بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که مشمولان غایب از خدمت سربازی هیچگونه مجوز رسمی برای خروج از کشور نخواهند داشت، و این به معنای آن است که افرادی که به دلایل مختلف از انجام خدمت سربازی معاف شده یا آن را انجام نداده‌اند، مجاز به خروج از کشور نیستند. چنانچه سوالی ذهن شما را در این باره و اضافه خدمت سربازی مشغول کرده است با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

در این اطلاعیه، مشمولان غایب از انجام خدمت سربازی توصیه شده است که به منظور تسهیل در ارائه خدمات و تردد در مرزها، از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه در سطح کشور و مرزهای زمینی و هوایی خودداری کنند. این اقدام به اجتناب از مشکلات در مرزها و دشواری‌هایی که ممکن است به دلیل عدم انجام خدمت سربازی برای آنها پیش آید، کمک می‌کند.

به طور خلاصه، افراد مشمولان غایب باید در نظر داشته باشند که بدون مجوز رسمی، خروج از کشور برای آنها ممنوع است، و از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه در کشور خود برای انجام مراحل خدمت سربازی خودداری کنند. برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در رابطه با این مورد و شرایط دریافت معافیت تحصیلی از مشاوران آویژه کمک بگیرید.

  • ۰۲/۰۶/۲۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی