بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

بنا به گزارش وزارت بهداشت، آمارهایی که درباره تعداد داوطلبان پذیرفته شده در رشته پزشکی در آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ ارائه شده‌اند، به عنوان گمانه‌زنی و غیرقابل استناد تلقی شده و به عبارت دیگر، این آمارها به عنوان اطلاعات قطعی و معتبر در نظر گرفته نشده‌اند. پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت، اعلام کرده است که هنوز لیست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش دانشجویان رشته پزشکی برای آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ به سازمان سنجش اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری

وی تأکید کرده که اطلاعات تأییدشده‌ای در مورد تعداد داوطلبانی که در رشته پزشکی قبول شده‌اند، در دسترس نیست و به عبارتی این اطلاعات هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است. پاک آیین با ارجاع به تصریحات معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره قرار دادن تصمیمات مربوط به تعداد پذیرش دانشجویان پزشکی در چارچوب فصل الخطاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرده که لیست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش در رشته پزشکی بر اساس راهنمایی‌های این مصوبه و به منظور افزایش ظرفیت پزشکیان تهیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین رشته هنر برای دختران

وی افزوده است که این لیست نهایی و رسمی ظرفیت‌های پذیرش در رشته پزشکی کنکور ۱۴۰۲ به زودی به سازمان سنجش ارائه خواهد شد و این اقدام در راستای اجرای دقیق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تأکید بر افزایش تعداد پزشکان در کشور انجام خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی