بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

ازدواج بدون عشق فمیلیکو

 راه برای بهبود ازدواج بدون عشق

اگر در یک ازدواج بدون عشق هستید ، ممکن است این ازدواج ناامید کننده به نظر برسد و شما احساس درماندگی کنید. به جای این که بدانید چگونه می توانید در ازدواج بدون عشق بمانید ، باید انرژی خود را بر کاری متمرکز کنید که در ازدواج هیچ عشقی وجود ندارد.

 

به یاد داشته باشید ، شما زمانی این شخص را دوست داشتید و او نیز شما را دوست داشت ، اما اکنون این رابطه از بین رفته است و شما با پوسته ای از رابطه ای که قبلاً بدون عشق در ازدواج داشته اید ، باقی می ماند.

 

آیا ازدواج بدون عشق می تواند انجام شود؟

پاسخ قطعی به این س ،ال که آیا ازدواج بدون عشق می تواند دوام بیاورد ، "بستگی دارد".

 

اگر شما هر دو به تلاش برای موفقیت در ازدواج اختصاص داده اید و می خواهید دوباره عاشق شوید ، پس یک قدم جلوتر از بازی هستید. این کار به تلاش و فداکاری هر دو طرف نیاز دارد ، اما می توانید همه چیز را بهبود بخشیده و دوباره در کنار هم خوشحال باشید.

 

چیزی وجود دارد که باعث شد احساس عشق را متوقف کنید و به احتمال زیاد فقط شرایط زندگی بود.

 

اگرچه ممکن است از این که همدیگر را از دست داده اید بترسید ، اما این مسئله این است که خودتان را با این شخص که در مقابل شما ایستاده معرفی کنید.

 

توجه به این نکته ضروری است که این بدان معناست که شما هر دو باید در کارها کار کنید و هر دو باید مایل باشید که مسائل را برطرف کنید - اما می توانید این عشق را دوباره بیابید و ازدواج خود را بهتر از گذشته کنید.

 

و برای کسانی که به دنبال ازدواج بدون عشق هستند ، سعی کنید با ذهن باز و نگرش مثبت وارد شوید. به یاد داشته باشید ، اگر هر دو مایل به تلاش هستید ، می توانید ازدواج بدون عشق را بهبود بخشید و اوضاع را دوباره به حالت عادی بازگردانید.

 

ازدواج بدون عشق را برطرف کنید و با این نکته به راه خود بازگردانید

 

به اصول اولیه برگردید
اگر ازدواج بدون عشق شادی شما را از بین می برد ، سعی کنید شخصیتی را که برای اولین بار با هم بودید بازگردانید. چیزی وجود دارد که باعث شد شما دو نفر عاشق یکدیگر شوید و باید دوباره آن را پیدا کنید.

زمانی بود که شما شاد و عاشق بودید و باید به آن دوران فکر کنید. خود را در ذهن خود به روزهای اولیه که زندگی عالی بود و در یک زوج بی خیال بودید منتقل کنید.

وقتی فقط به یکدیگر متعهد بودید و یکدیگر را بیش از هر چیز دیگری دوست داشتید. اگر می خواهید ازدواج بدون عشق را بهبود ببخشید ، باید دوباره عاشق یکدیگر شوید.

از نظر ذهنی در روزهای اولیه رابطه و ازدواج خود فکر کنید و از این افکار مثبت برای پیشرفت شما استفاده کنید.

وقتی به چیزهایی که در ابتدا شما را به هم نزدیک کرده اند فکر کنید ، راحت تر می توانید از یکدیگر خوشحال باشید!


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی