بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

 

احساس می‌کنید همه به جز شما بلدند چطور دوست پسر پیدا کنند، به‌خصوص وقتی همه زوج‌های خوشبخت را می‌بینید که در حال عشق‌بازی هستند، در حالی که شما با وجود تلاش زیاد تنها هستید. ناامید نشوید، با هشت میلیارد نفر روی کره زمین، همیشه جایی برای شما وجود دارد. بیایید در مورد اینکه چرا پیدا کردن دوست پسر می‌تواند سخت باشد، کجا به دنبال دوست پسر خوب بگردیم و چگونه دوست پسر پیدا کنیم صحبت کنیم. در ادامه این مقاله مرکز مشاوره خانواده آویژه را حتما بخوانید.

چرا پیدا کردن دوست پسر می‌تواند سخت باشد

این تصور شما نیست - قرار گذاشتن واقعاً سخت‌تر شده است. اگر سوال این است که چگونه دوست پسر پیدا کنیم، در اینجا چند دلیل وجود دارد که ممکن است برای شما اتفاق نیفتد:

  • شما خیلی مشغول هستید: بین کار، خانواده و دوستان، شما فقط وقت ندارید که به جستجوی دوست پسر بگردید.
  • شما در مکان‌های اشتباه به دنبال دوست پسر می‌گردید: کافه ها و کلوپ‌ها سرگرم‌کننده هستند اما احتمالاً جایی نیستند که پسرهایی که به دنبال چیزی طولانی‌مدت هستند، به دنبال آن باشند.
  • شما خیلی سخت‌گیر هستید: همه یک تصوری از آقای مناسب خود دارند اما گاهی اوقات آنقدر روی تیک زدن یک لیست تمرکز می‌کنید که آقای مناسب برای خود را رد می‌کنید.
  • شما حاضر به امتحان دوستیابی آنلاین نیستید: فکر می‌کنید تنظیم پروفایل و چت خیلی وقت می‌برد یا از نوع مردانی که آنجا پیدا می‌کنید ناامید شده‌اید.
  • شما به قرارهای خود زمان کافی نمی‌دهید: شما انتظار دوست شدن در اولین قرار را دارید و این همیشه اتفاق نمی‌افتد.

اگر به دنبال مشاوره رایگان خوب هستید این مقاله مشاوره آویژه را حتما از دست ندهید: مراکز مشاوره حضوری رایگان در غرب تهران

اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید چگونه دوست پسر پیدا کنید:

قبل از شروع، مشخص کنید که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. چیزی معمولی؟ یک تعهد طولانی‌تر؟ کسی که با او سر و سامان بگیرد و بچه‌دار شوید؟ وقتی می‌دانید خودتان در یک رابطه چه می‌خواهید، پیدا کردن کسی که با شما مطابقت دارد آسان‌تر می‌شود.

اگر از پسرهایی که ملاقات می‌کنید خسته شده‌اید، شاید وقت آن رسیده که از منطقه امن خود خارج شوید. هرگز نمی‌دانید، ممکن است شریک زندگی کامل را در جایی غیرمنتظره پیدا کنید. حتی اگر اینطور نیست، علم نشان می‌دهد که تجربیات جدید برای ما مفید است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که این یک بازی عددی است. هر چقدر به تعداد بیشتری قرار ملاقات بگذارید، احتمال کلیک کردن یکی در نهایت بیشتر می‌شود. شما تمام شوت‌هایی را از دست می‌دهید که نمی‌زنید.

این یک افسانه ای بیش نیست و هیچ فایده‌ای ندارد که منتظر شاهزاده خود باشید. بنابراین به جای آن بیرون بروید و او را پیدا کنید. در اینجا 20 نکته برای نحوه پیدا کردن دوست پسر آورده شده است:

روش های پیدا کردن دوست پسر

1. به رویدادهای رایگان بروید

همه جا، صرف نظر از اینکه چقدر کوچک باشد، رویدادهایی وجود دارد که برای عموم آزاد است - افتتاحیه گالری هنر، امضای نویسنده، کنسرت، نمایش کمدی استندآپ و هر چیز دیگری. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید و بروید - هرگز نمی‌دانید چه کسی را ممکن است ملاقات کنید.

2. در حین انتظار در صف، مکالمه را شروع کنید

درست است که اکثر مردم روی تلفن‌های خود تمرکز خواهند کرد - اما اگر نه، قطعاً باید سلام کنید، زیرا قدم اول برای گرفتن دوست پسر در واقع صحبت کردن با یک انسان دیگر است. حتی اگر شکست بخورید، ممکن است بتوانید یک دوست غیرمنتظره پیدا کنید.

3. به مسابقات ورزشی بروید

چه در کافه ها و چه در مکان‌های ورزشی حتی اگر چیزی در مورد ورزش نمی‌دانید، باید به بازی بروید - ممکن است یک پسر بامزه پیدا کنید که خوشحال می‌شود قوانین را برای شما توضیح دهد. یا اگر طرفدار هستید، تماشای آن با افراد دیگر همیشه سرگرم‌کننده است.

4. از یک غریبه تعریف کنید

مردم دوست دارند چیزهای خوب در مورد خودشان بشنوند. لازم نیست فانتزی باشد، اما باید صادقانه باشد - حتی تعریف ساده‌ای مثل "من کفش‌هایت را دوست دارم" یا "این تی‌شرت عالی است" می‌تواند یخ را بشکند و یک ارتباط ایجاد کند.

5. داوطلب شوید

صرف نظر از علایق یا سطح مهارت شما، یک فرصت داوطلبانه برای شما وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید و در عین حال افرادی را با روحیه خیرخواهانه مشابه خود ملاقات کنید - برد-برد!

6. کلاس بردارید

فقط به این دلیل که سال‌ها پیش فارغ‌التحصیل شده‌اید به این معنی نیست که باید دست از یادگیری بردارید. چه در یک دانشگاه، یک مرکز هنری محلی یا حتی آنلاین باشد، شرکت در یک کلاس راهی عالی برای گسترش افق‌های شماست و ممکن است فقط یک همکلاسی برای زندگی پیدا کنید.

7. از یک گالری هنری دیدن کنید

بسیاری از گالری‌ها تورهایی از مجموعه‌های خود دارند که راهی عالی برای کسب فرهنگ در حین ملاقات با افراد جدید است. همچنین می‌توانید فقط پرسه بزنید - آیا شروع یک مکالمه درباره یک اثر هنری به نظر نمی‌رسد که مکالمه کامل باشد؟

8. تلفن همراه خود را خانه بگذارید

 گذاشتن تلفن همراه در خانه (یا حداقل خاموش کردن و گذاشتن آن در جیبتان) به این معنی است که از وسوسه مداوم چک کردن آن خلاص می‌شوید و می‌توانید به دنیای اطراف خود توجه کنید. چه کسی می‌داند که ممکن است چه چیز یا چه کسی را پیدا کنید؟

9. از دوستان و خانواده کمک بگیرید

قبل از پیدایش سایت‌های دوستیابی، دوستان و خانواده وجود داشتند. آن‌ها شما را می‌شناسند و بهترین‌ها را برایتان می‌خواهند. بنابراین اگر واقعا به دنبال پسر دوست‌داشتنی هستید، بد نیست از عزیزان خود بخواهید که چشم‌شان به دنبال پسر مجرد خوش‌تیپ باشد تا به شما معرفی کنند.

۱۰. وقت خود را در فضای باز بگذرانید

حتی اگر عاشق طبیعت هم نباشید، بودن در فضای باز فواید مشخصی برای سلامتی دارد. نمی‌خواهید پیاده‌روی طولانی بروید؟ در پارک محله‌تان قدم بزنید یا در کلاس‌های گیاه‌شناسی یا پرنده‌نگری شرکت کنید.

۱۱. با کسی در کتاب‌فروشی سر صحبت را باز کنید

بله، کتاب‌فروشی‌های فیزیکی هنوز هم وجود دارند و راهی سرگرم‌کننده برای پیدا کردن دوست پسر هستند. اکثر خواننده‌ها دوست دارند درباره کتاب‌ها صحبت کنند، پس اگر از آن پسر جذاب که بین قفسه‌ها می‌چرخد بپرسید که فکر می‌کند چه کتابی باید بخوانید، اشتباه نمی‌کنید.

 12. به یک مکان جدید بروید

شاید دلیل اینکه نمی‌توانید دوست پسر پیدا کنید این است که تمام گزینه‌های فعلی خود را امتحان کرده‌اید. رفتن به جایی جدید (یک شب شعر، یک شب مسابقه دانستنی‌ها) راه خوبی برای شناختن و پیدا کردن شخص جدید است.

۱۳. چیزی غیر از نوشیدنی برای او بفرستید

می‌توانید برایش نوشیدنی بفرستید... اما این خیلی کلیشه‌ای است. کمی متفاوت باشید و برایش یک تنقلات جذاب مثل سیب‌زمینی سرخ کرده یا پیش‌غذا بفرستید - شما متفاوت خواهید بود و این خوب است. و چه کسی می‌داند، شاید حتی آن را با شما تقسیم کند!

۱۴. به شب مسابقه دانستنی‌ها یا شب شعر یا کافه بازی‌های فکری بروید

حتی اگر خودتان خیلی طرفدار مسابقه دانستنی‌ها نیستید، یک تیم پیدا کنید یا فقط به عنوان تماشاگر بروید. شما اطلاعات جالب جدیدی یاد خواهید گرفت و شاید در نهایت به یک قرار پاسخ مثبت بدهید.

 ۱۵. با دوستان مدرسه یا دانشگاه خود دوباره ارتباط برقرار کنید

خوشبختانه، در عصر رسانه‌های اجتماعی، پیدا کردن دلدادگی‌های قدیمی‌تان هرگز آسان‌تر نبوده است. هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است مجرد و علاقه‌مند باشد!

۱۶. برنامه ورزشی خود را تغییر دهید

آیا معمولاً فقط یک ساعت روی تردمیل می‌دویدید و تمام؟ به جای آن، برای یک فعالیت گروهی مثل کلاس یوگا یا کراس‌فیت ثبت‌نام کنید. حتی اگر به معنای پیدا کردن دوست پسر نباشد، تغییر روتین ورزشی هر چند وقت یک بار همیشه خوب است.

۱۷. یک مهمانی شام برگزار کنید

وقتی صحبت از پیدا کردن دوست پسر می‌شود، کلید اینجا انتخاب دقیق مهمانان است. از آن‌ها بخواهید کسی را بیاورند که فکر می‌کنند ممکن است برای شما مناسب باشد و آن‌ها را در کنار یک غذا و مهمانی، خوب بشناسید.

۱۸. در فروشگاه مواد غذایی از او نظر بخواهید

این روش مشابه گزینه کتاب‌فروشی است اما ساده‌تر. از او کمک بخواهید تا چیزی را برای شما بردارد یا از او بپرسید که فکر می‌کند چه تنقلات جدید و جالبی باید امتحان کنید. چه کسی می‌داند، شاید شما دو نفر در بخش محصولات تازه با هم جور شوید.

 ۱۹. در شهر خود مثل توریست رفتار کنید

در حالی که کشتی‌های تفریحی یا تورهای بسته برای ملاقات با افراد جدید عالی هستند، هزینه آن‌ها باعث می‌شود که برای اکثر ما گزینه مناسبی نباشند. از طرف دیگر، بسیاری از شهرها تورهای راهنمایی دارند که هزینه آن‌ها خیلی بیشتر از هزینه نوشیدنی و فیلم نیست. یک موضوع انتخاب کنید - غذا، تاریخ یا حتی ارواح - و ثبت‌نام کنید. درست است، احتمال دارد او فقط برای بازدید آمده باشد، اما این چیزی است که احتمال ایجاد رابطه‌های راه دور را به وجود می آورد.

 ۲۰. شروع دوستیابی آنلاین

آیا می‌دانستید که سه نفر از هر ده نفر تاکنون از سایت یا اپلیکیشن دوستیابی استفاده کرده‌اند؟ وقتی صحبت از پیدا کردن دوست پسر می‌شود، اینترنت یک گزینه عالی است، مخصوصاً اگر در شهر کوچکی زندگی می‌کنید، علایق خاصی دارید یا برای پیشنهادهای دیگر این می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

۳ نکته برای پیدا کردن دوست پسر آنلاین

در حالی که دوستیابی آنلاین شباهت‌های زیادی به روش سنتی آن دارد، هنوز هم چندین نکته وجود دارد که اگر به دنبال راهی برای پیدا کردن دوست پسر هستید باید در نظر داشته باشید.

  1. مشخص کنید که چه می‌خواهید. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، مهم است که مشخص کنید چه چیزی می‌خواهید، چه یک رابطه کوتاه‌مدت باشد یا کسی برای ازدواج. کمی وقت بگذارید تا به نیازها و خواسته‌های خود فکر کنید - آیا می‌خواهید رابطه معمولی یا جدی داشته باشید؟ کسی نزدیک یا فاصله دور مشکلی ندارد؟

  2. سایت دوستیابی مناسب را انتخاب کنید درست مثل اینکه کسی برای غذای گیاهی به رستوران استیک نرود، انتخاب اپلیکیشن دوستیابی بر اساس نوع رابطه مورد نظر بسیار مهم است. اگر به دنبال رابطه جدی و طولانی‌مدت هستید، حتما طریقه و روش درستی را برای پیدا کردن دوست پسر انتخاب کنید.

  3. مطمئن شوید که پروفایل شما کامل است اولین برداشت‌ها مهم هستند و جدا از عکس‌ها، پروفایل اولین چیزی است که هر کسی به آن نگاه می‌کند. بنابراین وقت بگذارید تا آن را خاص کنید. اطلاعات بیش از حد، خوب نیست اما اطلاعات کم می‌تواند مانند یک پرچم قرمز به نظر برسد.

منبع: مرکز مشاوره روانشناشی آویژه//https://psychology.avije.org/

  • ۰۳/۰۴/۳۱
  • جللال میری

مشاوره روانشناسی آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی