بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

مشاوره

 

دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه مانند هر دکتر خوب میداند که عقاید فردی خود را وارد مشاوره ننماید . مثلا اگر یک دکتر علاقه خاصی به نژاد خاصی دارد اگر مراجعه کننده از آن نژاد نیست نباید معادلات قضاوتش برهم بریزد . دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه امین گفتار و رازهای سر به مهر شماست . او میداند که یک دکتر باید قابل اعتماد باشد . مثلا اگر دریک جلسه یا میزگرد آنلاین خانواده شرکت کرد رازها را برملا نمیکند . روانشناس مرکز مشاوره آویژه با شما درمورد خاصی که برای آن مراجعه کرده اید صحبت میکند . او به وقت شما احترام میگذارد . تمام مدت مشاوره وقت شما را با تماسهای تلفنی و غیره هدر نمیدهد . او به دقت و با حوصله حرفهای شما را گوش میکند . بهترین و سریعترین راهکارهای درمان را توصیه میکند .

علم او به روز است پس میتوانید با خیال راحت از آخرین درمان برای بیماری خود استفاده کنید . او از مدیریت سلفی برخوردار است . یعنی میتواند وقت شما را مدیریت کند و از وقت شما برای کارهای شخصی استفاده نکند . او به محض اینکه حرفهای شما را شنید شما را در رسته های بیماری قرار میدهد . او شما را با آسیبهای درونیتان آشنا میکند . هر قوم ونژادی که باشید باهر دین و مذهب به عقاید شما احترام میگذارد . هدفهای درمانی او مشخص است  و راهکارهای درمان را به شما میگوید . او هیچگاه به شما نمیگوید این کار را انجام بده یا نده . او شمارا با مشکلات و عیوب وهمینطور فواید رفتارها آشنا میکند . او اجازه میدهد خود شما به رفتار و راهکار مناسب برسید . این روش متداول مرکز مشاوره آویژه است .

دکتر مشاوره خانواده تلفنی باید به بیمارشاطلاع رسانی کند  . در مواردی که دچار تردید و شک میباشد به بیمار اطلاع رسانی غلط نکند . مثلا اگر احتمال میدهد کودک خانواده مبتلا به شیزوفرنی است اما مطمن نیست نباید بیان کند . ارجاع به روانپزشک باید درنهایت دقت و آرامش انجام شود . روانشناس یا مشاور باید طوری با بیمارش حرف بزند که اعتماد بیمارش را جلب نماید . باید به او امید ببخشد .

 

دکتر

بهترین دکتر مشاوره خانواده

بهترین دکتر مشاور خانواده دکتری است که برای هر یک از بیمارانش پرونده تشکیل بدهد و آنها را نگه دارد . بهترین دکتر مشاور خانواده در انتخاب پرسنل دفتر خود دقت میکند و به آنها آموزش میدهد که در حفظ اسرار مراجعان دقت کافی داشته باشند . دکتر مشاور خوب برای تشخیص درست و ریشه یابی اختلالات با تمام افراد خانواده در ارتباط است . تحقیقات و بررسی هایش را در تمام خانواده بسط میدهد . یک روانشناس خوب با برخورد خوب وصمیمانه به مراجعه کننده خود اطمینان میبخشد . سخنان او نرم و همراه با ملاطفت است .

بهترین دکتر مشاورخانواده به بهبودی بیمار خود امیدوار است . او این امید را به بیمار انتقال میدهد . او ایمان دارد که بعد از تشخیص درست گام بعدی امیدوار بودن و امید دادن به بیمار است . شاید بگویید اگر بیماری درمان ندارد امید واهی دادن به او بیخود است .  اما بیماریهای روحی و روانی بدون استرس و هیجان کاذب بهبود میابند امید حرف اول را میزند . شاید برخی بیماریها مطلقا خوب نشوند اما بهبود میابند . در دنیای امروز علم روبه پیشرفت برق آسا است و خوشبختانه علم از طریق فن آوری در اختیار تمام مردم قرار میگیرد . این سرعت پیشرفت علم و سرعت درانتقالل ، آدمی را به بهبود خوشبین میکند . چه بسا بیماریهایی که تا دیروز غیر قابل درمان بودند اما امروزه میتوان به بهبود آن امیدوار بود .

دکتر مشاوره خانواده آویژه

دکتر مشاور خانواده آویژه با کمک علوم و فن آوری نوین شما را راهنمایی میکند . او با برخورد مناسب و خوب مشوق شما برای پیمودن راه درمان خواهد شد . دکتر مشاوره خانواده آویژه در صورت لزوم با خانواده شما همفکری خواهد کرد . سوال میکند واز پاسخ برای تصمیمگیری و درمان شما بهره میبرد .  چرا که ممکن است راه درمان ارتباط مستقیم با رفتار خانواده شما داشته باشد . او با توجیه و توضیح مشکل یا آسیب آنها را قانع خواهد کرد برای بهبود بیماری همراه شما باشند . او همکاری افراد خانواده را جلب خواهد کرد . دکتر مشاوره خانواده آویژه هدفهای درمانی مشترکی برای شما و خانواده ارایه خواهد داد . اگر مشکل شما در ارتباط با همسرتان باشد مشاوره زناشویی وزندگی مشترک خواهد داد . اگر این مشکل درارتباط با سایر افراد خانواده باشد شما نیاز به مشاوره خانواده دارید .

شما با مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه میتوانید به خود کمک کنید . کسی که به خود کمک میکند درواقع دارد به خانواده کمک میکند . اگر یکی از افراد خانواده درگیری ذهنی و روانی داشته باشد در واقع همه افرادخانواده استرس دارند . آرامش خانواده در گرو آرامش تمام افراد خانواده است . کسی میتواند ادعا کند برای آرامش تک تک افراد خانواده تلاش میکند که برای آرامش خود اقدام کند . احترام به خود احترام به همه است . دوست داشتن خود مساوی با دوست داشتن تمام افراد خانواده میباشد . کسی که سلامت روحی و جسمی خود اهمیت نمیدهد نباید توقع داشته باشد دیگران اهمیت بدهند . کسی که به خود احترام نمیگذارد نباید از دیگران توقع احترام گذاشتن داشته باشد .

 

 

خانواده

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

  • ۰۲/۰۲/۲۶
  • جللال میری

دکتر مشاوره

مشاوره خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی