بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

مشاوره زناشویی از این نظر حائز اهمیت است که مردم ما با زناشویی مانند یک تابو برخورد میکنند . مشاوره تلفنی زناشویی با شما درباره این نیاز گفتگو خواهد کرد . تمامی غرایز راه اغنا و ارضا دارند . اغنا وارضا غرایز چارچوب دارد که اگر رعایت نشود تبدیل به یک تابو خواهد شد . در مشاوره زناشویی  شما میتوانید در مورد تمایلات جنسی خود وهمسرتان اطلاعاتی دریافت کنید . شاید شما با همسرتان نیز باید یک محدوده جنسی را که به سلامت شما آسیب میرساند رعایت کنید . مشاوره زناشویی با ذهن باز و روشن و درعین حال قوی به حل مشکلات شما کمک میکند . مشاوره زناشویی تلفنی شما را با رابطه های زیبا و نازیبای جنسی آشنا میکند . چه بسا روابطی که درست انجام میشوند لذتبخشند اما همین روابط اگر کامل و درست انجام نشوند عامل بیماری جسمی و روحی میشوند .

 

حتما بخوانید: مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟

 

ابتدا ببینیم مشاوره زناشویی چیست ؟

رابطه جنسی دو جنس مخالف را به طور اعم زناشویی میگویند . رابطه زناشویی برای ارضا غریزه جنسی لازم و ضروری است . رابطه زناشویی نه عیب است و نه تابو . همانگونه که وقتی گرسنه میشویم چیزی برای برطرف کردن گرسنگی میخوریم این غریزه نیز باید ارضا شود . همانگونه که در خوردن ونوشیدن آدابی را رعایت میکنیم باید در ارضا این غرایز نیز رعایت کنیم . شما وقتی گرسنه هستید بدون اجازه از یخچال کسی چیزی برنمیدارید . یا از مغازه خوراکی برنمیدارید وقتی چیزی میخورید مراقب هستید کودکی گرسنه کنار شما نباشد در محلهای مخصوص مثل رستوران یا محیط خانه میخورید . ارضا غرایز نیز قوانینی دارد شما حق تجاوز به کسی را ندارید و باید امیالتان را کنترل کنید   و قوانین دیگر که همه میدانند . اگر این قوانین رعایت شود معاشرت جنسی دلچسب و لذتبخش خواهد بود وگرنه ....

مشاوره زناشویی تلفنی

مشاوره زناشویی تلفنی به شما راه معاشرت صحیح را میگوید . مشاوره تلفنی زناشویی به شما طریقه کنترل امیالتان را می آموزد . مشاوره تلفنی زناشویی یاداور میشود که چه کنید تا در نظر پارتنر جنسی خود تکراری نشوید . مشاوره تلفنی زناشویی به شما میگوید چرا دیگر تمایلی به همبستر شدن با همسرتان را ندارید . مشاوره تلفنی زناشویی به شما دلایل تنوع طلبی جنسیتان را خواهد گفت . واقعیت اینست ما وقتی میخواهیم با کسی وارد زناشویی شویم از سر تا پا خود را آماده میکنیم . ما آماده میشویم  تا بهترین لذت را به شریک جنسیمان ببخشیم . اما وقتی مقبول واقع شدیم وخاطرمان جمع شد که او از ما لذت میبرد خود را رها میکنیم . اگر تا کنون بهترین عطر را برای ملاقات دو نفره انتخاب میکردیم اکنون شاید بوی عرق هم بدهیمبی پروا میگویم تا شما قضاوت کنید .

اگر در حرف زدن با او مراقب باز شدن زاویه دهانمان تا حد مطلوب بودیم اکنون چنا حرف میزنیم که لوزه سوممان هم دیده میشود . اگر بهترین لباس را میپوشیدیم اکنون اهمیت نمیدهیم که با بیرجامه هم باشیم چه زن و چه مرد متاسفانه صمیمیت وراحت بودن را با شلختگی رفتاری اشتباه میگیرند . همانگونه که شما از بوی بد دهان منزجر میشوید همسرتان نیز از بوی بد دهان شما بدش می آید . او با شلختگی رفتاری شما تمایلی برای همبستر شدن با شما نخواهد داشت . حال آنکه چون زن ومرد پس از چندی برای هم عادی میشوند باید تدابیری بیاندیشند تا برای همسرشان جذابیت ایجاد کنند . به این ظرافتهای جنسی اهمیت نمیدهیم ولی توقع داریم همسرمان مانند هنرپیشه های پورن برای ما تازگی داشته باشند . با دیدن بی تفاوتی و برانگیخته نشدن جنسی به او انگ نیز میزنیم .

زناشویی

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی بهترین مکان برای محک زدن خود در مقابل کم شدن تمایل جنسی همسرمان نسبت به ما است . شاید برخی رفتارهای ما ازنظر خودمان مطلوب وعادی باشد اما واقعیت چیز دیگر است . وقتی با یک کارشناس در مرکز مشاوره تلفنی زناشویی صحبت کنیم متوجه خواهیم شد چقدر ما غافل شده ایم . وقتی مشاوره زناشویی میکنیم ممکن است مشاور از ما بپرسد شما برای تحریک همسرتان چه میکنید ما تعجب کنیم  . ما عادت کرده ایم همسرمان به تمایلات ما پاسخ دهد ماهم به تمایلات او . یک شریک جنسی لازم نیست مانند پورن استارها عمل کند . او کافیست درحد یک پارتنر به همبستر شدن با او علاقه نشان دهد . سعی کند تا او هم از همبستر شدن لذت ببرد و البته هم خودش . مشاوره خانواده شما را با محدودیت های خودتان سنجیده و شما را راهنمایی خواهد کرد .

مرکز مشاوره تلفنی زناشویی این مزیت را دارد که به شما خواهد گفت لذت بردن از غرایزحق شماست . در مشاوره خانواده به شما خواهند گفت شما شریک جنسی هستید و باید از همبستری لذت ببرید . اگر نمیتوانید به یک کلینیک مشاوره مراجعه کنید میتوانید مشاوره خانواده تلفنی انجام دهید . وقتی با انگیزه لذت بردن از زناشویی با همسرتان همبستر میشوید بهترین راهکارهای جنسی را به کار میبندید .هم خود لذت میبرید و هم به همسرتان لزت میبخشید . هر زن یا مرد با یک بخش از ارگانیزم بدنش تحریک شده و با بخشی هم ارضا میشود . ممکن است ما سالها زندگی کنیم اما این مسئله را ندانیم . یا وقتی همسرمان ازما در مورد ارگانیسم بدنمان میپرسد شرم وحیا اجازه ندهد واقعیت را بگوییم .

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی و انلاین

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی و انلاین میتواند راهنمای خوبی برای حد ومرز شرم وحیا در همبستر شدن باشد . مسلما کسی که به خود این حق را نمیدهد در مورد زناشویی با همسرش تبادل نظر کند همبستر خوبی نیست . چنین شخصی نمیتواند همسرش را بخوبی تحریک و یا ارضا کند . مرکز مشاوره زناشویی تلفنی و انلاین به شما خواهد گفت شرم وحیا  با سرخوردگی وسرکوب جنسی تفاوت دارد . به نظر من این مسائل باید در مشاوره ازدواج انلاین یعنی همان ابتدای زندگی مطرح شود . اگر در مرکز مشاوره زناشویی تلفنی و انلاین مطرح نشود ممکن است بعدها نیاز به مشاوره طلاق پیدا کنیم . هرچقدر بیشتر در باره زناشویی بدانیم موفقتر خواهیم بود . در زندگی هر چیزی ممکن است زناشویی زوجین را تحت الشعاع قرار دهد . از شلختگی رفتاری و ظاهری گرفته تا غرغر کردن های مکررزن یا مرد .

برخی زنان یا مردان احساس میکنند اگر خستگیشان را به رخ همسر نکشند او هیچوقت متوجه تلاش آنها نخواهد شد .البته برخی اوقات لازم است همسرمان را متوجه کنیم که همه امور به خودی خود انجام نشده . اگر اینکار هر شب و هر روز و یا اکثر اوقات انجام شود زندگی را تبدیل به جهنم خواهد کرد . غر غر کردن و یا ابراز خستگی همسرمان را از ما دور میکند .  برعکس زن و مردی که خوش خلق هستند جذابتر به نظر می آیند . اگر از زندگی خود نگرانی هایی داریم بهتر است بعد از صرف شام و درخلوت با منطق صحبت کنیم . این روش تعامل و همکاری را در خانواده بیشتر میکند . مرد یا زن احساس میکند همسری دلسوز و دوستی مهربان در خانه دارد .  به خواسته های او احترام میگذارد و حرفهایش را به حساب غر زدن نمیگذارد .

مشاوره تلفنی

مشاوره زناشویی تلفنی آویژه

مشاوره زناشویی تلفنی آویژه برای شما برنامه های خاص روانشناسی دارد .  شما میتوانید همه روزه به صورت تلفنی و آنلاین از خدمات این مرکز بهره ببرید . روانشناسی خانواده از بحثهای بسیار مهم است . اگر در یک خانواده به روح و روان اعضا اهمیت داده نشود ممکن است در آینده نتایج خوبی نداشته باشد . مشاوره زناشویی تلفنی آویژه میتواند شما را برای داشتن زناشویی سالم و موفقراهنمایی کند . روح عشق و امید در خانواده در سایه اهمیت دادن به مولفه های خوشبختی جان میگیرد . یکی از مهمترین مولفه ها زناشویی است . آنرا جدی بگیریم خیلی از زندگی ها به دلیل مهم نشمردن این مسئله به نابودی کشیده شده است . با مشاوره زناشویی تلفنی آویژه با این عامل مهم آشنا شوید و با انگیزه تر عمل کنید . البته مرکز مشاوره آویژه فقط به مشاوره زناشویی اختصاص ندارد .

در این مرکز شما میتوانید در مورد مسائل کودک مشاوره بگیرید . مشاوره خانوداه به شما در امر تربیت کودک ویا برطرف کردن اختلالات کودک یاری میرساند . شما با مشاوره کودک میتوانید پایه های رشد فرزندتان را بر مبنای علم روانشناسی بگذارید . شما با این آگاهی میتوانید از آسیبهای بعدی پیشگیری کنید . به یاد داشته باشید همیشه پیشگیری بهتر از درمان است . در مرکز مشاوره آویژه از مشاوره شغلی هم میتوانید بهره ببرید . با مشاوره شغلی انتخاب کنید که با روحیات و خلقیات شما متناسب باشد . شغلی که میتواند برای شما ضمن درامدزایی لذتبخش نیز باشد . شغلی برای شما مفید است که در آن دیرتر خسته شوید . هنگام کار لبخند رضایت بر لبانتان بنشیند و مجبور نباشید آنرا نیمه کاره رها کنید . در این مرکز میتوانید مشاوره تحصیلی نیز بگیرید . از مراکز علمی معتبر مطلع شوید .

تاثیر زناشویی در دیگر افراد خانواده

در خانواده ای که زناشویی به درستی انجام میشود پدر و با نشاط هستند . نداشتن رابطه زناشویی باعث اختلال در ترشح هورمونها میشود . ترشح هورمونها اگر بخوبی انجام نشود در اعصاب تاثیر میگذارد  . زن یا مردی که از رابطه خوب زناشویی بهره مند نشود بی حوصله به نظر میرسد . با نشاط نیست و افسرده به نظر میرسد . درخود مانده و  سردرگم است . احساس پژمردگی میکند . طراوت ظاهری را از دست میدهد در نتیجه احساس فرتوتی و پیری میکند . به لباس آرایش و بطورکلی به ظاهرش کمتر اهمیت میدهد . صداهای بلند اورا آزار میدهد و از هیجان جوانان عصبی میشود . در چنین محیطی مسلما فرزندان نیز احساس کسالت و رخوت میکنند . میتوانید امتحان کنید . یک روز وقتی اعضا خانواده هستند موسیقی بگذارید . انروز حرفهای پر انرژی بزنید خواهید دید که اعضا خانواده انروز با نشاط هستند .

یک روز دیگر مانند یک بیمار در خود تنیده و افسرده باشید . غرغر کنید . لبخند نزنید جواب سوالات را با جملات کوتاه بدهید خواهید دید همه افراد بعد از مدتی رفتار خوبی نخواهند داشت . بی حوصله وعصبی خواهند شد . بهانه گیری میکنند و کوچکترین صدایی آنها را ناراحت میکند . همه میخواهند در گوشه ای تنها باشند و در خود فرو بروند و کسی کاری به کارشان نداشته باشد . چهره این افراد اخمو است . مطمئن باشید هرگونه رفتار ما در روحیه افراد خانواده تاثیر دارد شادی ما آنها را شاد و رخوت وسستی ما آنهارا بی روح و سرد میکند . پس با یک مشاوره خوب و یادگیری زناشویی دلچسب به افراد خانواده نشاط ببخشیم . با یک مشاوره آنلاین بدون اتلاف وقت به خود و خانواده کمک کنیم . بانشاط بمانیم و به خانواده شادی ببخشیم . مشاوره تلفنی زناشویی بهترین موقعیت را برای شما فراهم میسازد .

زناشویی

زناشویی تابو نیست مقدس است

برخی افراد از زناشویی به عنوان بی شرمی و بیحیای یاد میکنند . به فرزندانشان آموزش نمیدهند و باعث میشوند آنها هم در زندگی از زناشویی سالم بی بهره بمانند . چه بسا این طرز تفکر در فرزندان ایجاد انحرافات جنسی کند و یا با رسیدن به مرحله شیرین و زیبای بلوغ احساس گناه کنند . اینگونه فرزندان معمولا خود را دچار سرکوب جنسی میکنند که تبعات آن بسیار خطرناک است . تاثیر این طرز تفکر و سرکوب در زندگی زناشویی آنها جلوه خوبی نخواهد داشت . این غریزه نیز مانند هر غریزه دیگر مقدس است . هر نیازی که دربدن انسان بوجود آمده راه اغنا و ارضا نیز دارد . با این تمایلات است که نسل موجودات بقا و دوام پیدا کرده است . این تمایلات در نوع خودش در گیاهان ، گلها و پروانه هام هست آیا میتوانیم بگوییم گلها گناهکارند ؟

ارضا تمایلات جنسی یعنی سپاس آفریدگار . یعنی تشکر از طبیعت زیبا . اگر با این نگرش به تمایلاتمان نگاه کنیم هیچگاه فرزندانمان و جوانان بلوغشان را از والدین پنهان نمیکنند . آنرا سرکوب نمیکنند . بلکه با آموزشهای ما یا مشاوره راه درست ارضا تمایلات را پیدا میکنند . مشاوره ازدواج انلاین فقط برای ازدواج نیست به جوانانمان آگاهی بدهیم تا انها نیز از مشورت غافل نباشند . البته همانگونه که گفتیم تمایلات وغرایز نیز باید در چارچوب خاص خود ارضا شوند . همانگونه که ما در نیازهای خوردن و آشامیدن حریمها را حفظ میکنیم در تمایلات جنسی نیز باید حفظ کنیم . به حریم دیگران احترام بگذاریم و حرمت دیگران را حفظ کنیم . یادمان باشد انسان هستیم و انسان با قدرت آفریده شده . کنترل کردن غرایز ارزش است ولی سرکوب آن ایجاد بیماری میکند . خودمان را دوست بداریم ودیگران را . به خودمان و نیازهایمان احترام بگذاریم و به نیازهای دیگران .

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: 

  • ۰۱/۰۹/۰۱
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی