بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته کنکور سراسری

ویژگی‌های منحصربه‌فردی که برنامه‌های پخش زنده روزانه از شبکه شاد در اختیار داوطلبان آزمون سراسری قرار می‌دهد، به همراه مشارکت نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان، بسیار جذاب و مؤثر است.

با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان فراهم شده است و وزارت آموزش و پرورش تمام مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته در استان‌ها را معرفی کرده است. این مراکز با ارائه مشاوره تخصصی به داوطلبان، امکان انتخاب بهترین رشته برای آنها را فراهم می‌کنند و هزینه‌ی آن نسبت به مراکز خصوصی به مراتب کمتر است. برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب رشته خود بگیرید با مشاوره انتخاب رشته کنکور آویژه تماس بگیرید.

شبکه شاد نیز با هدف ارتقاء اطلاعات داوطلبان و راهنمایی بهتر آن‌ها در انتخاب رشته، بخش ویژه‌ای با نام “انتخاب رشته آیندگان نوآور” را راه‌اندازی کرده است. این بخش شامل تخمین دانشگاه و رشته‌ای است که داوطلب با توجه به رتبه‌ی آزمون سراسری می‌تواند قبول شود، مشاوره تخصصی آنلاین با متخصصان، معرفی جامع رشته‌ها و دانشگاه‌ها، و ویژه برنامه‌های پخش زنده به همراه شرکت نفرات برتر آزمون سراسری و متخصصان مختلف را در بر می‌گیرد.

از این راهکارهای مؤثر، داوطلبان می‌توانند تصمیم‌گیری بهتر و اطلاعات دقیق‌تری در مورد رشته‌ها و دانشگاه‌ها داشته باشند. همچنین، این امکان وجود دارد که از نرم‌افزار تخصصی ارائه شده در این بخش، با ثبت اطلاعات شخصی و رتبه در آزمون سراسری، بهترین گزینه‌های دانشگاه و رشته برای آینده‌ی تحصیلی خود را بشناسند. در این زمینه مقاله چگونه برای دانشگاه انتخاب رشته کنیم؟ را مطالعه کنید.

به‌اضافه‌ی این، ویژه برنامه‌های پخش زنده از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب در شبکه شاد برای پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات در مورد رشته‌ها، دانشگاه‌ها و مسائل مرتبط با انتخاب رشته، طراحی و اجرا می‌شود. این برنامه‌ها به داوطلبان امکان می‌دهند تا اطلاعات کامل‌تری را دریافت کنند و در تصمیم‌گیری بهتر خود راهنمایی شوند.

با استفاده از اپلیکیشن شبکه شاد، داوطلبان می‌توانند به بخش “شاد رویداد” مراجعه کرده و به بخش “انتخاب رشته” دسترسی داشته باشند. این امکان به آنها داده شده که با استفاده از نرم‌افزار تخصصی، بهترین راهنمایی‌ها را برای انتخاب رشته مناسب دریافت کنند.

  • ۰۲/۰۵/۳۱
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی