بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

طرح هرگونه پیشنهاد برای تعیین تکلیف مشمولان غایب در اختیارات ستاد کل نیروهای مسلح است. این ستاد شرایط را بررسی می‌کند و اگر نیاز به سرباز وجود داشت، متناسب با یگان و سازمان رزم خود عمل می‌کند. در مجلس، موضوع مشوق‌ها بررسی می‌شود و برای سربازان متناسب با تحصیلات و وضعیت تاهل و همچنین تعداد فرزندان حقوق و مشوق‌هایی قرار داده شده است. برای اطلاع از وضعیت مشمولان غایب و همچنین شرایط معافیت تحصیلی از مشاوران آویژه راهنمایی بگیرید.

علاوه بر این، یک نماینده مجلس پیشنهاد داده که با فراهم شدن فرصت خرید سربازی اجباری برای مشمولان غایب، حقوق خوبی به متقاضیان سربازی پرداخت شود. او همچنین تأکید کرده که توجه به برنامه هفتم توسعه برای تغییر سربازی از اجباری به حرفه‌ای بسیار مهم است و امکان تغییر مدل سربازی در کشور وجود دارد.

در این راستا، ستاد کل نیروهای مسلح موظف به کاهش مدت سربازی شده و اصلاحاتی در نظام خدمت وظیفه عمومی انجام داده تا وضعیت مشمولان غایب مشخص شود. این اصلاحات شامل کاهش نیاز به سرباز از طریق جایگزینی سایر عضویت‌ها، کاهش نیاز به خدمت پیوسته سربازان، و پاره وقت نمودن خدمت سربازی برای بخشی از مشاغل سربازی است. همچنین، مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر، و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند. این تغییرات به منظور ایجاد انگیزه لازم برای جوانان در انجام خدمت وظیفه و رشد، تعالی و توانمندسازی آنها به منظور تحکیم، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، و استفاده بهینه از ظرفیت‌های ملی اعم از فرهنگ‌سازی انجام شده است. چنانچه ذهن شما را سوالی در این زمینه و نیز در مورد معافیت تحصیلی دانش آموزان پایه دوازدهم مشغول کرده است با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید.

  • ۰۲/۰۶/۲۹
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی