بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

 درباره درخواست دوست پسرت برای ارسال عکس، مهم است که مراقب خودت باشی و به دلایل و مرزهایت احترام بگذاری. ارسال عکس شخصی یک مسئله حساس است و تصمیم گیری در این زمینه باید با دقت انجام شود.

چرا برای دوست پسر خود عکس بی حجاب ارسال نکنیم؟ 🤔🤔

کم نیستند دخترانی که می گویند دوست پسرم عکس نود و برهنه من را می خواهد. اما من دوست ندارم این کار را انجام دهم. او نسبت به این درخواست خود پافشاری می کند و می گوید چرا به من اعتماد نداری؟ در این شرایط چه باید کرد؟

مسلما ارسال چنین عکس هایی احساس خوبی به فرد نمی دهد. اکثر افراد دوست ندارند عکس بی حجاب، برهنه و یا نیمه لختی از خود برای دوست پسر یا پارتنر ارسال کنند. اما ممکن است تحت تاثیر حرف ها و جملاتی که طرف مقابل برای راضی کردن استفاده می کند قرار بگیرند. در نهایت دختر ممکن است برای اینکه به دوست پسر خود نشان دهد به او اعتماد دارد. یا با این شرط که طرف مقابل بعد از دیدن عکس آن را پاک می کند. عکس نامناسبی از خود به اشتراک می گذارد. اما آیا این کار درست است؟ در این قسمت این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

 بی احترامی به مرزهای یکدیگر نشانه عدم علاقه و دوست داشتن است 📛

اگر دو نفر یکدیگر را واقعا دوست داشته باشند باید به نظرات و حد و مرزهای یکدیگر احترام بگذارند. احترام به حریم خصوصی یکی از رازهای خوشبختی در زندگی است. هنگامی که دوست پسر شما درخواست عکس بی حجاب می کند و با مخالفت شما مواجه می شود. اگر او شما را دوست داشته باشد پس مسلما به مرزها و حد و حدودی که شما تعیین کرده اید احترام گذاشته و متقاعد می شود. اما اینکه او دائما اصرار می کند و یا حتی به شما می گوید که اگر برای او عکس ارسال نکنید شما را ترک می کند. به نظر شما منطقی و از روی علاقه است؟ بدون شک این گونه تهدیدها و یا اصرارها نه تنها نشانه از عدم علاقه او به شما است بلکه احتمالا هدف و نقشه ای خاص و منفی را دنبال می کند.

 ممکن است احساس کنید مشکل از سمت شما است 🥺

درخواست عکس از دختر و اصرار و پافشاری بر این موضوع باعث می شود احساس کنید مشکل از شما است. او می تواند با استفاده از جملات با روان شما بازی کند. در این شرایط شما از او جملاتی مانند مگر به من اعتماد نداری؟ من می خواستم اعتماد تو را بسنجم، تو هنوز از جامعه عقبی و نمی دانی این یک درخواست معمولی است و … را خواهید شنید که ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این شرایط شما احساس می کنید که مشکل از شما است. در صورتیکه مشکل این است که او به مرزهای شما احترام نمی گذارد. او پافشاری کردن و درخواست های نا به جای خود را با تعارفات الکی پنهان کرده است. که احتمالا باعث می شود احساس گیج کننده تری داشته باشید.

 گرفتن و ارسال عکس های برهنه یک فعالیت جنسی است ❌

شاید شما نیز این موضوع را ندانید که گرفتن هرگونه عکس و فیلم برهنه و یا نیمه برهنه یک فعالیت جنسی محسوب می شود و می تواند برای شما دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این یک فعالیت غیر قانونی بوده و در صورت اطلاع مراجع قانونی، با شما برخورد خواهد شد. پس دوست پسر شما یک درخواست آسیب زننده و مخاطره آمیز از شما دارد و بهترین گزینه این است که با اعتماد به نفس کامل به او نه بگویید. او از عکس های بی حجاب و لختی شما برای رفع نیازهای نامناسب خود استفاده خواهد کرد و از این مورد سود می برد. اما برای شما ارسال چنین عکس هایی نه تنها سودی ندارد بلکه به شدت آسیب زننده خواهد بود.

 ارسال یک عکس برهنه همیشه با خطراتی همراه است ⭕

حقیقت این است که پاسخ مثبت دادن به درخواست دوست پسر برای ارسال عکس های بی حجاب و برهنه حتما برای شما با خطراتی همراه است. احتمالا او به فکر سوء استفاده از شما و مورد آزار و اذیت قرار دادن شما با استفاده از عکس هایتان است. او می تواند بعد از دسترسی به عکس های شخصی شما، شما را تهدید کند که اگر به حرف ها و یا درخواست های زشت و نابه جای او عمل نکنید، عکس های شما را در فضای مجازی به اشتراک می گذارد و … . برخی از افراد احساس می کنند که درخواست عکس از دختر جز نیازهای عاطفی مردان است. در صورتیکه این مورد اصلا نیاز عاطفی مردان محسوب نشده و یک تمایل و نیاز جنسی مخاطره آمیز است.

عکس خواستن دختر از پسر

دوست پسرم ازم عکس می خواهد چه کار کنم؟ 🤔🤔

دوست پسرم ازم عکس بی حجابی میخواد چه کنم؟ آیا برای دوست پسرم عکس نود ارسال کنم یا نه؟ با توجه به نکاتی که در بالا توضیح داده شد و روشن شدن علت عکس سکسی خواستن پسرا حال باید تصمیم بگیرید که آیا برای دوست پسر خود عکس برهنه و یا بی حجاب ارسال خواهید کرد یا نه؟ شاید شما بگویید به او گفته ام بعد از دیدن عکس آن را پاک کند. اما  شما تا چه میزان مطمئن هستید که او این کار را انجام می دهد؟ مطمئنا او عکس شما را پاک نخواهد کرد. پس بهتر است هنگامی که با چنین درخواستی از سمت دوست پسر خود مواجه می شوید، با اعتماد به نفس به او نه بگویید. شما می توانید از جملاتی که در زیر گفته شده است برای رد کردن درخواست دوست پسر برای ارسال عکس برهنه و یا بی حجاب استفاده کنید.

 من واقعا تو را دوست دارم. اما با ارسال عکس سکسی یا برهنه موافق نیستم. اگر تو مدام نسبت به درخواست خود پافشاری کنی، احساس می کنم که به من و مرزهایی که برای من مهم است، اهمیت نمی دهی!

 من نمی توانم برای تو عکس بی حجاب ارسال کنم. اما این بدان معنا نیست که به تو اعتماد ندارم. اگر تلفن تو هک شود، گم شود یا دزدیده شود ممکن است تصاویر منتشر شوند.

 پدر و مادرم گوشی من را زیر نظر دارند. اگر چنین عکسی را ببینند، برایم مشکل ساز خواهد شد.

 عشق یعنی احترام گذاشتن به مرزهای یکدیگر. ارسال عکس لختی و یا بی حجاب یکی از مرزهای مهم من است پس اگر من را دوست داری به آن احترام بگذار.

 تو نمیتوانی درمورد احساسات من و آنچه که برایم خط قرمز است بحث و پافشاری کنی. وقتی گفتم نمی خواهم این کار را انجام بدهم، دیگر اصرار نکن.

دوست پسرم عکس نود میخواد

سخنی از مشاوران آویژه

به یاد داشته باشید که در اکثر شرایط هدف و علت درخواست عکس از دختر منفی بوده و اصلا جنبه مناسبی ندارد. باید گفت دختری که عکس میفرسته خود را در شرایط مبهم و در اکثر موارد بد قرار می دهد. سوء استفاده از عکس های دختر و مورد آزار و اذیت قرار دادن دختر و تهدید و درخواست های نا به جا از او می تواند از جمله آسیب هایی باشد که برای دختر به همراه است.

اگر با درخواست های زیاد و پافشاری دوست پسر خود برای ارسال عکس بی حجاب مواجه شده اید و نمی خواهید این کار را انجام دهید. اما دوست پسرتان را به شدت دوست دارید. بهتر است این موضوع را با مشاوره خانواده درمیان بگذارید. مشاور به شما کمک می کند تا اولا بفهمید آیا انتخاب درستی داشته اید و او ارزش دوست داشتن و علاقه شما را دارد یا نه؟ دوما چگونه به درخواست او پاسخ دهید که او ناراحت نشود و یا شما را ترک نکند.

سوالات متداول

آیا برای دوست پسرم عکس برهنه و یا بی حجاب ارسال کنم؟

ارسال عکس برهنه برای دوست پسر خطرات و آسیب های زیادی را با خود به همراه دارد. احتمال سوء استفاده از عکس های شما بسیار بالا است. این بستگی به شما دارد که این خطرات و آسیب ها را بپذیرید یا نه.

علت عکس سکسی خواستن پسرا چیست؟

مهم ترین و رایج ترین دلیل عکس سکسی خواستن پسرا، برطرف کردن نیازهای جنسی، خودارضایی، لذت بردن و تجربه هیجان است. همچنین ممکن است آنها از عکس های شما به عنوان راهی برای سوء استفاده و تهدید شما برای عمل کردن به درخواست هایشان استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی