بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد

دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد فرصتی عالی برای ارتقای مهارت و دانش شما در زمینه‌های مختلف شغلی است. با شرکت در دوره‌های آموزشی این دانشگاه، به روزترین اطلاعات و تجربیات را در حوزه تخصصی خود کسب کنید.

دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد با ارائه رشته های متنوع در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می کند.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در چهار گروه آموزشی قرار دارد که داوطلبان می توانند با توجه به علاقه خود به رشته های بدون کنکور هنر، تجربی، ریاضی و انسانی در یکی از آنها مشغول به تحصیل شوند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد شامل تمامی رشته های تحصیلی است که در این دانشگاه تدریس می شود و متقاضیان می توانند از بین آنها رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

داوطلبان می توانند با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد که مشاوران مرکز مشاوره آویژه در این مقاله در اختیار آنها قرار می دهند، انتخاب رشته دقیق و بدور از اشتباهی را داشته باشند.

بررسی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد

همانطور که می دانید قبولی در دانشگاه های علمی کاربردی تنها بر اساس سوابق تحصیلی است. قبولی بدون کنکور را می توان یکی از مزیت های بسیار مهم دانشگاه های علمی کاربردی دانست که باعث می شود داوطلبان زیادی طالب تحصیل در این دانشگاه باشند.

 دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد نیز مانند سایر دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه پیام نور، آزاد، سراسری و … در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در دو نیمسال تحصیلی بسیار متنوع بوده و شما می توانید با در نظر گرفتن علاقه، استعداد، توانایی و مهارت های خود به انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بپردازید.

 بررسی رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف علمی کاربردی قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما کمک می کند تا در زمان انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد، به راحتی و به دور از استرس و اضطراب در رابطه با انتخاب های خود بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت قبولی در رشته مد نظر خود را کسب کنید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد نیز مانند سایر دانشگاه های علمی کاربردی در دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت شده و شما می توانید با مطالعه آن انتخاب رشته مناسبی داشته و در نهایت اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد کنید.

همچنین برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به رشته های ارائه شده دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در این مقاله به گردآوری به روز ترین لیست رشته های علمی کاربردی خرم آباد پرداخته و با تفکیک مقطع و گروه آموزشی، جداول رشته های علمی کاربردی خرم آباد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

لیست رشته های علمی کاربردی خرم آباد

 به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

 صنعت

 کشاورزی

 مدیریت و خدمات اجتماعی

 فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

 اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خرم آباد و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر خرم آباد می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به خرم آباد است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی خرم آباد

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی خرم آباد می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

 پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه خرم آباد شوید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی خرم آباد در گروه آموزشی صنعت

 رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
عمران – نگهداری و مرمت ساختمان صنایع دارویی – کنترل کیفیت برق صنعتی
شیمی آزمایشگاهی – صنعتی شبکه های رایانهای فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری مکانیک – ماشین افزار عمران – امور پیمانها
صنایع دارویی – تولید دارو معماری – معماری داخلی عمران – راه سازی
بهره برداری راه آهن نگهداری و مرمت ساختمان مکانیک تاسیسات صنعتی
تعمیر کامپیوتر و لپتاپ معماری شهری فنی شهرسازی

رشته های کاردانی علمی کاربردی خرم آباد در گروه آموزشی کشاورزی

 در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خرم آباد در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
باغبانی – گیاهان دارویی و معطر

رشته های کاردانی علمی کاربردی خرم آباد در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

 با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
مدیریت – امور اداری حسابداری بهای تمام شده امور بانکی
تربیت مربی مهدکودک تربیت مربی پیش دبستانی مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین
حسابداری امور مالی مدیریت – امور اداری حقوق – حقوق ثبتی
تربیت بدنی – مربیگری پایه پرورش اندام تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی امور بورس
حقوق قضایی مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی مدیریت کسب و کار
تکنولوژی آموزشی روابط عمومی بازرگانی – خدمات مشاوره املاک
امور دهیاری و شوراها حسابرسی آرایش و پیرایش زنانه

رشته های کاردانی علمی کاربردی خرم آباد در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

 اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
امور فرهنگی طراحی لباس دوخت و تکنولوژی لباس
موسیقی – آواز ایرانی نوازندگی ساز ایرانی طراحی گرافیک
هنرهای تجسمی – عکاسی    

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد

 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

  • ۰۳/۰۲/۰۴
  • جللال میری

علمی کاربردی

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی