بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

پشیمانی از ازدواج فمیلیکو

شاید شنیده باشید که افراد دیرتر از نسل های قبلی ازدواج می کنند ، اما چیزی که احتمالاً نشنیده اید این است که چقدر دیرتر. طبق آمارهای اخیر ، زنان به طور متوسط ​​27 سال سن دارند و مردان به طور میانگین 29 سال دارند که امروز در ایالات متحده ازدواج می کنند. این شش سال دیرتر از میانگین سنی سال 1968 است!

البته هنوز افرادی هستند که خیلی زود ازدواج می کنند. در حالی که بسیاری از زوج های خوشبخت زود ازدواج می کنند ، اما بیشتر آنها در نتیجه پشیمانی از ازدواج را تجربه می کنند. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند زندگی شما را با فردی شاد و رضایت بخش بسازد ، بنابراین اگر وقت کافی برای تصمیم گیری کامل نداشته باشید ، چطور؟

احتمالاً در مورد پاسخ به این سوال کنجکاو هستید. در اینجا ، ما برخی از رایج ترین پشیمانی از ازدواج در سن بسیار کم از آنها گزارش شده است ، برای شما بازگو می کنیم.

"همه چیز فیزیکی بود"
مرحله ماهانه ماه عسل برای زوجهایی که مقدار زیادی دوپامین و هورمون دارند بسیار مناسب است. اگرچه هر زوجی که برای مدت طولانی در کنار هم بمانند ، از پایان ماه عسل جان سالم به در می برند ، اما کسانی که منتظر نمی مانند تا قبل از ازدواج از ازدواج خارج شوند ، با یک تصادف بزرگ به واقعیت باز می گردند.

بسیاری از همسران که اندکی پس از ملاقات ازدواج کرده اند ، گزارش می دهند که ازدواج آنها پس از پایان دوره ماه عسل با مشکل روبرو می شود. بسیاری از مردم متوجه می شوند که رابطه آنها کاملاً فیزیکی بوده است ، یا این که وقت خود را برای بحث در مورد مسائل زندگی واقعی صرف نمی کنند ، زیرا بیش از حد با لذت های جسمانی حواسشان پرت شده است.

"من واقعاً شریک خود را نمی شناسم" "
از آنجا که بسیاری از افرادی که در سن پایین ازدواج می کنند به طرز باور نکردنی سریع این کار را انجام می دهند ، اغلب پشیمانی از ازدواج را تجربه می کنند چرا که قبل از ازدواج شریک زندگی خود را به خوبی نمی شناسند. یک مشارکت مادام العمر مستلزم ایدئولوژی ها ، باورها ، دیدگاه ها و اهداف زندگی مشترک است که برای شناختن همه آنها مدتی طول می کشد.

وقتی همسران قبل از صحبت کردن در مورد همه این جزئیات عقد می کنند ، نتایج پشیمانی فاجعه بار بسیاری است. قبل از ازدواج اطمینان حاصل کنید که در مورد موضوعات سخت صحبت کرده اید و می توانید به این سوال پاسخ دهید که شریک زندگی شما چه اعتقاداتی دارد و برای او اهمیت قائل است. تنها در این صورت است که می توانید از سازگاری خود مطمئن شوید.


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی