بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

مختار کاظم‌زاده، مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور، در خصوص عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب، هشدار داده و اعلام کرد که هر نوع فعالیت در این گروه‌ها باعث محرومیت در آزمون سراسری خواهد شد. او تأکید کرد که ارسال مدارک، پرداخت هرگونه وجه و تبانی در این گروه‌ها تبلیغ تقلب و اقدام غیرقانونی محسوب می‌شود و موجب محرومیت در آزمون سراسری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته

کاظم‌زاده به اهمیت حفظ سلامت آزمون‌ها اشاره کرد و گفت که شناسایی و پیشگیری از تخلفات و مقابله با گروه‌های سودجو و تقلبی که می‌توانند نگرانی داوطلبان را ایجاد کنند، در دستور کار مسئولان و مجریان حفاظت آزمون‌ها قرار دارد. او تاکید کرد که با رصد و پایش اطلاعاتی، سعی در تضمین برگزاری آزمون سالم و منصفانه را دارند و به این منظور نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و پلیس فتا در این زمینه فعالیت می‌کنند.

او توضیح داد که اقدامات پیشگیرانه شامل رصد و شناسایی مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی مجازی است که تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند. این اقدامات با همکاری داوطلبان و خانواده‌های آنان انجام می‌شود و گزارش‌های مردمی نیز در این زمینه قابل پذیرش است.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

وی به والدین و داوطلبان توصیه کرد که در مواجهه با ادعاها و فعالیت‌های مشکوک در فضای مجازی دقت داشته باشند و هرگونه تقلب و نقض قوانین را رد کنند. او افزود که داوطلبانی که مدت طولانی برای شرکت در آزمون تلاش کرده‌اند، انتظار دارند در یک رقابت عادلانه و ایمن شرکت کنند و نتیجه‌ای که نتیجه تلاش‌هایشان باشد، را دریافت کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی