بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

تمدید مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری، تنوع رشته‌ها و دانشگاه‌های ارائه‌دهنده بسیار زیاد است. داوطلبان می‌توانند با توجه به علاقه و استعداد خود، رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

⏰ زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور مهرماه 1402

 اولین دوره برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسری بدون کنکور، مهرماه می باشد.

 داوطلبانی که به دنبال قبولی در دانشگاه های سراسری بدون کنکور هستند، باید در زمان اعلام شده از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور، دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و به مطالعه دقیق آن بپردازند.

✅ همچنین شما برای دسترسی راحت تر به دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری و دریافت اطلاعات کامل در رابطه با بخش های مختلف دفترچه، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1402 ⭐

 هر ساله دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 امسال نیز با توجه به اینکه نتایج اولیه در اواخر مرداد ماه اعلام شد، دفترچه نیز بعد از اعلام نتایج در سایت منتشر شد و مهلت زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی نیز از سه شنبه مورخ 1402/5/31 شروع شد و تا پایان روز سوم شهریور ماه ادامه داشت.

 مهلت زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی 1402 ورودی مهر ماه

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهرماه تمدید شده است. این روند هر ساله تکرار شده و حداقل یکبار زمان ثبت نام برای انتخاب رشته بدون کنکور تمدید می شود.

 شما داوطلبان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا نهم شهریور ماه 1402 فرصت دارید تا انتخاب های خود را نهایی کرده و نسبت به ثبت آنها اقدام کنید.

 توجه داشته باشید که احتمال تمدید مجدد زمان ثبت نام بدون کنکور بسیار کم بوده و معقولانه است که در فرصت داده شده انتخاب های خود را ثبت کنید.

 همچنین داوطلبانی که قبلا انتخاب های خود را نهایی کرده اند می توانند در مهلت زمانی تمدید شده، مجددا به ویرایش انتخاب رشته خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به ایجاد تغییرات در انتخاب رشته اقدام کنند.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور بهمن ماه 1402

 همانطور که اشاره شد برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، دانشگاه های سراسری در دو نوبت اقدام به جذب دانشجو می کنند. زمان ثبت نام بدون کنکور مهر ماه مشخص شده و فرایند انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی هم اکنون تا تاریخ نهم شهریور ماه فعال است.

 اما هنوز نوبت به اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن ماه فرا نرسیده است. مطابق تجربه هر ساله، معمولا زمان ثبت نام برای دوره بهمن ماه دانشگاه های سراسری بدون کنکور، از آذر ماه شروع می شود.

 پس مهم است که شما از اوایل آذر ماه به فکر انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه باشید.

⭐ هنوز زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام خبر دقیق در این باره، این مقاله به روز رسانی شده و به شما اطلاع رسانی می کنیم.⭐

سخنی از مشاوران آویژ

 اطلاع داشتن از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به شما این امکان را می دهد که در مهلت زمانی داده شده بدون استرس و اضطراب به انتخاب رشته پرداخته و انتخاب های خود را نهایی کنید.

 اگر شما در بازه زمانی ثبت نام بدون کنکور اقدام به انتخاب رشته نکنید، دیگر شانس قبولی در آن دوره پذیرش دانشگاه ها را ندارید و باید منتظر ثبت نام بر أساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها در نوبت دوم یعنی ورودی بهمن ماه بمانید.

 به یاد داشته باشید که لازمه یک انتخاب رشته اصولی، تصمیم گیری به دور از استرس و اضطراب و عجله است.

 پس از طریق سایت های معتبر و همچنین سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، اخبار و اطلاعیه های مربوط به انتخاب رشته بدون کنکور را دنبال کرده و در زمان تعیین شده اقدامات لازم برای قبولی و پذیرش در دانشگاه ها را انجام دهید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • ۰۲/۱۰/۲۶
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی