بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

خدمت سربازی، یکی از وظایف والایی است که جوانان در بسیاری از کشورها بر عهده می‌گیرند. در این دوران، جوانان با آموختن اصول نظامی، تقویت روحیه و انضباط خود، مهارت‌های جدید را یاد می‌گیرند و در خدمت به وطن خود مشغول می‌شوند. خدمت سربازی فرصتی منحصر به فرد است که به جوانان کمک می‌کند تا مسئولیت پذیری، همکاری، تحمل فشار و مهارت‌های فنی خاص را تجربه کنند.

طی دوره خدمت سربازی، جوانان با زندگی در محیطی نظام‌مند و سخت‌تر آشنا می‌شوند. آن‌ها می‌آموزند که با تمرکز و تلاش، می‌توانند به موفقیت برسند. همچنین، در طول این دوره، ارتباط نزدیک با سایر سربازان برقرار می‌شود و جوانان از تجربیات همدیگر بهره‌مند می‌شوند.

خرید خدمت سربازی برای بسیاری از جوانان یک رویاست، اما ممکن است موانع مالی آنها را از انجام این خواسته باز دارد. حالا با شرایط پرداخت قسطی، شما می‌توانید به راحتی خدمت نظامی را تجربه کرده و هزینه آن را به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنید.

با پرداخت قسطی خرید خدمت سربازی، شما نیازی به جمع‌آوری مبلغ کل خدمت نظامی نخواهید داشت. شما به راحتی می‌توانید مبلغ مورد نیاز را به صورت ماهانه پرداخت کنید و به خدمت نظامی بروید.

همانطور که مشخص است چندسالی است که مشمولان  و غایبان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم به آسانی سربازی خود را بخرند. براین اساس سربازانی که شرایط لازم و کافی را داشته باشند می توانند به راحتی کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند.

مراحل خرید خدمت به صورت اقساطی

1.سازمان وظیفه ی عمومی ناجا مدارک مراجعین را چک می کند . براساس میزان تحصیلات شخص و  تاهل و تعداد فرزندان هزینه پرداختی را مشخص میکند. این افراد به بانک انصار یا قوامین معرفی می شوند.

2. بانک عامل  پس از  دریافت معرفی نامه از سازمان وظیفه ی عمومی پرونده تشکیل می دهند. سپس با اخذ تضمین های مورد نیاز حداقل یک سوم از جریمه را دریافت می کند.

3. سازمان وظیفه ی عمومی پس از دریافت تاییدیه بانک کارت معافیت خدمت موقت صادر می کند.

4. اگر اقساط مقرر شده پرداخت نشود بانک عاملین ضامنت  اخذ شده را به اجرا خواهد گذاشت . و در ضمن کارت معافیت این افراد باطل خواهد شد.

شرایط قطعی پرداخت قسطی جریمه ی سربازی 

سردار موسی کمالی در این باره گفت :نحوه ی پرداخت جریمه ی ربالی مشمولان غایب سربازی که غیبت آنها بیش از 8 سال می باشد به دو صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر است.

برای پرداخت به صورت اقساطی باید مشمولان به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند و نحوه ی پرداخت خود را اعلام کنند .

نحوه ی پرداخت در شرایط قسطی

متقاضیان باید یک سوم از جریمه ی خود را پرداخت کنند و مابقی هزینه ی مذکور را می توانند با گرفتن وام بانکی با کارمزد 4درصد طی 36ماه به صورت اقساطی بپردازد .

با ارسال نامه ی بانک به سازمان وظیفه ی عمومی ناجا کارت معافیت موقت 36 ماهه صادر می شود. که در صورت عدم پرداخت اقساط کارت معافیت آنها پس از 4 ماه باطل می شود. این افراد موظغ اند به سربازی خود مانند افراد عادی ادامه دهند.

خریط  اقساطی سربازی برای خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد

شرایط  پرداختی برای این گروه از افراد که از بنیه ی مالی ضغیفی برخوردارند به صورت قسطی می باشد.

  • ۰۲/۰۳/۱۹
  • جللال میری

خدمت سربازی

خرید خدمت سربازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی