بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

دلبری کردن از همسر فمیلیکو

قبل از اینکه بدانیم ، عاشقانه ، اشتیاق و هیجان از پنجره بیرون می آید و معاشقه مختص سالگردها است.

اما معاشقه در یک ازدواج سالم بسیار مهم است و راهی آسان برای زنده نگه داشتن جرقه و عاشقانه ، مهم نیست که چقدر زندگی شما مشغول و خسته کننده است.

چند (یا فقط یک) حرکت کوچک در طول روز می تواند یادآور ملایم طرف پرشور در رابطه شما باشد و لازم نیست کار سختی باشد.

در اینجا چند روش زیبا ، شیطنت آمیز و عاشقانه برای دلبری کردن از شوهر در هر شرایطی آمده است:

8 راه دلبری کردن از همسر
1. باسن او را بکشید - وقتی از کنار آن می گذرد ، باسن خود را بکشید و ادامه دهید. برگردید تا چهره متعجب او را ببینید و با شوخی به او چشمک بزنید.

2. عبارت رمز مخفی 

می خواهید به او بگویید فکر می کنید داغ است؟ یک عبارت کد مخفی مانند "آیا ما برای تعویض روغن به سر می بریم؟" را امتحان کنید. هیچ کس دیگری به جز او نمی داند منظور شما در واقع چیست ، بنابراین شما می توانید آن را در حضور بچه ها ، در حضور والدین خود ، در حضور دیگران بیان کنید!

3. پنهان شوید - یک هدیه کوچک بخرید یا فقط یک یادداشت کوچک بنویسید و آن را در لباس زیر خود پنهان کنید. وقتی از محل کار به خانه می آید به او بگویید که در جایی از بدن خود برای او سورپرایز دارید. اما آماده تحویل بعدا باشید ... 

4- یک یادداشت معاشقه - یک یادداشت معاشقه بنویسید (مانند "من در دسترس هستم و فکر می کنم شما زیبا هستید!") و از یکی از بچه های خود بخواهید آن را به او بدهد در حالی که شما به عنوان یک خانواده با هم وقت می گذرانید.

می توانید پیام های متنی سرگرم کننده ای را برای شوهر خود ارسال کنید
5. لباس زیر خود را "فراموش" کنید - برای یک عصر ، به کماندو بروید. دامن کوتاه بپوشید و در حین انجام کارهای خانه ، خم شوید و ببینید آیا متوجه شده است.

یک گزینه عالی دیگر این است که از او بخواهید صبح لباس زیر شما را انتخاب کند. بهترین لباس زیر خود را بیرون بیاورید و از او بپرسید که دوست دارد کدام یک را برای آن روز بپوشید.

۶- تعریف غیرمنتظره - از او در مورد چیزی غیر منتظره تعریف کنید و بقیه روز خودخواهی خود را تقویت کنید. به او بگویید وقتی دستان شما را می گیرد یا گونه شما را می بوسد چه احساسی دارید.

به هر حال ، هرچه بیشتر از رفتارهای خاص او تعریف کنید ، بیشتر آنها را تکرار می کند.

7. در وسط روز برای او عکس سلفی بفرستید یا به او ایمیل بزنید - ژست بگیرید ، با موهای خود بازی کنید ، چشمک بزنید ، هر چیزی که توجه او را جلب کند. اگر چیزی سکسی باشد ، تا زمانی که به خانه نرسیده است ، دیگر به آن فکر نمی کند.

8. او را لمس کنید - بسیار واضح ، در عین حال بسیار موثر. وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید ، به دامان او بروید. هنگام شام رانهایش را زیر میز بغل کنید. از هر فرصتی برای نزدیکی فیزیکی استفاده کنید.


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی