بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

شرایط خرید خدمت سربازی، به مواردی اطلاق می‌شود که به افرادی که قصد ندارند خدمت سربازی اجباری را انجام دهند، اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه مشخصی، از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

در سیستم خدمت سربازی در ایران، بر اساس قانون جدید خدمت سربازی که در سال 1392 تصویب شد، تمامی مردان ایرانی بین سن 18 تا 41 سال ملزم به انجام خدمت سربازی هستند. همچنین برخی افراد از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند که شامل عوامل مختلفی مانند وضعیت بهداشتی، تحصیلی، خدمت در سربازی قبلی و ... است.

شرایط خرید خدمت سربازی نیز همچنان ادامه دارد و برای مشمولان غایب واجد شرایط، این امکان وجود دارد که با پرداخت مبالغی به خزانه دولت تحت عنوان جریمه مشمولان غایب، کارت معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی دریافت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. در این زمینه از مشاوره نظام وظیفه میتوانید بهره بگیرید.خرید خدمت سربازی سال 97

با توجه به مصوبات سازمان نظام وظیفه عمومی، چند گروه از افراد، می توانند در صورت داشتن شرایط مندرج در قانون، برای پرداخت مبالغ مصوب و خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

این افراد عبارتند از:

  1. مشمولین غایب بدون تحصیلات دانشگاهی
  2. سربازان حین خدمت
  3. سربازان فراری
  4. دانشجویان

بدیهی است که شرایط و ضوابط خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب، نسبت به هر یک از گروه های بالا متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط  خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب، برای هر یک از گروه های نام برده، از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت، با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. خرید خدمت سربازی سال 97

شرایط خرید خدمت سربازی: شرایط عمومی

شرایط خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب، دارای مجموعه ای از شرایط است که برای استفاده از مزایای این طرح، به اطلاع از آن ها نیاز دارید.

این شروط عبارتند از: خرید خدمت سربازی سال 97

  1. میزان غیبت مشمول برای شرایط خرید خدمت سربازی، بیش از 8 سال بشود.
  2. به میزان هر یک سال اضافه تر از این میزان، 10 درصد به میزان جریمه افزوده می شود.
  3. در صورت متاهل بودن مشمول، 5 درصد تخفیف اعمال می شود.
  4. به ازای داشتن هر فرزند، 5 درصد تخفیف اعمال می شود.
  5. در صورتی که مشمول، تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی باشد، امکان اعمال تخفیف تا 70 درصد وجود دارد.

به این ترتیب، ملاحظه می شود که با توجه به شرایط موجود، پاسخ سوال ” چه کسانی می توانند سربازی را بخرند “ طیف وسیعی از مشمولان را در بر می گیرد. و حتی این افراد می توانند از تخفیف های در نظر گرفته شده، استفاده کنند. شما می توانید برای بررسی شرایط خود در خصوص امکان استفاده از این تسهیلات و تخفیفات، با متخصصین ما در مرکز مشاوره آویژه مشورت کنید.

مبالغ خرید خدمت سربازی

پس از مشخص شدن این موضوع که چه کسانی می توانند سربازی را بخرند، مهم ترین مساله این است که برای شرایط  خرید خدمت سربازی یا همان “جریمه مشمولان غایب” چه مبالغی را باید به دولت پرداخت کنیم؟!

بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها، مبالغ مورد نیاز برای خرید خدمت سربازی مشمولان غایب، افزایشی نداشته و همچنان، مساوی با مبالغ سال 99 است.

لیست مبالغ اعلام شده توسط سازمان نظام وظیفه عمومی به این شرح است:

  • زیر دیپلم: 10 میلیون تومان.
  • دیپلم: 15 میلیون تومان.
  • فوق دیپلم یا کاردانی: 20 میلیون تومان.
  • لیسانس یا کارشناسی: 25 میلیون تومان.
  • فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد: 30 میلیون تومان.
  • دکتری پزشکی: 35 میلیون تومان.
  • دکتری غیر پزشکی: 40 میلیون تومان.
  • پزشکان متخصص و بالاتر: 50 میلیون تومان.

شما می توانید برای استعلام جزئیات مبالغ، نحوه پرداخت اقساطی و نیز، تخفیفات قابل اعمال در مبالغ یاد شده، در تمامی ساعات روز و از طریق تلفن ثابت، با متخصصین دپارتمان نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه، ارتباط برقرار کنید.

  • ۰۲/۰۳/۱۷
  • جللال میری

خدمت سربازی

خرید خدمت سربازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی