بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

برای شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد، لازم است داوطلبان شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله رشته های ارائه شده، شرایط و ضوابط پذیرش، مدارک لازم و نحوه ثبت نام است.

 دفترچه کارشناسی پیوسته

لازمه تحصیل در کارشناسی پیوسته، داشتن مدرک دیپلم است. شما برای گذراندن دوره کارشناسی پیوسته مستلزم به گذراندن ۱۳۰ الی۱۶۰ واحد درسی هستید. در ابتدای دفترچه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد به توضیح شرایط عمومی و اختصاصی پرداخته می شود. پس از این قسمت به توضیح سهمیه ها و تسهیلات فراهم آورده توسط دانشگاه آزاد اشاره می شود. شما با مطالعه بخش بعدی با شیوه پذیرش دانشجو و نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به مبلغ صد و هفتاد و یک هزار تومان اقدام نمایید. بخش بعدی دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که مهم ترین بخش دفترچه های مجزا محسوب می شود حاوی جداول است.

 دفترچه کارشناسی ناپیوسته

یکی از دوره های تحصیلی ارائه شونده در دانشگاه ها، کارشناسی ناپیوسته است. گذراندن این دوره حدود دو سال یعنی چهار ترم زمان می برد. دانشجو می تواند پس از گذراندن این چهار ترم مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کند. سپس فارغ التحصیلان این دوره تحصیلی می توانند با شرکت در آزمون یا بدون آزمون به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند تا مدرک فوق لیسانس خود را بگیرند. دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز به بخش های مختلفی تقسیم می شود. متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید به مطالعه قسمت های مختلف این دفترچه بپردازند.

دفترچه کاردانی پیوسته

کاردانی پیوسته یکی از دوره های ابتدایی ارائه شونده توسط دانشگاه های آزاد اسلامی است. دوره کاردانی پیوسته حدود چهار ترم است که تقریبا دو سال زمان برای گذراندن این دوره لازم است. دانشجو پس از فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی مدرک فوق دیپلم خود را کسب می کند. بهتر است بدانید رشته های کاردانی پیوسته قالبا برای فارغ التحصیلتان گروه کار و دانش و فنی حرفه ای ارائه می شوند. در آغاز دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد به توضیح مقطع تحصیلی و میزان زمان لازم برای گذراندن این دوران پرداخته است. در ادامه دفترچه کد و نام رشته تحصیلی درج شده که برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ضروری است.

 دفترچه کاردانی ناپیوسته

فارغ التحصیلان رشته های نظری نیز با داشتن مدرک دیپلم 3-3-6 می توانند به ادامه تحصیل در دوره کاردانی ناپیوسته فکر کنند. کاردانی ناپیوسته نیز یکی از دوره های ارائه شونده توسط دانشگاه های آزاد است که حدود دو سال زمان می برد. فارغ التحصیلان پس از گذراندن دوره کاردانی ناپیوسته با اخذ مدرک فوق دیپلم خود می توانند اقدام به ادامه تحصیل کنند یا مشغول به کار شوند. در دفترچه کاردانی ناپیوسته به ضوابط مربوط به این دوره از جمله قوانین انصراف اشاره شده و به میزان و شرایط دریافت تسهیلات پرداخته است.

دسترسی به دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همانطور که پیش تر گفتیم دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد به چند مقطع تقسیم می شوند. که هر داوطلب بر اساس شرایط و علاقه خود می بایست دفترچه مربوط به مقطع مدنظر خود را دانلود و مطالعه کند. شما با مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته را کسب می کنید. برای دسترسی به دفترچه رشته های بدون کنکور می توانید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. همچنین برای دسترسی آسان تر شما، لینک های زیر تهیه شده که شما با کلیک بر روی هر لینک می توانید به دفترچه مد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

دانلود دفترچه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

 

زمان انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

داوطلبان برای ثبت نام در دوره های مختلف دانشگاه آزاد باید از زمان دقیق انتشار دفترچه آگاه باشند. داوطلبان در دو ورودی مختلف مهر ماه و دی ماه می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بپردازند. معمولا همزمان با آغاز نام نویسی دانشگاه آزاد شما می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کنید. دفترچه های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول در 31 مرداد ماه منتشر شده اند. همچنین دفترچه مربوط به کارشناسی ناپیوسته در تیر ماه منتشر شده است. همه دفترچه های ذکر شده برای ورودی نیمه دوم سال در آذر ماه منتشر خواهد شد.

سخنی از مشاوران آویژه

قبل از اقدام به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد حتما وضعیت مالی خود را با میزان هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد مقایسه کنید. همچنین بسنجید که بازار کار و آینده شغلی رشته ای که متقاضی ادامه تحصیل در آن هستید چگونه است. با مقایسه میزان علاقه خودتان و هزینه هایی که باید در مسیر تحصیل در رشته مدنظرتان پرداخت کنید می توانید تصمیم درستی بگیرید. شما قبل از چینش فرم خود باید به مطالعه دفترچه مختص مقطع مد نظر خود بپردازید بهتر است بدانید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دو بار در سال یعنی برای ورودی های مهر و بهمن منتشر می شود. دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد دارای قسمت های مختلفی است که در این مقاله به جزئیات آن اشاره کردیم.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • ۰۲/۱۰/۲۶
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی