بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

راه های مقابله با ناامیدی در زندگی فمیلیکو

چند راه مقابله با ناامیدی در زندگی
ناامیدی از زندگی به سختی قابل بیان است - ترکیبی پیچیده از عصبانیت ، ناامیدی و دلخوری است. برای اکثر کارکنان مراقبت های بهداشتی ، سطح سرخوردگی در حال حاضر به ویژه بالا است زیرا بسیاری از آنها با کمبود PPE ، حداقل حمایت از محل کار و عموم مردم به ظاهر بی دغدغه روبرو هستند. عصبانیت و سرخوردگی همیشه احساسات مولد نیستند و در حالی که ما لزوما نمی توانیم احساس خود را کنترل کنیم ، می توانیم واکنش خود را در برابر آنها کنترل کنیم. اگر شما نیاز به آزادسازی مقداری از انرژی منفی فرو رفته خود دارید ، در اینجا چند راه سالم برای انجام این کار آمده است:

برخی از تمرینات تنفسی را انجام دهید: هنگامی که یک واکنش احساسی قوی دارید ، ممکن است متوجه سریعتر شدن و کم عمق شدن نفس خود شوید. با تنظیم تنفس ، می توانید اکسیژن بیشتری به مغز خود برسانید و به خودتان کمک کنید تا آرام شوید. یک تکنیک خوب 4-7-8 تنفس است: چهار ثانیه نفس بکشید ، هفت ثانیه نگه دارید ، هشت بار بیرون دهید


 
شل شدن پیشرونده ماهیچه ها: یکی از روش هایی که بدن ما به احساسات شدید واکنش نشان می دهد ، کشش عضلات است. تسکین آن تنش فیزیکی به آرامش ذهن شما نیز کمک می کند. دراز بکشید و در هر گروه عضلانی کار کنید: وقتی دم را به آرامی تنفس می کنید ، تنفس کنید و هنگام بازدم به آرامی رها کنید. اگر آموزش را ترجیح می دهید ، یک صدای هدایت شده را امتحان کنید.


 
مدیتیشن: مدیتیشن می تواند راهی عالی برای ارتباط با احساسات شما باشد ، اما همچنین می تواند به شما در ایجاد فاصله بین افکار و احساسات شما در هنگام آگاهی از خود کمک کند.
 
ورزش: فعالیت بدنی یک تقویت کننده خلق و خو است ، به شما در تنظیم استرس و آدرنالین کمک می کند و یک راه سالم برای آزادسازی انرژی خاموش است. اگر می توانید ، دویدن را امتحان کنید و واقعاً روی برخورد پای خود با زمین تمرکز کنید. 


 
یوگا: اگر تمرینات کم فشار را ترجیح می دهید ، یوگا یک راه عالی برای حرکت معنادار بدن است.
 
ونت: نشاط بر عصبانیت شما فقط آن را ماندگار می کند ، بنابراین به خود کمی زمان دهید تا همه اینها را با یک دوست مورد اعتماد کنار بگذارید. تا زمانی که مدت زیادی روی آن تمرکز نکنید ، تخلیه می تواند یک خروجی احساسی سالم باشد - فقط سعی کنید آن را به مدت 15 دقیقه نگه دارید ، و سپس به مکالمه مثبت تر بروید.
 
مجله: اگر با نوعی ناامیدی روبرو هستید که حتی نمی توانید مستقیم فکر کنید ، سعی کنید همه را بنویسید (یا تایپ کنید). این می تواند به شما کمک کند تا وضعیتی را پردازش کرده و مغز خود را آرام کنید تا بتوانید با سطح سرسخت تری به موضوع نزدیک شوید.


 
بیرون بروید: مدتی را در حیاط خانه خود بگذرانید ، در اطراف بلوک قدم بزنید یا به پارک مورد علاقه خود بروید. اگر برای مدت زمان طولانی مشتاق هستید ، حتی تنها 60 ثانیه هوای تازه بیرون آمدن می تواند به شما در تنظیم مجدد کالیبره کمک کند. برای این که واقعاً به زمین بیایید ، کفش های خود را کنار بگذارید و بگذارید پای برهنه شما خاک یا علف را لمس کند.


 
انتظارات خود را از دیگران مدیریت کنید: اغلب احساسات منفی ناشی از انتظارات نامناسب است. تشخیص دهید که نمی توانید رفتار دیگران را کاملاً پیش بینی کنید ؛ چارچوب ذهنی خود را تغییر دهید تا آنها را با استانداردهایی که مطابق آنها نیست رعایت نکنید - این فقط به شما آسیب می رساند.


 
با خودتان رفتار کنید: گاهی اوقات فقط می خواهید با یک کیسه چیپس و فیلم مورد علاقه خود روی مبل دراز بکشید ، و این خوب است! تا زمانی که به یک عادت ناسالم تبدیل نشود ، هیچ اشکالی ندارد که خود را با برخی لذت های گناهکارانه درمان کنید.


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی