بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور، اعلام کرد که در سال تحصیلی ۱۴۰۲، کنکور سراسری به صورت دو مرحله در دی ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. همچنین اعلام کرد که در سال تحصیلی ۱۴۰۳، آزمون کاغذی را از برنامه آزمون‌ها حذف خواهیم کرد و این تغییر می‌تواند نقش موثری در کاهش تقلب در آزمون داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 

پورعباس اعلام کرد که در این دوره از آزمون سراسری، ۶۰ درصد و ۴۰ درصد وزن به ترتیب برای سوابق تحصیلی و آزمون محسوب خواهد شد و تغییرات دیگری نیز در ساختار آزمون ایجاد شده است.

وی همچنین اعلام کرد که امسال تعداد داوطلبان خانم‌ها نسبت به آقایان در آزمون سراسری کنکور برابر با ۶۰ درصد و ۴۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور

در پایان نشست، دکتر بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج، اظهار داشت که با توجه به برنامه‌هایی که برای برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش و آموزش کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم، تمام تلاش را برای برگزاری کنکور بهتر در این استان خواهیم کرد.

نظرات (۱)

سلام حالتون خوبه؟

من میخوام وبلاگ بزنم اما موقع ثبت نام کدفعال سازی برام ارسال نمیشه. میتونید راهنماییم کنید؟ نمیدونم چیکارش کنم.  شماره پشتیبانی سایت هم مشکل داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی