بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده است که مشمولانی که هنوز تعیین وضعیت خدمتی خود را انجام نداده‌اند و یا مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، اگر تا قبل از تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۲ تعیین وضعیت خدمتی شان انجام شود و در نتیجه این تعیین وضعیت خدمت، منجر به اعزامشان به خدمت در ماه‌های آینده شود، از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

باید توجه داشت که مشمولان باید تا تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۲ تعیین وضعیت خدمتی خود را انجام دهند و این تعیین وضعیت خدمت باید توسط فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت شود. در این روند، زمان غیبت (غیبت اولیه و عدم حضور در یگان) و یا تاریخ اعزام به خدمت بر اساس اعزام‌های قبلی بر بخشش اضافه خدمت تأثیری ندارد.

باید توجه داشت که مشمولان همچنان نسبت به تبعات دیگر ناشی از غیبت، مانند ممنوعیت خروج از کشور و ممنوعیت ادامه تحصیل، مسئولیت دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این فرآیند، می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کرده و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی را بررسی نمایید. همچنین برای اطلاع بیشتر در این باره و معافیت تحصیلی از مشاوران آویژه مشورت بگیرید.

  • ۰۲/۰۶/۲۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی