بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیح داده که سربازان حین خدمت در تمام یگان‌های نیروهای مسلح و یا به عنوان امریه خدمت می‌کنند. اگر این سربازان مایل به شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی هستند، باید برای دریافت مجوز خروج از کشور به یگان خدمتی خود مراجعه کنند. به عبارت دیگر، باید از مرجع خدمتی خود اجازه خروج از کشور را بگیرند.

همچنین، افرادی که تازه اختتام خدمت سربازی‌شان را یافته‌اند و کارت پایان خدمت آن‌ها هنوز صادر نشده، می‌توانند بعد از اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت توسط یگان خدمتی در سامانه وظیفه عمومی، برای خروج از کشور اقدام کنند. شما می توانید برای آگاهی از این شرایط و شرایط معافیت تحصیلی از مشاوران آویژه مشورت بگیرید.

به عبارت ساده‌تر، اگر یک سرباز می‌خواهد به مناسبت اربعین حسینی شرکت کند و در حال حاضر خدمت می‌کند، باید از واحد یگان خدمتی خود مجوز خروج از کشور را بگیرد. اگر تازه اختتام خدمت سربازی‌شان را یافته‌اند، باید اطلاعات پایان خدمت‌شان را در سامانه وظیفه عمومی ثبت کنند و پس از ثبت موفق، مجوز خروج از کشور را بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره آویژه نیز در رابطه با این موضوع و معافیت تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم شما را راهنمایی می کند. 

  • ۰۲/۰۶/۲۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی