بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن اعلام می‌شود. داوطلبان باید در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

ثبت نام دانشگاه آزاد نیم سال اول در مقطع های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بصورت مجازی در تاریخ مشخص انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را انجام می دهند. طبق اطلاعیه منتشر شده از دانشگاه آزاد مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از 31 مرداد ماه تا 11 شهریور ماه می باشد. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی خود را دارند، باید در این بازه زمانی انتخاب های خود را به ثبت برسانند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402

بسیاری از افراد به ادامه تحصیل و رسیدن به مدارج بالای علمی بسیار علاقه دارند. کنکور سراسری یکی از مراحلی است که جویندگان دانش باید آن را طی نمایند. از آنجایی که قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قابل قبول برای برخی از داوطلبان مشکل است، آنها راه دیگری را انتخاب می کنند و آن انتخاب رشته و ورود به دانشگاه آزاد بدون شرکت در آزمون سراسری است. دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان دانشجو می پذیرد و داوطلبان طبق بررسی شرایط و میل خود می توانند انتخاب کنند در کدام نیم سال انتخاب رشته خود را انجام دهند. بر اساس زمان های انتخاب رشته ورودی بهمن در سال های گذشته، داوطلبان در آذر ماه می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. برای اطلاع دقیق از زمان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن به اطلاعیه هایی که در سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد مراجعه نمایید.

هنوز زمان دقیقی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه اعلام نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد، در این مقاله به شما اطلاع خواهیم داد.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

گروهی از داوطلبان سرعت عمل لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی را ندارند و نمی توانند در زمان مشخص شده انتخاب رشته خود را به ثبت برسانند. دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که از انتخاب رشته بدون کنکور جا مانده، فرصت دوباره ای می دهد. داوطلبان می توانند از این فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته استفاده نموده و کد رشته های انتخابی خود را یادداشت کرده و در سامانه به ثبت برسانند. همچنین داوطلبان می توانند در مهلت تمدید شده برای انتخاب رشته، انتخاب های قبلی خود را ویرایش کنند. هم اکنون از زمان تمدید مهلت ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش و آموزش دانشگاه آزاد منتشر نگردیده است. به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مراحل ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری نتوانستند حضور پیدا کنند ولی اکنون علاقمند به ادامه تحصیل هستند فرصت دوباره ای فراهم نموده است. با مهیا بودن شرایط تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد و اطلاع از مراحل ثبت نام بدون کنکور افراد می توانند به راحتی انتخاب رشته کرده و در دانشگاه مد نظر خود مشغول به تحصیل شوند. دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی، پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد. با توجه به اینکه مراحل ثبت نام در هر کدام از مقاطع مشابه یکدیگر است، به طور کلی روند انتخاب رشته را در ادامه بیان نموده ایم.

 وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شوید

 با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی خود یکی از لینک های مربوط به انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید.

 در این مرحله اگر هنوز راهنمای دفترچه انتخاب رشته را دریافت نکرده اید آن را دانلود و مطالعه کنید.

 با ورود به بخش خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام را پرداخت و سریال آن را دریافت نمایید.

 گزینه ثبت نام را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد بخش های مربوطه نمایید تا فرم انتخاب رشته پیش روی شما قرار گیرد .

 کد رشته های مد نظر خود را در فرم انتخاب رشته نام نویسی و ثبت نمایید.

 پس از ثبت نهایی انتخاب رشته، کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

سخنی از مشاوران آویژه

یکی از دغدغه های داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد را دارند، اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته می باشد. داوطلبان با مطالعه مطالب این مقاله می توانند نسبت به زمان انتخاب رشته هوشیار بوده و از فرصت ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بهره مند شوند. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید در زمان مشخص شده انجام و در سایت دانشگاه آزاد ثبت گردد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که از کنکور سراسری جامانده اید و پرداخت هزینه های دانشگاه آزاد برای شما مقدور می باشد، می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی از نحوه ثبت نام انتخاب رشته، آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و مهلت تمدید انتخاب رشته بدست بیاورید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی