بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

جملات محبت آمیز به همسر فمیلیکو

شیرین ترین کلمات محبت آمیز به همسر
"دوستت دارم و این آغاز و پایان همه چیز است." 

 "گاهی اوقات وقتی با شما هستم نمی توانم خودم را ببینم. من فقط می توانم شما را ببینم. " 

"دوست بودن تو تنها چیزی بود که می خواستم. معشوق بودن تو تنها چیزی بود که در خواب دیدم. " 

 "تو شاهزاده ای هستی که من از زمانی که یک دختر کوچک بودم آرزو داشتم او را پیدا کنم." 

 "من تو را نه فقط برای آنچه هستی ، بلکه برای آنچه که هستم وقتی با تو هستم دوست دارم." 

 "اگر تا صد سالگی زندگی می کنید ، من می خواهم صد سال دیگر بدون یک روز زندگی کنم ، بنابراین هرگز مجبور نیستم بدون شما زندگی کنم." 

 "من فاجعه بار عاشق تو هستم." 

 

جملات محبت آمیز به شوهر تا احساس خاص بودن کند:


 "درست زمانی که فکر می کنم محال است که تو را بیشتر از من دوست داشته باشم ، تو ثابت می کنی که من اشتباه می کنم." 

 "اگر تا 90 سالگی زندگی کردی ، من با تمام وجود دعا می کنم که در 90 دقیقه منهای یک روز بمیرم ..."

 "شما هیچ نظری ندارید که قلب من وقتی شما را می بیند چگونه می تپد." 

 

جملات عاشقانه زیبا برای شوهر شما


"شما باید بوسیده و اغلب ، و توسط کسی که می داند چگونه." 

 «بیهوده تلاش کرده ام. انجام نخواهد داد. احساسات من سرکوب نمی شود. شما باید به من اجازه دهید تا به شما بگویم که چقدر مشتاقانه شما را تحسین می کنم و دوست دارم. " 

"بازوهایش آنقدر قوی هستند که می توانند هر ترسی ، هر قطعه شکسته شده زیبایی از من را نگه دارند. این مرد نه تنها به من احساس کامل بودن نمی دهد بلکه او را کامل می کند. " 

 "زیباترین قسمت این است که وقتی تو را پیدا کردم حتی به دنبال آن نبودم." 

 ​​"من فکر می کنم روح من عاشق روح شما است." 

 

جملات عاشقانه زیبا برای شوهر شما


"من درباره تو به ستاره ها گفتم." 

 "تو آرامشی هستی که من در این جهان آشفته آرزو دارم." 

"متأسفانه ، من شما را بی نهایت دوست خواهم داشت." 

"تو تابستان قلب زمستانی من هستی." 

 

نقل قول های عاشقانه برای شوهر شما تا او را احساس خاص کند


«سکوت صدایی دارد. من این را می دانم زیرا وقتی دور هستید فریاد می زند. "

"من هرگز لحظه ای شک نکردم که دوستت دارم. من کاملاً به شما ایمان دارم تو عزیزترین و دلیل زندگی من هستی. " 

 "من دوست دارم همسر شوهرم باشم." 

 «لحظه ای که اولین داستان عاشقانه ام را شنیدم ، بدون اینکه بدانم چقدر کور بود ، به دنبال تو گشتم. بالاخره عاشقان در جایی ملاقات نمی کنند. آنها همیشه در یکدیگر هستند. "

 "هر روز متوجه می شوم که شما را بیشتر دوست دارم و در این جهان بی نهایت شما را تا انتها دوست خواهم داشت." 

 "متشکرم که همیشه رنگین کمان من بعد از طوفان بودی." 

 "وقتی شما را دیدم عاشق شدم ، و شما لبخند زدید زیرا می دانستید." 

 "بنابراین ، من شما را دوست دارم زیرا تمام جهان توطئه کردند تا به من کمک کنند تا شما را پیدا کنم." 

 "او بیشتر از من خودم است. روح ما از هر چیزی ساخته شده است ، او و من یکسان هستند. " 

 "معشوق واقعی مردی است که می تواند با بوسیدن پیشانی شما را هیجان زده کند."


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی