بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

نشانه های خیانت شوهر فمیلیکو

چند نشانه خیانت مردان:

او دیگر با شما صحبت نمی کند.

شما قبلاً می توانستید در مورد هر چیزی با شوهر خود صحبت کنید ، اغلب ساعت ها را در یک زمان صرف بحث در مورد روز خود یا شوخی با یکدیگر می کردید. با این حال ، متقلبان غالباً به محض یافتن شخص دیگری - احتمالاً شخصی که بیش از شما علاقه او را جلب می کند - از این نوع روابط صمیمانه با همسر خود دست بر می دارند.

 او در مورد عادت های خیانت "دوست" با شما صحبت می کند.
گاهی اوقات شوهران فریبکار سعی می کنند در مورد تفاوت های خود محرمانه عمل کنند ، اما به هر حال نمی توانند در مورد آنها بحث نکنند. بسیاری از همسران خیانتکار سعی می کنند واکنش دیگران را نسبت به داستان در مورد خیانت با چارچوب بندی آن طوری بسنجند که گویی این چیزی است که یکی از دوستان به صورت محرمانه به او گفته است - یا از آنها می پرسند اگر در موقعیت مشابهی قرار بگیرند چه می کنند.

 

 او زمان بیشتری را در محل کار می گذراند.

بین گناه داشتن رابطه و کاهش علاقه به همسر ، بسیاری از مردان تقریباً هر بهانه ای برای ماندن در خانه می آورند. در برخی موارد ، این بدان معناست که ساعت های طولانی را در محل کار وارد کنید - یا حداقل تظاهر به آن کنید.

 

 او شما را متهم می کند که دیوانه رفتار می کنید.

انحراف یک ابزار کلیدی در زرادخانه خیانتکار است ، به این معنی که حتی اگر او به طور جدی مشکوک رفتار کند ، نمی پذیرد که چیزی اشتباه است. در عوض ، او به سادگی به شما می گوید که غیر منطقی رفتار می کنید ، یا حتی پیشنهاد می کند که برای مسائل حسادت خود درمان کنید.


 کمد لباس او ناگهان تغییر کرد.

اگر شلوار جین و تی شرت شما به طور ناگهانی در لباس آرمانی قرار می گیرد ، ممکن است یک شریک جدید بر سلیقه او تأثیر بگذارد. بسیاری از شوهر خیانتکار علاوه بر اینکه بیشتر به سالن ورزشی می روند و مراقب نظافت خود هستند ، مطمئن خواهند شد که کمد لباس هایشان یک میلیون دلار به نظر می رسد تا مورد علاقه خود را جلب کند.

 

 وقتی از او می پرسید چه خبر است به همه رمزهای عبور او دسترسی می دهید.
خیانتکاران تمرین شده احمق نیستند: آنها می دانند که مخفی کاری بیش از حد شما را مشکوک می کند. بنابراین ، در عوض ، برخی از شوهرهای متقلب - به ویژه کسانی که قبلاً این کار را کرده اند - به شما دسترسی بی دریغ به ایمیل ، تلفن و حساب های رسانه های اجتماعی خود را می دهند ، زیرا می دانند که پیام های آنها به همتای فریبکار خود در جاهای دیگر با خیال راحت پنهان شده است.

 

وقتی از محل سوال او سوال می کنید ، عصبانی می شود.
معمولاً س aالی به همان اندازه بی خطر است ، "خواربارفروشی چطور بود؟" پاسخ عاطفی گسترده ای ایجاد نخواهد کرد - مگر این که با یک متقلب برخورد داشته باشید. خیانت می تواند برای همه افراد درگیر استرس باشد ، به این معنی که شوهر شما ناگهان شروع به رفتار می کند مانند هر چیزی که از او بخواهید شبیه تفتیش عقاید اسپانیایی است.


 او همزمان با شما به رختخواب نمی رود.
در حالی که برنامه های کاری مختلف گاهی اوقات مانع از خواب همزمان زوجین می شود ، تغییر ناگهانی برنامه خواب شوهر شما می تواند نشانه یک متقلب باشد. زمان امن تری برای ارسال پیام به معشوقه وجود ندارد ، به هر حال زمانی که شخص دیگری در خواب باشد.

 

 وقتی توضیح می دهد که کجا بوده است به جزئیات زیادی می پردازد.
اگرچه برخی از شوهران فریبکار عملاً از ارائه هرگونه اطلاعات در مورد محل زندگی خود امتناع می کنند ، اما برخی دیگر هر کاری از دستشان برآید تا پشت خود را بپوشانند. این بدان معناست که یک ساده "چه کسی در مهمانی بود؟" از نظر تک تک افراد در آنجا ، دکوراسیون و دستور العمل دقیق سانگریای معروف میزبان شایسته است.

"وقتی داستانها در تجدیدنظر در رویدادهای روز ناسازگار به نظر می رسند ، این یک پرچم قرمز است. به عنوان مثال ، کسی می گوید که آنها می توانند در شهر نزدیک ما چیزی برای ما بخرند ، حتی اگر می دانید که آنها وقت حضور در آنجا را ندارند ، این نشان می دهد که ممکن است چیزی در افق باشد. پرچم قرمز دیگر زمانی است که فرد بسیار هیجان زده (بیش از حد هیجان زده) به نظر می رسد که اطلاعاتی را با ما به اشتراک بگذارد ، به ویژه هنگامی که ما از او نخواهیم توجیه کند کجا بوده است. " 


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی