بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

خیانت زن شوهردار فمیلیکو

دلایل ثانویه خیانت
علاوه بر دلایل اصلی خیانت که ذکر شد ، دلایل ثانویه ای وجود دارد که ممکن است به یک رابطه منجر شود. برخی از این موارد عبارتند از:

اینترنت: داشتن یک رابطه ، به ویژه یک رابطه عاطفی ، بسیار ساده تر از گذشته است و سایت های رسانه های اجتماعی در بسیاری از امور و طلاق ها دخیل بوده اند. خیانت اینترنتی یا "خیانت آنلاین" همچنان تقلب است ، حتی اگر این دو نفر هرگز رو در رو ملاقات نکرده باشند.
فرصت: دوره های غیبت ، اعم از سفر برای کار یا خدمت در ارتش ، فرصت های بیشتری را برای وقوع امور فراهم می کند. غیبت به همسر این امکان را می دهد که با کمی خطر رابطه داشته باشد یا ممکن است منجر به تنهایی و کینه شود. در حالی که ازدواج از راه دور ایده آل نیست ، راه هایی وجود دارد که در زمان جدایی ، ازدواج را قوی نگه دارید.
مرزهای ضعیف: مرزهای شخصی ضعیف یا محدودیت هایی که برای دیگران در مورد آنچه که به نظر ما قابل قبول یا غیرقابل قبول است می گذاریم ، همچنین می تواند شانس وقوع یک رابطه را افزایش دهد. افرادی که نه گفتن را برایشان دشوار می کند (بیش از حد سازگار هستند یا "مردم را خوشحال می کنند") ممکن است خود را در یک رابطه قرار دهند ، حتی اگر در ابتدا آن چیزی نبود که آنها می خواستند.
مقابله با همسر خیانتکار
گاهی اوقات افراد مشکوک می شوند که همسرشان خیانت می کند اما هیچ مدرک محکمی ندارند. در حالی که اغلب بهترین رویکرد در ازدواج مستقیم است ، ممکن است تعجب کنید

اگر صدمه بیشتری وارد کند ، مستقیماً بپرسید. و البته ، پاسخی که همسرتان می دهد می تواند حقیقت یا دروغ باشد.

بهترین رویکرد برای زوج های مختلف متفاوت خواهد بود ، اما اگر نگران هستید ، ممکن است ایده خوبی باشد که به دنبال برخی از علائم باشید.

 نشانه های خیانت زن به شوهر چیست؟
گریه برای کمک در مقابل استراتژی خروج
در برخی از ازدواج ها ، یک رابطه فریاد برای کمک است ، راهی برای مجبور کردن زوجین تا سرانجام با مشکلاتی روبرو شوند که هر دو طرف از آنها آگاه هستند اما به آنها توجه نمی کنند. در این مورد ، شریک اغلب در واقع سعی می کند به عنوان راهی برای مطرح کردن موضوع گرفتار شود. در مواقع دیگر شریک ممکن است خیانت را به عنوان یک راه حل خروج - راهی برای پایان دادن به یک ازدواج ناخوشایند - تلقی کند.

صرف نظر از دلیل اصلی خیانت زن به شوهر ، بسته به نحوه برخورد با خیانت ، می تواند ازدواج را خراب کند یا کاتالیزوری برای بازسازی آن باشد.

 آیا ازدواج شما می تواند از خیانت جان سالم به در ببرد؟
وقتی اشتباه کرده اید
با این حال ، ممکن است بخواهید بررسی کنید که چگونه پویایی بین شما و همسرتان شما را به این نقطه رسانده است. تشخیص اینکه خیانت یکی از علائم مسائل عمیق تر است می تواند زوجین را بر آن داشته باشد تا مشکلات اساسی در روابط خود را برطرف کرده و به هم نزدیک شوند.

اگر شما مورد خیانت قرار گرفتید ، بسیار مهم است که بدانید شما مسئول تصمیم همسرتان برای خیانت نیستید. شما مقصر رفتار او نیستید.

زنان تمایل دارند روابط عاطفی را بیشتر از روابط جنسی تهدید کنند ، در حالی که مردان تمایل بیشتری برای بخشیدن امور عاطفی دارند ، اما برای هر دو ، رایج ترین پاسخ به اطلاع از رابطه شریک زندگی خود حسادت است.

حتی اگر شما اشتباه کرده باشید ، کار با یک متخصص ممکن است در کنار آمدن و بازیابی خود مفید باشد. حسادت حل نشده می تواند منجر به کینه شود و همانطور که ضرب المثل قدیمی مدعی است: "کینه مثل سمی است که خودت می نوشی ، و سپس منتظر مرگ طرف مقابل می ماند."

 نکاتی برای مقابله با خیانت همسرتان
غلبه بر خیانت
برخی از زوج ها می توانند خیانت گذشته را پشت سر بگذارند و حتی یک رابطه بهتر را ادامه دهند ، در حالی که برخی دیگر نمی توانند. مطمئناً مواقعی وجود دارد که ادامه ازدواج توصیه نمی شود.

قبل از اینکه ویژگی های رابطه را از دیدگاه همسرتان تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چرا این رابطه بر اساس نیازهای او رخ داده است ، مهم است که به نیازهای خود نگاه کنید. این می تواند بیش از آنچه به نظر می رسد چالش برانگیز باشد ، به ویژه در میان حسادت و عصبانیت.

اگر شما کسی هستید که رابطه داشته اید ، اگر امیدوار هستید که ازدواج خود را نجات دهید ، چندین مرحله را می توانید انجام دهید. قبل از هر چیز باید فریب و دروغ را متوقف کنید و انتخاب خود را داشته باشید. صبور بودن و دادن فضا به همسر ضروری است. این نمی گوید که نتیجه می گیرد. ممکن است نباشد. اما بدون پذیرش مسئولیت کامل (سرزنش نکردن یا توجیه رفتار خود) شانس کم است.

شانس اینکه بتوانید از این رابطه عبور کنید به عوامل زیادی بستگی دارد ، مانند دلایل وقوع آن و ویژگی های هر دو نفر. برای درک واقعی و حرکت رو به جلو ، هر دو شریک باید به حرف دیگری گوش دهند (که در این شرایط بسیار چالش برانگیز است) ، و تصور نکنند که انگیزه یا احساسات شریک زندگی آنها همان احساسات خود آنهاست.

برای کسانی که تصمیم به تلاش برای غلبه بر خیانت دارند ، به نظر می رسد که ظرفیت متقابل برای بخشش و تعهد قوی به رابطه کلیدی است.


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی