بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین حاجیلو، رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری، در خصوص حفاظت از امنیت آزمون‌ها اظهار نمود: از طریق تمهیدات اندیشیده شده، هیچ داوطلب متقلبی امکان ورود به دانشگاه را نخواهد داشت، و افرادی که به تخلف و تقلب پرداخته و شیوه‌های مورد استفاده آنان شناسایی شود، حتی پس از آزمون نیز مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته

وی با اشاره به اهمیت این موضوع در جلوگیری از تخلل و تقلب در آزمون‌ها، گفت: حفاظت از امنیت آزمون‌ها و جلوگیری از تخلل‌ها و تقلب‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط افراد سودجو و تبعیض‌آمیز، از جمله مصادیق حقوق عامه و حمایت از عدالت آموزشی در جامعه است.

حاجیلو با تشکر از نقش رسانه‌ها در نظارت بر سلامت آزمون‌ها، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهی‌بخشی به داوطلبان و خانواده‌هایشان در مورد تهدیداتی که از سوی گروه‌های متقلب ایجاد می‌شود، موجب تقویت حوزه پیشگیری و جلوگیری از وقوع تخلفات خواهد شد.

وی افزود: سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی، به ویژه پلیس فتا، به‌طور مداوم برای رصد و شناسایی فعالیت‌های متقلبان در فضای مجازی فعالیت دارند و اقدامات متقابلی در راستای جلوگیری از شناسایی تقلب‌ها انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

حاجیلو تأکید کرد: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب، ممنوع و مورد پیگرد قرار خواهد گرفت. همچنین، ارسال مدارک و پرداخت وجه در این گروه‌ها تا زمان‌های قبل از آزمون نیز مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

در پایان، وی با اشاره به تجربه‌های سال‌های گذشته نشان داد که امنیت و حفاظت از آزمون‌ها در مراحل مختلف آزمون‌ها برقرار است و تلاش‌های همیشگی جهت جلوگیری از تخلل و تقلب‌ها به نتایج خوبی منجر شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی