بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

همسریابی اینترنتی فمیلیکو

بنابراین این زوج تلاش کردند تا برنامه های خود را تغییر دهند. آنها به جای خانه اجاره ای در نزدیکی هادسون ، نیویورک ، ترتیب دادند که مراسم خود را در خانه وستچستر والدین آقای رایزر برگزار کنند.

قائم مقام آنها در شهر نیویورک ، که 215 دلار برای مراسم مجازی هزینه می کرد ، اکنون 400 دلار هزینه سفر برای انجام شخص این مراسم هزینه می کند.

این زوج اوضاع را نجات دادند و حتی مراسم عروسی را پخش کردند ، در حالی که مسئول مراسم نیز شامل می شد. اما آقای رایزر گفت: "ما تعجب کردیم که این دستور لغو شود ، به ویژه در این زمان که هنوز ممنوعیت سفر وجود دارد."

آلیس سولووی ، مجری عروسی مستقر در شهر نیویورک و دره هادسون ، گفت که پس از لغو دستور ، مجبور شد بسیاری از زوج هایی را که به دنبال همسریابی اینترنتی تماس گرفته بودند ، کنار بگذارد. او گفت که از زمان شروع همه گیری بیش از 100 عروسی مجازی انجام داده است ، بیش از دو برابر مبلغی که معمولاً شخصاً در زمانهای عادی انجام می داد.

او گفت: "این هدیه برای بسیاری از زوج ها در دوران همه گیری بوده است." "من فکر می کنم این باید یک قانون دائمی باشد زیرا مراسم های شخصی را برای همه افراد مسن ، معلول یا مایل به شامل خانواده از سراسر جهان امکان پذیر می کند."

مانند بسیاری از دفاتر کارمندان شهرداری در ایالت نیویورک ، دفتر ازدواج - که سالانه بیش از 100،000 مجوز و مراسم ازدواج را اداره می کند - هنگامی که شهر در مارس 2020 قفل شد ، بسته شد ، و بسیاری از زوج های نیویورکی بدون مجوز ازدواج دسترسی نداشتند. بسیاری از عروسی هایی را که برای بهار و تابستان برنامه ریزی شده بود لغو یا به تعویق انداختند.

سپس آقای کوئومو در آوریل 2020 دستور اضطراری صادر کرد که اجازه صدور مجوز ازدواج را از راه دور صادر می کرد و به مقامات اجازه می داد مراسم را در بسترهای ویدئویی مانند Zoom انجام دهند ، مادامی که زوجین در طول مراسم از نظر جسمی در ایالت نیویورک حضور داشتند.

این امر به شهر نیویورک در مه 2020 اجازه داد تا برنامه ای به نام Project Cupid را ارائه دهد که مجوز ازدواج را به صورت آنلاین ارائه می دهد. هنگامی که دستور دولتی در ماه گذشته لغو شد ، این دفتر ارائه قرارهای عروسی مجازی را متوقف کرد و بسیاری از زوجهای شهر را مجبور به استخدام افسران خصوصی برای ازدواج کرد.

Preeti Vaidya ، متخصص علوم داده در منهتن ، و دکتر Madhav Sharma ، پزشک مقیم برونکس ، توسط دوستان در سال 2018 معرفی شدند و یک عروسی شخصی و دقیق با 250 نفر را برای ماه مه 2020 برنامه ریزی کرده بودند. اما به دلیل همه گیر ، آنها آن را لغو کردند و تصمیم گرفتند در ماه ژوئیه در یک مراسم مجازی ازدواج کنند.

آنها لباس سنتی عروسی هندی پوشیدند و خانم ویدیا برای خود یک هنرمند حنا استخدام کرد. برای آماده شدن برای مراسم ، زن و شوهر و مهمانان خانه های خود را تزئین کردند و غذاهای مشابهی را آماده کردند.

تقریباً 100 مهمان-از جمله دوستان و بستگان در هند و همکاران دکتر شارما که هنوز هنگام استراحت در بیمارستان برونکس لباس اسکراب پوشیده بودند-در مراسم مجازی یک ساعته شرکت کردند و به مدت دو ساعت پذیرایی مجازی برای تماشای ویدئوهای رقص رقصیده اعضای خانواده به صورت آنلاین انجام دادند. و به طور جداگانه نان تست زن و شوهر.

خانم ویدیا می گوید: "در حالی که ما به طور واضح ناامید شده بودیم که نمی توانستیم شخصاً جشن بگیریم ، یک همسریابی اینترنتی به ما این امکان را می داد که گفتگوهای صمیمی تری داشته باشیم و ما خوش شانس بودیم که از هر یک از عزیزانمان برکت می گرفتیم."


منبع:familico.ir

  • ۰۰/۰۶/۲۷
  • جللال میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی