بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

بهترین روانشناس

مطالب علمی روانشناسی خانواده

در این وبلاگ مسائل ئ مشکلات روانی مطرح میشود

  • ۰
  • ۰

شرایط سنی استخدام ارتش

خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرصتی بی‌نظیر برای تجربه رشادت، مردانگی و ایثار در راه آرمان‌های مقدس است. سربازان غیور ارتش، با از خودگذشتگی و فداکاری، امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان می‌آورند و نام خود را در تاریخ پرافتخار این سرزمین به ثبت می‌رسانند. اگر شما نیز به دنبال محک زدن شجاعت و توانایی‌های خود در راهی پرافتخار هستید، اطلاع از شرایط سنی استخدام در ارتش در سال 1403، می‌تواند گامی در جهت تحقق این آرزو باشد.

زمانی که شما برای تصدی شغلی داوطلب می شوید باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا توانایی های لازم را برای انجام درست وظایف آن شغل را دارید؟

استخدام در ارتش نیز نیازمند مهارت و توانایی های خاصی است و داوطلبان موظف هستند تا جای ممکن به این فاکتورها نزدیک شوند. برخی از مشاغل نیاز به نیرو و قدرت بدنی بالایی دارند، برخی نیازمند تمرکز و دقت بالا هستند و یا برخی از مشاغل زمان خاصی برای آغاز به کار و شروع تجربه آموزی در آنها وجود دارد.

یکی از این مشاغل، تمامی رسته های دانشگاه افسری و ارتش جمهوری اسلامی ایران است. مشاغل مربوط به نیروهای مسلح با توجه به دوره های خاصی که گذراندن آن برای داوطلبان ضروری است نیازمند قدرت بدنی و شرایط سنی خاصی هستند.

اگر شما هم مایل هستید برای استخدام در ارتش در آزمون شرکت کنید و نیازمند اطلاعات دقیق هستید همین حالا با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مشاوران حرفه ای و متخصص ما در زمینه ارائه خدمات مشاوره تحصیلی برای تمامی پایه های تحصیلی از ابتدایی تا دکتری، استعدادیابی، آزمون های استخدامی و مصاحبه جزو برترین های کشور است. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

شرایط سنی داوطلبان برای استخدام ارتش

کلیه داوطلبان علاقه مند برای ثبت نام در آزمون ارتش لازم است تا شرایط عمومی و اختصاصی خاصی را اخذ نمایند. یکی از مهمترین مواردی که داوطلبان باید برای شرکت در آزمون داشته باشند شرایط سنی است.

داوطلبان موظف هستند تا در صورت داشتن شرایط سنی اعلام شده در اطلاعیه، برای ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط سنی مورد تایید برای استخدام در ارتش به صورت کلی حداقل 16 سال و حداکثر 23 سال است. داوطلبانی که در رشته های مختلف در حال تحصیل هستند و 16 سال آنها به اتمام رسیده است می توانند در صورت تمایل برای استخدام در ارتش داوطلب شده و در صورت داشتن سایر شرایط برای ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط اختصاصی و عمومی برای عضویت در ارتش شامل فاکتورهای بسیار زیادی است. درصورت تمایل برای اطلاع دقیق از شرایط اختصاصی و عمومی می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

مشاوران خبره ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی های کاربردی برای کسب موفقیت در مسیر آزمون های استخدامی ارتش در سال1403 هستند. لازم به ذکر است این شرایط سنی برای داوطلبان رشته خلبانی کمی متفاوت است. داوطلبان رشته خلبانی می توانند حداکثر 20 سال سن داشته باشند.

چه کسانی از شرایط سنی استخدام ارتش در سال 1403 معاف هستند؟

تمامی گرایش ها در ارتش دارای دوره های آموزشی اختصاصی است که گذراندن آنها نیازمند توانمندی های خاصی است. بنابراین داوطلبان برای پذیرش در این دوره ها نیازمند شرایط سنی مشخصی هستند تا بتوانند دوره ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

لازم به ذکر است شرایط سنی برابر با حداقل 16 و حداکثر23 سال سن برای فرزندان ایثارگران، شهدا، آزادگان و جانبازان اعمال نخواهد شد و این دسته از داوطلبان از این شرایط معاف هستند. همچنین کلیه داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده اند طول دوره سربازی به شرایط سنی آنها اضافه خواهد شد.

پونزدر جدول زیر شرایط سنی حداقل و حداکثر برای مشاغل مختلف آورده شده است:

سمت مدرک تحصیلی محدوده سنی مورد پذیرش
دانشجو دانشگاه افسری _ دیپلم یا دبیرستان حداقل سن 16و حداکثر سن مورد پذیرش 23 سال
دانشجو دانشگاه افسری رشته خلبانی _ دیپلم یا دبیرستان حداقل سن 16 و حداکثر سن مورد پذیرش20 سال
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش _ کاردانی حداکثر سن مورد پذیرش 26 سال
کارشناسی حداکثرسن مورد پذیرش 27 سال
کارمند تجربی پیمانی راننده پایه 1 مهم نیست حداکثر سن مورد پذیرش 30 سال
سایر دیپلم حداکثر سن مورد پذیرش 26 سال
افسر پیمانی _ دیپلم حداکثر سن مورد پذیرش 26 سال
کاردانی حداکثر سن مورد پذیرش 26 سال
کارشناسی حداکثر سن مورد پذیرش 28 سال
کارشناسی ارشد حداکثر سن مورد پذیرش 29 سال
داوطلبان دکتری پزشکی _ دکتری حداکثر سن مورد پذیرش 40 سال
هیئت علمی دانشگاه افسری _ دکتری حداکثر سن مورد پذیرش 40 سال
دانشجو – نیروی دریایی ارتش کارمندان تجربی دیپلم حداکثر سن مورد پذیرش 26 سال
داوطلبان رانندگی پایه یکم دیپلم حداکثر سن مورد پذیرش ۳۰ سال
افسری پیمانی و کارمندی علمی کارشناسی ارشد حداکثر سن مورد پذیرش 29 سال
مدرک کارشناسی

حداکثر سن مورد پذیرش 28 سال

 

سخن اخر

همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است استخدام در ارتش نیازمند شرایط سنی خاصی است. این شرایط برای کلیه داوطلبان یکسان نیست. به طور معمول کلیه داوطلبان باید در محدوده سنی 16 تا 23 سال باشند.

این شرایط برای رشته خلبانی با کمی تفاوت محدوده 16 تا 20 سال است. همچنین لازم به ذکر است فرزندان جانبازان، ایثارگران، ازادگان از شرایط سنی معاف هستند و داوطلبانی که خدمت سربازی خود را گذرانده اند نیز طول دوره سربازی به سن مورد پذیرش جهت استخدام اضافه خواهد شد.

درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون استخدامی ارتش و یا شرایط سنی مورد پذیرش آن دارید همین حالا با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید. ما آماده ایم تا به تمام سوالات شما پاسخ داده و با ارائه راهنمایی های دقیق در طول مسیر پذیرش همراه شما باشیم.

سوالات متداول

سوال علامتچرا حداکثر سن مورد پذیرش برای ارتش کم است؟

فعالیت در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیازمند گذراندن دوره های مشخصی است که گذراندن آنها نیازمند قدرت بدنی و ذهنی بالایی است. بنابراین شرایط سنی خاصی برای استخدام در آنها در نظر گرفته شده است.

سوال علامتدرصورتی که داوطلب، دوره سربازی خود را گذرانده باشد شرایط سنی چگونه برای آن محاسبه می شود؟

درصورتی که داوطلبان، دوره سربازی را گذرانده باشند طول دوره سربازی به محدودیت سنی اضافه می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به مرکز مشاوره اویژه تماس حاصل نمایید.

سوال علامتشرایط استخدامی برای رشته خلبانی چگونه است؟

داوطلبان رشته خلبانی دارای محدودیت سنی سختگیرانه تری هستند و باید در محدوده سنی 16 تا 20 سال قرار داشته باشند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط سنی استخدام ارتش 1403 / شرط حداقل و حداکثر سن

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

  • ۰۳/۰۲/۱۵
  • جللال میری

مرکز مشاوره آویژه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی