بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

ازدواج در محل کا

ازدواج با همکار و پیدا کردن کیس مناسب برای ازدواج در محل کار، از رایج ترین انواع ازدواج است. اما ممکن است در مرکز مشاوره قبل از ازدواج این سوال مطرح شود که آیا پیدا کردن کیس ازدواج در محیط کار درست است یا خیر؟ این میتواند هم مفید باشد و هم معایبی را به دنبال داشته باشد که برخی از آنها به شرح زیر است:

شما میتوانید میزان تعهد و وظیفه شناسی همکارتان را تشخیص دهید که این یک نکته مثبت و تاثیر گذار در انتخاب است. علاوه بر این وقتی کسی تعهد و وظایف سنگین شما را درک نمیکند، همکار شما این را میفهمد. لذا وقتی با همکارتان ازدواج کنید، زحمات و تعهد شما را میبیند و بخاطرش قدردان شما خواهد بود.

شما این فرصت را دارید که همکارتان را خوب بشناسید. شما زمان زیادی را با همکاران خود میگذرانید، بنابراین بدیهی است که کاملاً با آنها آشنا باشید و اطلاعات زیادی درباره اخلاق کاری، سلایق و... یکدیگر داشته باشید. در واقع اگر به دنیال کیس مناسب برای ازدواج در محل کارتان هستید باید به خوبی اخلاق‌همکارتان را زیر نظر داشته باشید و با خودتان مقایسه کنید.

در زندگی های پر سرعت امروزی که زوجین حتی برای صرف یک وعده غذایی با هم وقت کافی ندارند، ازدواج با همکار یک مزیت بزرگ دارد که میتوانید از این مشکل جلوگیری کنید. شما میتوانید ناهار را با هم بخورید و میتوانید در وقت آزاد وقت خود را صرف همسرتان کنید.

ازدواج با همکار زمینه را برای پیشرفت حرفه ای شما فراهم میکند. هنگامی که با همکار خود ازدواج کرده اید، او میداند که چگونه کار میکنید و هدف شما در شغلتان چیست و به رشد حرفه ای شما کمک میکند. همچنین، آنها با همکاری در به عهده گرفتن مسئولیت های زندگی مشترک، شما را یک قدم جلوتر میبرند تا بتوانید روی کار خود تمرکز کنید.

با وجود این که پیدا کردن کیس ازدواج در محیط کار این مزیت ها را دارد اما خالی از عیب هم نیست مثلا:

ممکن است در آغاز کار، هیجان زده باشید که با هم به سر کار بروید، ناهار را با هم بخورید و سپس با هم به خانه برگردید. اما همین که ماهها (حتی سالها) این کار را انجام دادید، ممکن است احساس دیگری داشته باشید و آرزو کنید بتوانید هر چند وقت یکبار تنها یا با دوستانتان ناهار بخورید بدون اینکه به احساسات شریک زندگی خود آسیب برسانید.

اختلافات کاری روابط شخصی شما را پیچیده میکند. شما همیشه نمیتوانید درمورد مسائل مربوط به محل کار، با هم موافق باشید. که در نهایت میتواند باعث شود مشکلات کاری به مشکلات رابطه تبدیل شوند. مثلا ممکن است برای یک پروژه با هم رقابت کنید که میتواند مشکلات جدی در روابط شما ایجاد کند. همچنین این رقابت میتواند یکی از شما را متوقف کند و فرصت های خوبی برای رشد حرفه ای را از دست بدهد. برای جلوگیری از این مشکلات در بحث کاری محدودیت هایی را در نظر بگیرید. درباره اینکه اگر همه چیز در محل کار بین شما خوب پیش نرود، چه اتفاقی میافتد صحبت کنید و به یک نتیجه ی درست برسید و سعی کنید در حین کار حرفه ای بمانید.  مشاوره روانشناسی آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی