تاکید کردند که آموزش باید بهبود یابد. وی به مشکلاتی اشاره کرد که در زمان شیوع کرونا ممکن است بر آموزش تأثیر بگذارد، اما اکنون دانشگاه در حال تدوین آیین‌نامه‌هایی است تا اساتید و دانشجویان را بیشتر به آموزش ترغیب کند.

همچنین، طبق اعلام آقای شاهانی، دانشگاه قصد دارد به دانشجوان برتر کنکور کمک هزینه تحصیلی و اولویت در استفاده از خدمات رفاهی مانند خوابگاه ارائه دهد. این تلاش‌ها به منظور افزایش کیفیت آموزش و تحصیل در دانشگاه انجام می‌شود. مشاوره انتخاب رشته کنکور آویژه به شما در این مورد راهنمایی های لازم را ارائه می دهد.

در پایان، آقای شاهانی به اهمیت انجام امتحانات جدی‌تر و برنامه‌های جبرانی برای دانشجویان پس از دوره کرونا اشاره کرد و اعلام کرد که دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این برنامه‌ها است.

با این اعلامات، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به نظر می‌رسد که به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و تحصیل، تلاش‌هایی را در حال انجام دارد و برنامه‌های متنوعی را برای دانشجویان خود در نظر گرفته است.

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی